Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker Napolis tilnærming til spillet - en ren fryd å se kampene, et av de få Serie-A lagene bortsett fra mitt eget som jeg faktisk har greid å se uten å døse av i år. (med få hederlige unntak, blant annet Milan-Udinese som jeg selvsagt ikke fikk se)

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Napoli er et drittlag.

(Men til en annen dag, de spiller faktisk temmelig bra fotball med temmelig ok ballspillere på laget også, men skal vel bare mangle når man ser på hvor de handler.)

Bekymra for Juve nå, 2 tap på rad nå, og de har ikke vært små heller. Noe må endres på, selv om jeg helt ikke vet hva.

Lenke til kommentar

Syntes det er spennende å se Milan uansett jeg, det er så mange spillere der, som kan gjøre hva som, helst, når som helst.

Det er det som tiltrekker meg mest med Serie A. Veldig underholdne enkeltspillere. Milan vs Udinese idag var et godt eksempel på det.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Få tilbake Quagliarella. Herlig spiller, synd at han er ute resten av sesongen. Mr. Dreamgoal.

Han er en herlig spiller ja, men han er ikke særlig god egentlig. Selv om han nesten egenhendig fyller opp årets mål lista har han veldig lite å vise for det. Dog scorte han ganske ok med mål for oss, og jeg syns han var på vei til å bli en mye bedre spiller under Delneri enn han noensinne var i Samp eller Napoli.

Håper bare ikke Toni er erstattningen...

Lenke til kommentar

Milans eksistens i CL er helt avhengig av Nesta - uten han kommer det til å bli særdeles tøft (Bonera i dag er et godt eksempel). I tillegg skriker de sårt etter en venstreback - Antonini holder absolutt ikke mål. Skal Milan hevde seg i CL i år må Il Cavaliere åpne lommeboken, nok en gang. Pdd har jeg forøvrig liten tro på Milan(i CL, viktig å presisere)da jeg anser Allegri som en lettvekter iforhold til de øvrige trenerne.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Regner med at du mener det burde vært Sneijder, LL?

Nei, egentlig ikke. Da det i høst ble annonsert reagerte jeg selvsagt sterkt på at Sneijder ikke var blant de tre nominerte - naturlig nok, da det han oppnådde forrige sesong normalt ville vært mer enn nok til en nominasjon. Problemet er bare hvem av de tre nominerte som ikke fortjener å være nominert. Et slikt spørsmål er iallefall for meg umulig å svare på. Hadde det vært 2009/2010 sesongen som tilslutt ble utslagsgivende er jeg ikke i tvil om at Sneijder hadde vært blant de tre (på samme måte som at jeg ikke er i tvil om at César hadde vært keeper på all-star laget). Når alt kommer til alt er jeg uansett ikke i tvil om at Messi fortjente prisen (uavhengig om Sneijder hadde vært nominert eller ei) - verdens beste siden Facchetti (hehe) by far.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...