invalid_user Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ouch, Sollied & Tarik gikk på stortap borte mot Wolfsburg i UEFA cupen i kveld. Ble hele 5-1 til det tyske laget. Det jeg lurer på mest er hvordan det laget der fikk tak i Andrea Barzagli. Han er jo skamgod på FM. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ouch, Sollied & Tarik gikk på stortap borte mot Wolfsburg i UEFA cupen i kveld. Ble hele 5-1 til det tyske laget. Det jeg lurer på mest er hvordan det laget der fikk tak i Andrea Barzagli. Han er jo skamgod på FM. Vel, han hadde en tragisk sesong i fjor, det var hovedgrunnen til at storlagene holdt seg unna han, selv om jeg ønsket han svært mye til Roma, men så har han visstnok et ganske greit lønnskrav. Wolfsburg har også egentlig greit med penger, men bruker dem ikke på hva som helst Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presiden...hp?artid=523971 He's a hammer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Han har fått en invitasjon av WH. Han kan se en WH-kamp neste gang han er i England. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 God publisitet for fotball i USA. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Lurer egentlig på hvorfor de sender invitasjon. Får Obama burde det vel ikke være et problem å bruke egne penger på fotballkamper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presiden...hp?artid=523971 He's a hammer Det er jo rart igrunn, Obama tenker "West Side" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Chelsea vil ha Michael Owen! Tror dere han gidder å dra? Selv synes jeg at han burde bli. Ikke noe vits i at han drar til Chelsea, han får nok ikke veldig mye spilletid uansett... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Koselig at USA har nå fått en president som er hardcore sportsfan. Me like. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Barack Liker West ham! slik som min far og min storebror nå skal dei bli glade Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Chelsea vil ha Michael Owen!Tror dere han gidder å dra? Selv synes jeg at han burde bli. Ikke noe vits i at han drar til Chelsea, han får nok ikke veldig mye spilletid uansett... Håper for all del han blir! Veldig surt om han bestemmer seg for å dra, noe som jeg ser på som ganske sannsynlig. Tror det som kan stoppe han fra å bli en suksess er skadene hans, som sikkert vil blomstre enda mer i Chelsea. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Koselig at USA har nå fått en president som er hardcore sportsfan. Me like. Hardcore og hardcore, tviler på at West Ham-interessen er så stor som mediene skal ha det til... Regner med at han er opptatt av basket og baseball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er fotballdag, folkens! Hva har skjedd med denne tråden? Arsenal - Man Utd nå, kamp 16:00, Liverpool 18:30, Chelsea i morgen. Mange gode kamper denne helga! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Koselig at USA har nå fått en president som er hardcore sportsfan. Me like. Hardcore og hardcore, tviler på at West Ham-interessen er så stor som mediene skal ha det til... Regner med at han er opptatt av basket og baseball. Det er jo sport det også, selv om det ikke er fotball. Får ikke se Arsenal - Man Utd på grunn av en sånn jævla familiemiddag greie Får forhåpentligvis se Liverpool - WBA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Helvete for en kamp av United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Røa leder 3-1 mot Team Strømmen! Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Satan for en snuoperasjon av Everton mot West Ham... West Ham leder 1-0 til det 82. minutt, i det 87 minutt står det 1-3 til Everton:) Endret 8. november 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Alltid like gøy når United taper. Damecupfinalen har jeg ikke gidda å følge med på engang... edit: Hehe, mine tippeferdigheter slo til, jeg visste Everton ville vinne. Endret 8. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Alltid like gøy når United taper. Damecupfinalen har jeg ikke gidda å følge med på engang... edit: Hehe, mine tippeferdigheter slo til, jeg visste Everton ville vinne. Og det er så jævla gøy når dere taper, man skal lete langt for å finne sånt flakselag som dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå