Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Keane gjorde det i hevn for en smågreie hvor Alfi beskyldte Keane for å filme. Grusomt å gjøre det han gjorde bare for å hevne seg, bra at han ivhertfall innrømte det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=_YUWUZCLVfo

 

Er jeg den eneste som ikke synes at Flaminis takling -ikke- er rødt kort? Han har bøyde bein, han er på ball, rører ikke spilleren og er ikke akkurat i knehøyde.

 

Det er ikke en hodeløs takling, eller en stygg ettersleng. Grunnen til at det blir skade er at Tottenham-spilleren sparker alt han har i en ball som ligger inntil føttene til Flamini?

 

Det er gult, farlig spill, men rødt og utestengelse? Klart uenig.

 

http://www.youtube.com/watch?v=_VG9g-CdywQ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hviken som helst person hadde gått til søksmål, når man har blitt utsatt for et overfall. Du skriver jo at karrieren til Haaland var over og på hel lenge før taklingen. Det blir en måte å legitimere Keanes handling.

 

Alf Inge Haaland spilte fortsatt i Premer League, og hadde muligens noen år hjemme i Bryne igjen.At karrieren var på hel, det kan hende, men Alf Inge skjønte selvfølgelig at det var gunstig å legge opp da saken hadde oppmerksomhet.

I ettertid har det kommet frem at Haaland hadde problemer med feil kne, slik at søksmålet forfallt. At Haalnd løy? Ja klart det, når han så hvor stor sak det ble. Keane har muligens urettferdig blitt " den store stygge ulven" i ettertid. Med tanke på Haalands søksmål og unyttelse av saken.

Nei, det er en måte å forklare hvorfor Håland var desperat etter medieoppmerksomhet. Ikke prøv å ro deg iland, jeg har aldri forsvart Keane sin takling, uansett hvordan du i ditt lille sin måtte tolke det.

 

Keane er den store stygge ulven i dette med rette, Håland skal likevel ikke slippe unna løgn og bullshit.

 

@Viasat. Burde vært et høyere organ som kunne fratatt kanaler lisenser og rettigheter hvis dekningen var noe forbanna møl. Herlig av v.Persie btw.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke synes at Flaminis takling -ikke- er rødt kort? Han har bøyde bein, han er på ball, rører ikke spilleren og er ikke akkurat i knehøyde.

 

Det er ikke en hodeløs takling, eller en stygg ettersleng. Grunnen til at det blir skade er at Tottenham-spilleren sparker alt han har i en ball som ligger inntil føttene til Flamini?

 

Det er gult, farlig spill, men rødt og utestengelse? Klart uenig.

 

http://www.youtube.com/watch?v=_VG9g-CdywQ

 

Jeg er faktisk ikke sikker på om alt det du skriver der bare er ironi eller om du mener det? Det røde kortet der er faen meg udiskutabelt. "Tottenham-spilleren sparker alt han har i en ball som ligger inntil føttene til Flamini" - når du sa det trodde jeg på det, så såg jeg filmen. Latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, men er det helten din? Tvers igjennom falsk person. Alt han gjør er bare så påtatt og kjedelig. Jeg har heller ikke hørt en Italiener med en så hes stemme. Denne veslevoksne gutten har enda ikke fått sitte blant de høyere herrer i Chambretti Night, og det forteller en god del (...Av det jeg har sett). Nei kos deg heller med denne karen. :p

 

Tiziano Crudeli er underholdende og ellers flott fyr. En fyr man lett får sympati med ettersom foreldra gikk bort da han var 12.

Lenke til kommentar

Det er videns kjent at en Italiener som misbruker "Mamma Mia" blir omtalt som "Lite Italiensk". Det er 2 spesielle ord som ikke må gå igjen og igjen. Uansett, stemmen hans er så døv, kjedelig og lite gripende som det går an å få blitt. Å skrike "Gåååål" med en slarkete stemme fascinerer rett og slett ikke meg.

 

Scarpini er bedre, mye bedre. Liker at han prater som en 200 kilo's sumobryter, stemmen er dog litt grov og hard for det Italienske språket. Språket er lekent og levende, det kan ikke stemmen hans omtales som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...