Teipball Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Hater virkelig den sangen på Youtube, er på alle videoer. Mener bestemt eg har sett flere videoer uten den sangen! Virkelig? Den har vært på alle de jeg har sett, og jeg har gått igjennom alle videoer på youtube for å sjekke. Kanskje det bare er de videoene du har lastet opp etter jeg så denne Ronaldo filmen som har annet musikk. Endret 14. februar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Nei, denne youtube videoen har en annen sang. Og den er eldre enn ronaldo filmen. Så...... Eg tror ikke helt på deg. Forøvrig en gripende film. Endret 14. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bare legger til at den snutten ble laget av BBC i sammenheng med lifetime award prisen Sir Bobby fikk i fjor. Låta som er brukt, Eptesicus, er laget av James Newton Howard og Hans Zimmer til batman begins soundtracket. De to er heeeelt på stålet latterlig flinke til å få komponere stemningsmusikk. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Zimmer og Newton Howard er blant de bedre innen filmmusikk ja. Litt trist at Ronaldo legger opp. Ingen spisser kunne måle seg med ham når han var på sitt beste. http://www.youtube.com/watch?v=iipRdN5ivr8&feature=player_embedded#at=18 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Helt klart en av tidenes spisser. Vil aldri tilgi han for de valgene han gjorde, men det får nå heller være. Helt enig angående Zimmer forøvrig, alt han lager er gull. (Time, Now We Are Free osv.) Endret 14. februar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 For meg tidenes beste spiller, selv om han aldri var i United... Annet enn når han stakk innom å påførte oss smerte i CL. Den kampen glemmer jeg aldri, satt bare der med popcornet og beundret brassen selv om vi røyk rett ut av turneringen. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ifølge vglive er ikke Huseklepp i troppen til Bari til dagens kamp. Liker ikke den nye treneren han eller er han skadet? problemer med lysken etter landslagskampen. Men er tilbake nå Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Slenger meg på tidenes beste spiller. Vanvittig talent på alle måter. Dessuten er han vel den eneste som har spilt for Real, Barca, Inter og Milan. Jommen klarte han ikke å trene med Flamengo for så å gå til Corinthians også En helt vanvittig CV. Sinnsykt hva han har gjort. Han har i tillegg, etter min mening, de beste skrytevideoene av en fotballspiller på youtube. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Helt vanvittig scoringsratio i så og si alle klubbene! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Mange spillere som imo har et ufortjent godt rykte, som feks Pele. VM er en oppskrytt turnering kvalitetsmessig, så han har ikke bevist nok for meg. 1. Ronaldo 2. Maradona 3. George Best Simples Endret 14. februar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Men likevel har du Ronaldo på topp som aldri har vunnet turneringen med best nivå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 På sitt beste var Ronaldo fullstendig runkemateriale! Synd man aldri fikk oppleve han i et engelsk lag. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mange spillere som imo har et ufortjent godt rykte, som feks Pele. VM er en oppskrytt turnering kvalitetsmessig, så han har ikke bevist nok for meg. 1. Ronaldo 2. Maradona 3. George Best Simples vm var tidligere den eneste anledningen man fikk se verdens beste spillere konkurrere om å bli verdens beste. Pele vant vm 3 ganger, og var den yngste til å skåre hat trick i et vm. Måten Pele preget fotballen i sin tid har gjort han fortjent til ryktet og respekten. Pele skårte over 50 mål på en sesong for Santos, noe som fortsatt er rekord. Vm er den turneringen som har vist oss den beste fotballen gjennom tidene. total-fotballen til Nederland i 74 og 78. den lekende fotballen til Brasil i 1970, for å ikke snakke om Brasil-laget i 82. Noe jeg mener er noe av det beste vi har sett av fotball. Frankrike på 80-tallet var også en nytelse og se. Så å si at vm er en oppskrytt turnering blir litt rart, men for all del du får gjerne mene det Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Juventus bøtelagt med £30 000 pga rasisme (igjen). Lærer man aldri i Torino? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Pele står med over 1000 mål. End of. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Snipp Kvalitetsmessig, ikke prestisjemessig. Finnes så uendelig mange eksempler på det, ingen bedre enn at El Hadji Diouf herjet i SK 02. Krever så uendelig mye mer å levere uke inn og uke ut i et klubblag enn i en glamorøs mnd hvert fjerde år. Det samme gjelder laginnsatser, så selv om Nederland og Brasil i et historisk perspektiv leverte noe av den vakreste fotballen (noe jeg samtykker i) så var det på et lavere nivå enn i klubbfotballen. Derfor kan ingen som bare har repp fra VM måles opp mot feks Ronaldo som leverte både for landslag og klubblag på et helt annet nivå enn Pele. Roar Strand har sikkert scoret 90 mål en sesong i tippeligaen, men det gjør han ikke til en all-time great. Hva Pele gjorde i Santos er carebear. /Argument win. Pele står med over 1000 mål. End of. Romario også, i følge ham selv. Who gives a shit Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Snipp Kvalitetsmessig, ikke prestisjemessig. Finnes så uendelig mange eksempler på det, ingen bedre enn at El Hadji Diouf herjet i SK 02. Krever så uendelig mye mer å levere uke inn og uke ut i et klubblag enn i en glamorøs mnd hvert fjerde år. Det samme gjelder laginnsatser, så selv om Nederland og Brasil i et historisk perspektiv leverte noe av den vakreste fotballen (noe jeg samtykker i) så var det på et lavere nivå enn i klubbfotballen. Derfor kan ingen som bare har repp fra VM måles opp mot feks Ronaldo som leverte både for landslag og klubblag på et helt annet nivå enn Pele. Roar Strand har sikkert scoret 90 mål en sesong i tippeligaen, men det gjør han ikke til en all-time great. Hva Pele gjorde i Santos er carebear. /Argument win. Pele står med over 1000 mål. End of. Romario også, i følge ham selv. Who gives a shit Med Pele på laget var Santos Brasils beste lag på 1960-tallet. De vant Copa Libertadores 2 ganger, serien hjemme 6 ganger, og Sao Paulo divisjonen 9 ganger. Sjekk your facts før du begynner å anklage han for å ikke ha vært en god klubbspiller. /Argument owned you Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Lese er ikke din sterke side, eller hva? Santos er et klubblag i Brasil aka bøtte med bæsj av en liga også på 60 tallet. Ronaldo spilte for Barcelona, Real Madrid, Milan, PSV og Inter. Henger du med nå? Endret 14. februar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det første spilleren jeg var fan av og min første/eneste barndomshelt. Hadde det ikke vært for alle skadene kan man vel med stor sannsynlighet si at han hadde vært tidenes spiller. O Fenomeno, den ekte Ronaldo 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lese er ikke din sterke side, eller hva? Santos er et klubblag i Brasil aka bøtte med bæsj av en liga også på 60 tallet. Ronaldo spilte for Barcelona, Real Madrid, Milan, PSV og Inter. Henger du med nå? Ja for verdens beste lag på store deler av 60-tallet, og starten av 70-tallet hadde en elendig hjemelig serie. Tross alt spilte flesteparten på landslaget da i Brasil. Virker som at du har bøttevis med info om hvordan fotballen i Brasil for 50 år siden. Datidens Santos, var muligens et av de beste, om ikke det beste laget på 1960-tallet. De slo Benfica med Eusebio i 62. Muligens det beste europeiske laget på 1960-tallet. Begge to er fantastiske spillere i 2 forskjellige tids-epoker. Men at du skrev at Pele var en overvurdert spiller, uten fakta, eller argumenter, blir ja tull 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå