Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig hvor inneffektiv Messi er for tiden. Har hatt en del 100% sjanser nå mot Valencia, men det står fortsatt 0-0. Eller gjør han jo egentlig det meste riktig. Helt omvendt av hva han gjorde for noen uker siden, hvor han ikke gjorde særlig annet enn å putte enkle mål.

Lenke til kommentar

Hadde det vært den hvite spilleren som lå nede "skadet" hadde jeg vært enig med deg. Men siden det er de som scorer som faker skade blir dette en blanding av genialt angrepspill og sluhet på et annet nivå, og litt usportslighet.

 

Jada, men poenget er at den hvite spilleren ikke skal spille ballen over sidelinjen. Han skal drite i spilleren som ligger nede og spille til dommeren blåser.

Lenke til kommentar

Hadde det vært den hvite spilleren som lå nede "skadet" hadde jeg vært enig med deg. Men siden det er de som scorer som faker skade blir dette en blanding av genialt angrepspill og sluhet på et annet nivå, og litt usportslighet.

 

Jada, men poenget er at den hvite spilleren ikke skal spille ballen over sidelinjen. Han skal drite i spilleren som ligger nede og spille til dommeren blåser.

 

Ja, er helt enig. Eneste gangen man skal spille ballen ut etter min mening er når man virkelig ser at det er en alvorlig skade. F.eks et stort beinbrudd eller at noen mister bevistheten. En løsning kunne vært at en spille som lå nede og spillet stoppet opp måtte stå på linja utenfor spill i 2 minutter. Da hadde vi sluppet disse som filmer og stopper opp spillet.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ser at det bor mye fotball i Adriano, flott forarbeid på målet. Han trenger bare litt mer tid, så tror jeg han kan være ganske nærme en førsteellever. Synes ikke Adriano-Abidal ser så mye dårligere ut enn Abidal-Puyol for øyeblikket.

 

Messi hadde uansett en god kamp, selv med brente sjanser. Sykt hvor bra balanse han har. Mange nevner høyden som et minus for han vs Ronaldo, men her synes jeg dette blir positivt, når Messi klarer å holde seg på beina, med ballen, isedenfor å falle, få frispark og stykke opp spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...