Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Fullstendig oppsett for kvartfinalene er:

Real Madrid – Tottenham Hotspur

Chelsea – Manchester United

Barcelona – Shaktar Donetsk

Inter – Shalke 04

 

Semifinaler:

Real Madrid/Tottenham Hotspur – Barcelona/Shaktar Donetsk

Inter/Shalke 04 – Chelsea/Manchester United

 

De som bør være mest fornøyd er Inter og Real Madrid. Barca sliter alltid mot østeuropeisk motstand, mens ingen i United eller Chelsea leiren er vel strålende fornøyd. Viasat kommer til å vise United-Chelsea pga seertall, men kommer vil til å bli to ekstremt kjedelige kamper. Noe jeg vel også tror Madrid-Tottenham kommer til å bli, men tror det bllir mer underholdning for den nøytrale i den. Men de burde vist Barcelona-Shalke og Inter-Shalke etter min mening.

 

(Og hvordan kan man egentlig like Balotelli? Oppførselen i Inter bør egentlig ha avskrekket de fleste. Om man ikke har en fetisj for idioter, selvsagt)

 

Liker Balotelli for de til tider ektreme prestasjonene hans. Han har et vilt talent og ferdigheter. Men ellers er jeg ingen fan av han.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene, kan selv godt like arrogante idrettsutøvere så lenge prestasjonene står i stil med arrogansen. Det føler jeg dog ikke er tilfellet med f.eks Balotelli/Zlatan, spesielt med sistnevnte blir det bare feil. (jamfør aldri vunnet CL, big game choker)

Northug er en person jeg kan like, hans prestasjoner står godt i stil med arrogansen.

Endret av Lucky Luciano
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Milan går på et forholdsvis overraskende tap på ærverdige La Favorita, noe som innebærer at Inter er 2 poeng bak med seier over Lecce i morgen. Pato hinket av med skade midtveis i andre omgang - og er "forhåpentligvis" ute i derbyet om to uker. Det betyr at Milan må mønstre Robinho-Cassano, en langt mindre fryktinngytende duo.

 

 

1971-sesongen i reprise? Sesongen hvor Inter anført av Giovanni Invernizzi gjennomførte en fantastisk sluttspurt - (21poeng av 24 mulige) og endte opp med scudettoen to runder før slutt. Det er på ingen måte en umulighet, selv om det fremdeles er langt igjen.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Nå får nok være nok, fargede fotballspillere kan ikke bruke rasisme som et kort å gjemme seg bak. Det finnes enda, men er langt ifra et så stort problem at hele stadionen hadde bua på Neymar fordi han var svart, de buer fordi han framstår som en jævla bortskjemt kuk. Kvalm type.

 

Bananen kom forøvrig også fra Brasil sine fans vistnok.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Utifra den artikkelen der så står det vel ikke annet enn at det skotske forbundet mener at det ikke var noe rasisme. Kan jo godt hende det er det likevel. Marcelo på Madrid ble kalt ape igjennom hele El Derbi, men der mente vaktene at de ikke hadde hørt noe, og Atletico slapp unna med straff. Godt mulig skottene gjør noe av det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...