Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da leste jeg feil. Kan messi virkelig ha 14 assists og scort 24 mål? Mildt sagt insane isåfall. Gruser ronaldo i antall målpoeng da iallefall. Gud. Jeg savner slike profiler i PL

Totalt har han 40 mål og 18 assist på 33 kamper denne sesongen. Kan ikke huske å ha sett slike tall så lenge jeg har levd.

Når det gjelder Scholes og Xavi så kan man bare ikke kåre en vinner. Scholes er kanskje min favorittspiller noen sinne, men Xavi har fortsatt vært jevnt over verdens beste midtbanespiller de siste 3 årene. Det mest rettferdige vil uansett være å vente til begge har lagt skoene på hyllen og heller ta igjen diskusjonen da.

Lenke til kommentar

Ferskt intervju med Xavi:

Xavi, 31, has also rated Rooney's United team-mate, Paul Scholes, as the best player in his position in the past two decades.

He said of the Englishman: "A role model. For me, and I really mean this, he's the best central midfielder I've seen in the last 15, 20 years.

"I've spoken to (former Liverpool and current Real Madrid midfielder) Xabi Alonso about him. He's spectacular, he has it all, the last pass, goals, he's strong, he doesn't lose the ball, vision.

"If he'd been Spanish he might have been rated more highly. Players love him."

...rates Scholes as the best

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Hva så?

Han oppfordrer homofile spillere til å gå ut av skapet, ikke at han er en selv.

VG er elendige, og måten de vinkler Xavi intevjuet til å handle om Rooney, Scholes og Engelsk fotball er også forferdelig dårlig.Et av de bedre intervjuene jeg har sett den siste tiden og hvis man skal gjengi det så gjør det ordentlig.

Lenke til kommentar

Tror det ville vært jevnere mellom Messi og Ronaldo hvis de hadde byttet klubb. Tviler også på at Messi hadde klart å kopiere Ronaldos drømmesesong for United hvis han hadde spilt for et topplag i PL.

Uansett er Messi utvilsomt den beste i verden nå. Det er ikke akkurat bare tap-ins han scorer på heller.

Lenke til kommentar

Messi driver jo også hele Argentina alene. Ikke glem det!

ja selvsagt, spillere som Tevez, Higuain, Agüero, Milito, Di Maria, Cambiasso, Samuel osv holder ikke tippeliganivå engang.

Merker at jeg blir lei av Messi vs Ronaldo diskusjonene, man kommer uansett ikke noen vei om hvem som er best og man holder som oftest med en. Man kan bruke statestikk og der er Messi litt bedre, men da spiller jo hvilket lag man er på inn. Begge er klassespillere og jeg synes begge holder et skyhøyt nivå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det ville vært jevnere mellom Messi og Ronaldo hvis de hadde byttet klubb. Tviler også på at Messi hadde klart å kopiere Ronaldos drømmesesong for United hvis han hadde spilt for et topplag i PL.

Uansett er Messi utvilsomt den beste i verden nå. Det er ikke akkurat bare tap-ins han scorer på heller.

Hva er det som gjør at du tviler på at han klart å kopiere det? Messi har jo stort sett herjet mot alt av engelsk motstand de siste årene. Vær så snill ikke bruk argumentet at PL er bedre enn la liga. Det er bare å se på hvilke ligaer som har vunnet mest i Europa de siste 5 årene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...