ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Deilig, deilig, deilig at man drar i land kampen. Var stort sett kun spill mot et mål i andre omgang. Like glad for Kaka-scoring som Ronaldos hattrick Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Alexis Sanchez på scoringslisten i dag. Hadde visstnok en god kamp også. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Elsker Napolis tilnærming til spillet - en ren fryd å se kampene, et av de få Serie-A lagene bortsett fra mitt eget som jeg faktisk har greid å se uten å døse av i år. (med få hederlige unntak, blant annet Milan-Udinese som jeg selvsagt ikke fikk se) Endret 9. januar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Napoli er et drittlag. (Men til en annen dag, de spiller faktisk temmelig bra fotball med temmelig ok ballspillere på laget også, men skal vel bare mangle når man ser på hvor de handler.) Bekymra for Juve nå, 2 tap på rad nå, og de har ikke vært små heller. Noe må endres på, selv om jeg helt ikke vet hva. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Få tilbake Quagliarella. Herlig spiller, synd at han er ute resten av sesongen. Mr. Dreamgoal. Endret 9. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Cassano med to nye assist og 3 totalt i Milan trøya. Milan skal bli spennende å se utover i CL. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Syntes det er spennende å se Milan uansett jeg, det er så mange spillere der, som kan gjøre hva som, helst, når som helst. Det er det som tiltrekker meg mest med Serie A. Veldig underholdne enkeltspillere. Milan vs Udinese idag var et godt eksempel på det. Endret 9. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Få tilbake Quagliarella. Herlig spiller, synd at han er ute resten av sesongen. Mr. Dreamgoal. Han er en herlig spiller ja, men han er ikke særlig god egentlig. Selv om han nesten egenhendig fyller opp årets mål lista har han veldig lite å vise for det. Dog scorte han ganske ok med mål for oss, og jeg syns han var på vei til å bli en mye bedre spiller under Delneri enn han noensinne var i Samp eller Napoli. Håper bare ikke Toni er erstattningen... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Milans eksistens i CL er helt avhengig av Nesta - uten han kommer det til å bli særdeles tøft (Bonera i dag er et godt eksempel). I tillegg skriker de sårt etter en venstreback - Antonini holder absolutt ikke mål. Skal Milan hevde seg i CL i år må Il Cavaliere åpne lommeboken, nok en gang. Pdd har jeg forøvrig liten tro på Milan(i CL, viktig å presisere)da jeg anser Allegri som en lettvekter iforhold til de øvrige trenerne. Endret 10. januar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Betico Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Noen som har høydepunktene fra blackburn - Qpr kampen? bare å gå inn på footytube.com. Der får du se høydepunkter fra de fleste kamper Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man er litt kjapp (før de kanskje blir fjernet) funker det fett å bruke Youtube og. Bare søk på laget eller spilleren du vil se og sorter etter opplastningsdato. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er mye fake videoer på youtube da. Bruker 101greatgoals, syns den er mer oversiktlig enn footytube. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Messi vant gullballen. http://www.tv2sporten.no/fotball/spania/messi-ble-aarets-spiller-i-verden-3384323.html Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ikke uventet og fullt fortjent. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Glem det, ble for dumt. Endret 10. januar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Regner med at du mener det burde vært Sneijder, LL? Jeg synes nok en gang var fortjent at Messi tok prisen hjem. En magiker uten sidestykke. Lenke til kommentar
Betico Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Xavi eller Iniesta skulle ha fått gullballen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Messi vinner fullt fortjent. Ligger også godt ann til å bli første spiller som vinner 3 år på rad. Dog blir det nok hardere konkuranse i år, spesielt fra en revansj-sulten Ronaldo. Endret 10. januar 2011 av Lawliet Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Regner med at du mener det burde vært Sneijder, LL? Nei, egentlig ikke. Da det i høst ble annonsert reagerte jeg selvsagt sterkt på at Sneijder ikke var blant de tre nominerte - naturlig nok, da det han oppnådde forrige sesong normalt ville vært mer enn nok til en nominasjon. Problemet er bare hvem av de tre nominerte som ikke fortjener å være nominert. Et slikt spørsmål er iallefall for meg umulig å svare på. Hadde det vært 2009/2010 sesongen som tilslutt ble utslagsgivende er jeg ikke i tvil om at Sneijder hadde vært blant de tre (på samme måte som at jeg ikke er i tvil om at César hadde vært keeper på all-star laget). Når alt kommer til alt er jeg uansett ikke i tvil om at Messi fortjente prisen (uavhengig om Sneijder hadde vært nominert eller ei) - verdens beste siden Facchetti (hehe) by far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå