Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne sett Van Persie spille resten også. Tror ikke Arsenal på sitt beste er så alt for langt unna Barcelona. Og det hadde vært spennende å se ut kampen. Hadde Arsenal spilt angrepsfotball, hadde jeg ikke vært noe særlig imot at de hadde gått videre heller. Skjønner jo at det blir vanskelig mot Barcelona, selv om dere klarte det fint i første kampen.

 

Koscielny hadde en stor kamp på Emirates, men igår syntes jeg han gjorde en del rare ting. Djourou derimot, har jeg blitt mer og mer imponert over i løpet av sesongen. Og var spilleren som hindret total overkjøring(da også sjanser). Tror virkelig han og Vermaelen kan danne et godt stopperpar, og Koscielny som back-up er ikke ille det heller. Selv om dere gjerne skulle hatt en annen stopper av kvalitet istedenfor Squillaci.

 

Prøver å holde meg mest mulig nøytral, mest fordi jeg er så sykt lei av å lese de samme folkene hele tiden aldri komme med noe kritikk til eget lag, og heller ta det ut på andre årsaker. Like greit at vi ikke er enige om alt heller, siden vi da kan diskutere(som faktisk er ganske festlig). Må jo også komme med en mer seriøs vinkling når det kommer til Barca, enn bare: Barcelona er verdens beste lag, STFU" (Ikke cheap-shot :whistle: )

 

Får runde av med å si at jeg har respekt for deg som debattant også. Skal ikke stå på lidenskapen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I ordets rette forstand så er det det, men det er ikke det heteste oppgjøret.

 

Uansett, midt imellom all fiselukta fra badet, kaffesmaken fra garderoben og søpla som henger rundt bygget og i gangene her i Reggio Calabria, så måtte jeg ut med sinnsvake 110 Euro for en simpel billett for å kunne oppleve Roma-Lazio nok en gang. Ufattelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...