minigrill Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som vet om Barca-Atletico er gratis over Stream et sted? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Du får sett den gratis på Bet365 og Unibet hvis du har penger på konto der. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Lurer på når Genoa skal begynne å spille fotball igjen, tiltross for å ha investert mange millioner så spiller de fortsatt ping-pong fotball. Spillet baserer seg jo egentlig på tilfeldigheter... Eduardo. Åh som jeg elsker den mannen. Utvilsomt det dårligste kjøpet dette året. Litt skremmende hva Italiensk fotball kan gjøre med en... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Dumt å være ego.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Klart det svir... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Diego er jo en kjernekar. Forrige sesong var han pundit på Fantasy-CL. Kom med masse morsomme tips. Han hadde seg selv som kaptein gjennom hele turneringen, men tror han gikk hele CL uten å score/ha målgivende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Herlig når man har seg selv som kaptein og ikke presterer som man skal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Guardian sport Steve McClaren sacked by Wolfsburg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Guardian sport Steve McClaren sacked by Wolfsburg. Fullt fortjent. Når man ikke har kontroll på straffeskytterne sine, så fortjener man ikke noe bedre... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som har en oversikt over hvilke privatlandskamper som vises på norske kanaler? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.nrk.no/sport/fotball/1.7498474 Fullstendig enig i det Hangeland sier her. Det er en jobb. Du hadde ikke reagert hvis en revisor hadde gått til et firma som hadde ga han bedre lønns og arbeidsbetingelser, hvorfor klikke fullstendig for overganger i fotballverdenen? Greit nok, jeg skjønner folk blir sure der og da, men å gå rundt å kalle spillere Judas i mange sesonger blir for meg noget latterlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Det handler da stort sett om uttalelser for min del. Hvis man går rundt og sier at man skal være i klubben resten av karrieren, og dermed får gode vilkår og støtte i klubben så er det trist når man dolker fansen i ryggen noen måneder senere.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) http://www.nrk.no/sport/fotball/1.7498474 Fullstendig enig i det Hangeland sier her. Det er en jobb. Du hadde ikke reagert hvis en revisor hadde gått til et firma som hadde ga han bedre lønns og arbeidsbetingelser, hvorfor klikke fullstendig for overganger i fotballverdenen? Greit nok, jeg skjønner folk blir sure der og da, men å gå rundt å kalle spillere Judas i mange sesonger blir for meg noget latterlig. I prinsippet er jeg enig med deg. Men nå er det nå en gang slik at det er mye følelser i fotball, jeg tør påstå mer enn i revisjonsselskaper. Ikke noe er herligere enn å se spillere som Giggs, Neville, Scholes og Carragher ofre alt for klubben sin. Slik dedikasjon er noe av grunnen til at følger såpass mye med på fotball som jeg gjør. Men bevares, Torres er en spanjol som allerede har forlatt moderklubben sin, det hadde vært litt for mye forlangt å forvente slike holdninger av ham. @Jotun: Jeg tviler på at det er mange jobbsøkere som sitter på intervju og hevder at de har planer om å kun jobbe i selskapet til noe bedre dukker opp. Endret 8. februar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.nrk.no/sport/fotball/1.7498474 Fullstendig enig i det Hangeland sier her. Det er en jobb. Du hadde ikke reagert hvis en revisor hadde gått til et firma som hadde ga han bedre lønns og arbeidsbetingelser, hvorfor klikke fullstendig for overganger i fotballverdenen? Greit nok, jeg skjønner folk blir sure der og da, men å gå rundt å kalle spillere Judas i mange sesonger blir for meg noget latterlig. Da har du ikke de samme sterke følelsene for klubb og fotball som mange har. Fotball er blitt en kynisk sport som styres i stor grad av penger, men alt supporterne egentlig bryr seg om er lojalitet til klubben og at spillerne viser innsats og vilje og gjør alt for klubben. Når de så dolker klubben og supporterne i ryggen, er det bare rett og rimelig at de får høre det. Alt har sine grenser, trøyebrenning er å gå for langt og er også en fornærmelse mot klubben siden du brenner klubbens drakt, men det er et fåtall tullinger som gjør det og ikke representativt for supportere, men spillerne fortjener absolutt å høre fansens mening. For supporterne er ikke klubben deres bare et midlertidig stoppested, det er for svært mange en enormt stor del av livet deres, og spillere som i stor grad pisser på klubben eller ikke bryr seg, får da også høre meningen til de som har støttet dem gjennom årene. Akkurat i Torres' situasjon er det flere faktorer som spiller inn, som hva han har sagt og gjort tidligere, men poenget står. Hva er igjen av fotballen om supporternes engasjement til klubben forsvinner? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 @Jotun: Jeg tviler på at det er mange jobbsøkere som sitter på intervju og hevder at de har planer om å kun jobbe i selskapet til noe bedre dukker opp. Hehe.... Nei selvsagt ikke, men veien er lang til å sitte på kontoret i etterkant og si at her skal eg være livet ut. Eg elsker alle kundene og kollegaene. Så en uke senere stikker du til den argeste konkurrenten Blir liksom uansett litt rar sammenligning.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, enig i at sammenligningen er feil. Men satt i et annet perspektiv: Hvis Darron Gibson vil forlate klubben for å spille fast på et lavere nivå er det helt greit. Men hvis Wayne Rooney vil skifte klubb fordi han føler en annen klubb har større muligheter for å kjempe om gull*, er det total katastrofe. * Nå var det vel mest pga. lønningsposen han truet med å dra, men poenget består allikevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tollere ødela trøye verdt 60.000. - Trodde den var falsk. Flotte folk de der tollerne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 For en fantastisk omgang. Endelig spiller vi fotball! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) ...og da referer du til Norge? Har litt problemer med å velge hvilke(n) kamper jeg skal se. Vekslet mellom Tyskland-Italia/Argentina-Portugal så langt, sistnevnte har gitt valuta for pengene og vel så det. Dommeren i Italia-kampen er forøvrig verre enn Tagliavento, Italia snytt for to-tre straffer så langt. Endret 9. februar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, jeg refererer til Aserbajdsjan - Ungarn. Dommeren har vært helt grei, men det burde vært dømt et straffespark på en av de 3 fellingene - Ihvertfall på den første hvor Cassano ble lempet i bakken av Mertesacker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå