Teipball Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bare jeg som ikke synes det var alt for ille? Ja, han kunne og burde gjort det anderledes. Men han tok tross alt bare å vippet fuglen videre, han sparket den ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det der så ikke ut som en vipp engang. Dessuten ble den jo akkurat truffet av en hard ball, så han burde ha spart seg for "vippen" uansett. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tvilsom fysio, men sånn er det vel hos klubber med lavt budsjett som må hente ansatte fra slummen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det der så ikke ut som en vipp engang. Dessuten ble den jo akkurat truffet av en hard ball, så han burde ha spart seg for "vippen" uansett. Han tar beinet under å vipper fuglen bort. Ikke noe spark i alle fall. Men som jeg sa, han burde ikke gjort det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Unfair play ftw! http://www.youtube.com/watch?v=3ssAwjwXD9w Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hohoho! Veldig artig. Idiot han kvite spilleren som triller ballen over sidelinja. Spill til dommeren blåser. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hadde det vært den hvite spilleren som lå nede "skadet" hadde jeg vært enig med deg. Men siden det er de som scorer som faker skade blir dette en blanding av genialt angrepspill og sluhet på et annet nivå, og litt usportslighet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Godt innøvd trekk det der ja! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Merkelig hvor inneffektiv Messi er for tiden. Har hatt en del 100% sjanser nå mot Valencia, men det står fortsatt 0-0. Eller gjør han jo egentlig det meste riktig. Helt omvendt av hva han gjorde for noen uker siden, hvor han ikke gjorde særlig annet enn å putte enkle mål. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Burde ha satt to scoringer nå Messi. Men mulig han har blitt smittet av den samme sykdommen som Ronaldo har hatt de siste 8 kampene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hadde det vært den hvite spilleren som lå nede "skadet" hadde jeg vært enig med deg. Men siden det er de som scorer som faker skade blir dette en blanding av genialt angrepspill og sluhet på et annet nivå, og litt usportslighet. Jada, men poenget er at den hvite spilleren ikke skal spille ballen over sidelinjen. Han skal drite i spilleren som ligger nede og spille til dommeren blåser. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Faktisk i 2.omgang har Valencia vært nærmere mål enn det Barcelona har Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hadde det vært den hvite spilleren som lå nede "skadet" hadde jeg vært enig med deg. Men siden det er de som scorer som faker skade blir dette en blanding av genialt angrepspill og sluhet på et annet nivå, og litt usportslighet. Jada, men poenget er at den hvite spilleren ikke skal spille ballen over sidelinjen. Han skal drite i spilleren som ligger nede og spille til dommeren blåser. Ja, er helt enig. Eneste gangen man skal spille ballen ut etter min mening er når man virkelig ser at det er en alvorlig skade. F.eks et stort beinbrudd eller at noen mister bevistheten. En løsning kunne vært at en spille som lå nede og spillet stoppet opp måtte stå på linja utenfor spill i 2 minutter. Da hadde vi sluppet disse som filmer og stopper opp spillet. Endret 2. mars 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 top notch angrep av Barcelona kronet med et mål av Messi Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser at det bor mye fotball i Adriano, flott forarbeid på målet. Han trenger bare litt mer tid, så tror jeg han kan være ganske nærme en førsteellever. Synes ikke Adriano-Abidal ser så mye dårligere ut enn Abidal-Puyol for øyeblikket. Messi hadde uansett en god kamp, selv med brente sjanser. Sykt hvor bra balanse han har. Mange nevner høyden som et minus for han vs Ronaldo, men her synes jeg dette blir positivt, når Messi klarer å holde seg på beina, med ballen, isedenfor å falle, få frispark og stykke opp spillet. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Abidal har vært solid hele sesongen og var etter min mening Barcelonas beste mot Arsenal. Det er på tide at busquests blir benket i neste kamp. Har vært svak i de siste kampene, til fordel for Keita Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Moa putter 1-0 for Hannover mot selveste Bayern Munchen! Fantastisk! De leder 3-1 og har gått forbi giganten på tabellen. Viktig å få han i form inn mot Danmark også. Herlige nyheter! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke fullt så positivt er at Gamsten blir benka mot Fulham. Synd at Bjørn Helge Riise ikke spiller på et bedre lag en Sheffield United Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Nivået han spiller på matcher ferdighetene hans så er ikke veldig rart i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå