Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han så jo gal ut lenge før han var i nærheten av de. Var så overtent at han fremstod som en parodi på overtente spillere.

Fikk deja vu fra da Roy Keane spilte i sine dager

Vet du, det er jeg faktisk enig i, når teppet gikk ned for Keano så var det klin likt som i kveld.

Keane var gal. Men kan ikke huske å se han så ukontrollert som Gattuso.

Lenke til kommentar

Piss. Ut med Spurs.

Hvorfor?

Jeg er United-fan, og ønsker minst mulig suksess til alle andre engelske lag. Spesielt gjeldet dette de som ligger i toppen av Premier League. At PL får bedre koeffisient burde tale meg i mot, men United har aldri hatt noe problem med å kvalifisere seg, så egentlig gir jeg beng i det.

Pengebruken deres står vel også blant de viktigste punktene.

Endret av Vamos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om det Gattuso gjør er idiotisk så er nok ikke Spurs duden uskyldig heller.

Litt inntresant er det jo at Materazzi er den slemme i Zidane-Materazzi saken, mens her er det Gattuso som er den slemme. Selv om det Gattuso og Zidane gjorde er det samme, og det Spurs laglederen og Materazzi gjorde er det samme.

Og, litt info om den store stygge ulven Gattuso, som visnok ikke gjør annet enn å sparke ned folk:

Gennaro Gattuso has only committed nine fouls in 413 mins of CL action this season; one every 46 mins on average.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ok, jeg mente du var United-supporter nemlig, og flertallet av "oss" håpet vel på Spurs-seier. :) Jeg for min del elsker å se engelske lag maltraktere lag fra andre store ligaer. Da især spanske og italienske. Om det så er Chelsea eller Liverpool som gjør jobben.

Jeg er vel det man kan kalle en smule anglofil.

Ikke anglofil, men kjærlighet for "rivalene".

Dessverre er ikke PL det, det var en gang, gøy og spennende samt hat mellom klubbene, nå går "rivaliserende" spillere ut i media og sier de håper at "rivalene" vinner CL.

Savner den tiden da PL var på sitt beste som var ved begynnelsen av 2000. Det var også på den tiden ingen brøy seg om at det var 3 italienske eller spanske i semien. Det var herlige tider.

Jeg selv håper Milan går maks for Serie A, noe jeg har håpet lenge, så får vi håpe Inter kommer til finalen og blir knust.

Lenke til kommentar

Ok, jeg mente du var United-supporter nemlig, og flertallet av "oss" håpet vel på Spurs-seier. :) Jeg for min del elsker å se engelske lag maltraktere lag fra andre store ligaer. Da især spanske og italienske. Om det så er Chelsea eller Liverpool som gjør jobben.

Jeg er vel det man kan kalle en smule anglofil.

Jeg signerer denne. Er enig med Vamos og, for Tottenham er pain, men heller Spurs enn LFC, Chelsea, City, Arsenal og alle andre "storlag" som f.eks. AC.

Det blir som at jeg holder med England under EM/VM, og jubler selv da Lampard eller Gerrard scorer.

Lenke til kommentar

Selv om det Gattuso gjør er idiotisk så er nok ikke Spurs duden uskyldig heller.

Litt inntresant er det jo at Materazzi er den slemme i Zidane-Materazzi saken, mens her er det Gattuso som er den slemme. Selv om det Gattuso og Zidane gjorde er det samme, og det Spurs laglederen og Materazzi gjorde er det samme.

Og, litt info om den store stygge ulven Gattuso, som visnok ikke gjør annet enn å sparke ned folk:

Gennaro Gattuso has only committed nine fouls in 413 mins of CL action this season; one every 46 mins on average.

Det er ikke vits å forsvare Gattuso, oppførselen hans var ikke bare rettet mot Jordan, men mot hele Spurs. Totalt ute av kontroll. Bør bli karantene så det svinger her. Cunt, det er det jeg mener om den mannen. Tenk at jeg en gang ønsket han til United.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det er ikke vits å forsvare Gattuso, oppførselen hans var ikke bare rettet mot Jordan, men mot hele Spurs. Totalt ute av kontroll. Bør bli karantene så det svinger her. Cunt, det er det jeg mener om den mannen. Tenk at jeg en gang ønsket han til United.

Synes det er en sjarm med spillere som Gattuso, Materazzi, Totti og co.

Og det er vel ikke så rart du ønsket han til United, han var verdensklasse og ligner jo veldig på en kaptein dere har hatt på midten.

Lenke til kommentar

Synes det er en sjarm med spillere som Gattuso, Materazzi, Totti og co.

Og det er vel ikke så rart du ønsket han til United, han var verdensklasse og ligner jo veldig på en kaptein dere har hatt på midten.

Nå er jeg inhabil, men Keane var virkelig aldri så ufin. Han hadde sin dose med stygge taklinger på banen, men det var stort sett mot spillere av samme "kaliber" - Viera, Shearer etc. Keane angrep aldri assistentmanageren til et annet lag, ei eller fløy han på treneren som vi kan se over.

Men som spiller er de ikke altfor ulike nei. Husker fortsatt tilbake på CL-semien for 4-5 år siden hvor Gattuso analvoldtok C. Ronaldo etter alle kunstens regler.

Jeg synes også at spillere med høyt tenningsnivå har en viss sjarm, men det går en grense. Den grensen gikk Gattuso over i går.

Lenke til kommentar

Nå er jeg inhabil, men Keane var virkelig aldri så ufin. Han hadde sin dose med stygge taklinger på banen, men det var stort sett mot spillere av samme "kaliber" - Viera, Shearer etc. Keane angrep aldri assistentmanageren til et annet lag, ei eller fløy han på treneren som vi kan se over.

Men som spiller er de ikke altfor ulike nei. Husker fortsatt tilbake på CL-semien for 4-5 år siden hvor Gattuso analvoldtok C. Ronaldo etter alle kunstens regler.

Jeg synes også at spillere med høyt tenningsnivå har en viss sjarm, men det går en grense. Den grensen gikk Gattuso over i går.

Gattuso har enda til gode å ødelegge en spillers karriere for å hevne kjeftbruk.

Jf. Håland.

Endret av TiD
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gattuso har enda til gode å ødelegge en spillers karriere for å hevne kjeftbruk.

Jf. Håland.

Absolutt et poeng, og en stygg ripe i lakken til Keane. Til hans "forsvar" så er det fortsatt uvisst om den taklingen var grunnen til at Håland måtte legge opp.

Lenke til kommentar

Jf. Håland.

For noe bullshit. Keane taklet andre kneet, og that's a fact. Håland sa i etterkant at det var det kneet Keane taklet, men det er ren løgn. Fyren var T.o.m latterlig nok til å saksøke, det kom han selvfølgelig ingen vei med. Keane skrev forøvrig; om noen skulle nevne det ingenting i boka si, det var det en tabloid forfatter som gjorde. Gattuso er en overtent gærning, Keane en kalkulerende kynisk og 100% psyko mann, han går likevel ikke til angrep på 60år gamle menn.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_city/2204565.stm

The hoff, du skal vite bedre.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...