Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

"Some of the votes have also been revealed,"

Alle har blitt avslørt.

Uansett inntresant at Sneijder ville vunnet med det gamle systemet. Uten at jeg har alt for stor tiltro til alle journalister så er de fleste bedre enn randome kapteiner og landslagssjefer. For min egen del så var det egentlig samme hvem som vant av Messi, Iniesta, Xavi, og Sneijder og Ronaldo.

Messi er etter min mening verdens beste og har prestert på et enormt høyt nivå i hele 2010, det samme har Xavi. Iniesta har også vært god og avgjorde VM-finalen som er en bragd i seg selv, for meg ikke like fremtreende på Barcelona som Messi og Xavi, men abselutt veldig god. Sneijder hadde en meget bra vår sesong og VM , men etter hva jeg har hørt har han slitt mer etter sommeren sammen med resten av Inter, og det kan godt hende at det er her han tapte gullballen. Ronaldo har i likhet med Messi og Xavi prestrert på et høyt nivå gjennom hele 2010, sett bortifra VM.

Men selv om alle de 5 kunne fortjent tittelen så var Messi og Xavi de jeg synes var best i 2010. Sett bort i fra Morten Berre som burde ha vunnet hele greia.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soccernet er en fin side for stats. De har riktignok ikke oppdatert med dagens resultater enda.

Hvilke kamper skal man telle med? Han har 1 friendly for Argentina etter sesongstarten i La Liga gikk, ellers har han 6 kamper i CL(2 som innebytter), 4 i Copa del Rey(2 som innebytter) og 15 i ligaen.

29 mål på 26(4) kamper får jeg da.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Soccernet er en fin side for stats. De har riktignok ikke oppdatert med dagens resultater enda.

Hvilke kamper skal man telle med? Han har 1 friendly for Argentina etter sesongstarten i La Liga gikk, ellers har han 6 kamper i CL(2 som innebytter), 4 i Copa del Rey(2 som innebytter) og 15 i ligaen.

29 mål på 26(4) kamper får jeg da.

Tenkte alle kamper for Barcelona og Real Madrid, ikke for landslag. Ifølge Wikipedia og MessiStats på twitter så har han 31 på 27 kamper, men litt usikker om Messistats tar med Argentina kamper. Wikipedia har 30 på 27 for Ronaldo.

Det er uansett helt sykt hvor mye begge to scorer, og det hadde vært ekstremt morsomt å sett begge i samme drakt. Så hvis jeg noensinne vinner i et megalotteri så kjøper jeg Messi til Madrid.

Går rykter på at at FIFA har klart å bytte om stemmer for Xavi og Xabi Alonso. Blant annet har Guatamalas kaptein gått ut og sagt at hans tredje stemme ikke skulle være til Xabi Alonso, men til Xavi Hernandez.

Dette blir bare verre og verre. Nå går Colombias kaptein Yepes ut og sier at han også stemte på Xavi og ikke Xabi Alonso. Og med totalt 19 stemmer på Xabi Alonso kunne Xavi klatret til en andreplass hvis alle disse er feil. At det går ann å klare å bytte om stemmene til folk, FIFA er seg selv lik.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Han har en irriterendes stemme, skjærer i ørene mine når han begynner å hyle og skrike. Dritalei rævsleikingen hans til Rosenborg i hver kamp han kommenterer av dem.

og ja, av og til tyter han litt for mye. Men ellers grei.

Fjørtoft derrimot. En skam at han er norges best betalte fotball"ekspert". Løk hele fyren.

Lenke til kommentar

Forferdelig kommentator for alle som ikke er United supportere, men han bringer nostalgi til bordet. Jeg forbinder stemmen hans med CL, litt som med bredli og håndball. Stokke, Fredheim (ABU) og Alsaker (Liverpool) er så lite objektive at det er til å kaste opp av, men likevel er de blant landes bedre kommentatorer av ulike årsaker imo. Kasper Wikestad på tv2 og de gutta der så dørgende kjedelig at en 9-9 kamp blir sovepilla.

Eneste kommentatoren jeg savner nå som tv2 fikk PL er Thor Rune Haugen, for maken til godkar skal man lete lenge etter. Han fikk meg alltid i godt humør og var aldri partisk eller bedreviter/bastant som de fleste andre i tv er.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Eneste kommentatoren jeg savner nå som tv2 fikk PL er Thor Rune Haugen, for maken til godkar skal man lete lenge etter. Han fikk meg alltid i godt humør og var aldri partisk eller bedreviter/bastant som de fleste andre i tv er.

Godt mulig Thor Rune Haugen er en god kommentator, men for meg er han ødelagt etter han kommenterte på This is Football 200x. "Det var en typisk spisstakling". Klarer ikke å få de sitatene ut av hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...