Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ouch, Sollied & Tarik gikk på stortap borte mot Wolfsburg i UEFA cupen i kveld. Ble hele 5-1 til det tyske laget. Det jeg lurer på mest er hvordan det laget der fikk tak i Andrea Barzagli. Han er jo skamgod på FM. :p

Vel, han hadde en tragisk sesong i fjor, det var hovedgrunnen til at storlagene holdt seg unna han, selv om jeg ønsket han svært mye til Roma, men så har han visstnok et ganske greit lønnskrav.

Wolfsburg har også egentlig greit med penger, men bruker dem ikke på hva som helst :)

Lenke til kommentar
Chelsea vil ha Michael Owen!

Tror dere han gidder å dra? Selv synes jeg at han burde bli. Ikke noe vits i at han drar til Chelsea, han får nok ikke veldig mye spilletid uansett...

 

Håper for all del han blir! Veldig surt om han bestemmer seg for å dra, noe som jeg ser på som ganske sannsynlig. Tror det som kan stoppe han fra å bli en suksess er skadene hans, som sikkert vil blomstre enda mer i Chelsea.

Lenke til kommentar
Koselig at USA har nå fått en president som er hardcore sportsfan. Me like.

 

Hardcore og hardcore, tviler på at West Ham-interessen er så stor som mediene skal ha det til...

 

Regner med at han er opptatt av basket og baseball.

 

Det er jo sport det også, selv om det ikke er fotball.

 

 

Får ikke se Arsenal - Man Utd på grunn av en sånn jævla familiemiddag greie :( Får forhåpentligvis se Liverpool - WBA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...