Teipball Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Fullstendig oppsett for kvartfinalene er: Real Madrid – Tottenham Hotspur Chelsea – Manchester United Barcelona – Shaktar Donetsk Inter – Shalke 04 Semifinaler: Real Madrid/Tottenham Hotspur – Barcelona/Shaktar Donetsk Inter/Shalke 04 – Chelsea/Manchester United De som bør være mest fornøyd er Inter og Real Madrid. Barca sliter alltid mot østeuropeisk motstand, mens ingen i United eller Chelsea leiren er vel strålende fornøyd. Viasat kommer til å vise United-Chelsea pga seertall, men kommer vil til å bli to ekstremt kjedelige kamper. Noe jeg vel også tror Madrid-Tottenham kommer til å bli, men tror det bllir mer underholdning for den nøytrale i den. Men de burde vist Barcelona-Shalke og Inter-Shalke etter min mening. (Og hvordan kan man egentlig like Balotelli? Oppførselen i Inter bør egentlig ha avskrekket de fleste. Om man ikke har en fetisj for idioter, selvsagt) Liker Balotelli for de til tider ektreme prestasjonene hans. Han har et vilt talent og ferdigheter. Men ellers er jeg ingen fan av han. Endret 18. mars 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 De burde vise Real - Spurs 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har "fetisj" for idioter, LL. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Du er ikke alene, kan selv godt like arrogante idrettsutøvere så lenge prestasjonene står i stil med arrogansen. Det føler jeg dog ikke er tilfellet med f.eks Balotelli/Zlatan, spesielt med sistnevnte blir det bare feil. (jamfør aldri vunnet CL, big game choker) Northug er en person jeg kan like, hans prestasjoner står godt i stil med arrogansen. Endret 18. mars 2011 av Lucky Luciano 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Milan går på et forholdsvis overraskende tap på ærverdige La Favorita, noe som innebærer at Inter er 2 poeng bak med seier over Lecce i morgen. Pato hinket av med skade midtveis i andre omgang - og er "forhåpentligvis" ute i derbyet om to uker. Det betyr at Milan må mønstre Robinho-Cassano, en langt mindre fryktinngytende duo. 1971-sesongen i reprise? Sesongen hvor Inter anført av Giovanni Invernizzi gjennomførte en fantastisk sluttspurt - (21poeng av 24 mulige) og endte opp med scudettoen to runder før slutt. Det er på ingen måte en umulighet, selv om det fremdeles er langt igjen. Endret 19. mars 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=P8Lg5FybTv0&feature=related Herlig 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ahahah... husker det der. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=F2jXKs4AGpw&feature=player_embedded Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Mest misvisende videotittelen jeg har sett. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Latterlig fyr og. Veldig glad eg slipper å ha han på et lag eg holder med. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Nå får nok være nok, fargede fotballspillere kan ikke bruke rasisme som et kort å gjemme seg bak. Det finnes enda, men er langt ifra et så stort problem at hele stadionen hadde bua på Neymar fordi han var svart, de buer fordi han framstår som en jævla bortskjemt kuk. Kvalm type. Bananen kom forøvrig også fra Brasil sine fans vistnok. Endret 28. mars 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha. Det blir bare for dumt. Og de bråkte da han skulle ta straffe? Stakars han. Det skjer jo i alle fall ikke mer andre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Utifra den artikkelen der så står det vel ikke annet enn at det skotske forbundet mener at det ikke var noe rasisme. Kan jo godt hende det er det likevel. Marcelo på Madrid ble kalt ape igjennom hele El Derbi, men der mente vaktene at de ikke hadde hørt noe, og Atletico slapp unna med straff. Godt mulig skottene gjør noe av det samme. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Begynner å bli kraftig lei av Neymar nå. Brasilianer med Adriano-esque partyvaner som klager på rasisme fordi han blir buet på. Gjesp... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_QKHM3KPjtk Som Nils Johan Semb ville sagt: Klasse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er så latterlig fin den der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Verdens beste spiller mot en av verdens dårligste keepere. Det kan bare ende på det viset. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Latterlig syk kamp i Nederland. 5-3 fordel Holland over Ungarn. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Haha, har en kompis som spilte på den kampen. Han trengte en seier til Nederland med 2 mål, og hadde mistet alt håpet da Gera satte inn 3-3, så kommer faen meg Dirk Kuyt og gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå