kandinsky Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du har åpenbart ikke vært i et land i midtøsten om sommeren. Greit nok med tempererte areanaer, men der skal man bare være i 90ish minutter uansett. Ikke uvanlig å oppleve 50 grader flere steder og da blir det uholdbart. Jeg synes Sepp Blatter gjør det riktig å legge det til vinteren, da jeg mener det er skadelig for folks helse og sikkerhet hvis man har det midt på sommeren. PS: Jeg er oppvokst i midtøsten, så jeg tror jeg vet noe om dette her. PSS: Nei, jeg er norsk og ikke innvandrer. Du skjønner hva det er snakk om, ikke sant? Hele saken er jo tullete, ettersom et VM aldri burde vært avholdt i Qatar uansett, bare for å være ålreite. FIFA er en stor spøk. Qatar du liksom. At det er så upassende forhold der at de er nødt til å ødelegge hele rammen (ved å legge et VM i vinterhalvåret) rundt lekene er grunn nok til å drite i det for min del. Gratulerer med at du er vokst opp i midtøsten forresten, haha. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Fortsatt sur over at England ikke fikk VM? Haha, den anglofile garden her på forumet er det ikke få av. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 England kunne ikke fått VM samme år som Qatar uansett. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Et VM i England ville vært herlig. God tribunekultur, fotballnasjon fra topp til tå gjennom generasjoner, enkle avstander (for meg/nordmenn) og stadionanlegg som hadde vært fullstappa etter VM-spøkelse legger seg. Dog, for min del hadde også Spania, Frankrike, Italia, Portugal, Sverige, Danmark, Nederland osv osv (anywhere i Europa) vært tusen ganger bedre enn Qatar, såfremt at VM fortsatt hadde vært VM. Med andre ord, at det hadde gått om sommeren, til vanlig tid. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er jo uansett ikke Qatar sin feil at hvis VM blir på vinteren. De søkte sommer-VM og har selv sagt at de ønsker å avholde det på sommeren. De har også sagt at dette vil gå helt fint. Det er derimot FIFA som ønsker det på vinteren, ikke Qatar. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 It has begun... Messi scoret frisparkmål fra over 25 meter idag, herlig plassert oppi vinkelen. Godt gammelt frispark som skrur inn. Med tanke på hvor mye Messi har utviklet seg som fotballspiller de siste par årene, er det bare et tidsspørsmål før han får dette fast inn i repertoaret også. Om et år kommer Messi til å være en fryktet skytter på frispark. Det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Irriterer meg gang på gang det er Barcelona match, de vinner jo hver eneste gang. Messi er fantastisk, hadde vel noen frispark scoringer i fjor også, men de var litt mer fra 20 og inn der han chippet de over muren. Blant annet den mot Almeria. Ronaldo fanboys før jo nå et større problem nå med tanke på hvem som er verdens beste. Siden Messi var blir mer og mer komplett, som er Ronaldo fansen største argument. Idag ble Busquets, Xavi og Alves spart, likevel vinner man 4-0. Solid. Spørsmålet er vel når skadene kommer, for de må vel komme en dag. Og med tanke på at man ikke har tapt en eneste kamp når Pique og Puyol har startet sammen så er det på tide at en av dem blir ute snart. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 18 mål og 12 assists på 15 kamper. Det er helt sinnsykt. Ser ut til at det er lite som kan stoppe Barcelona nå, hvertfall i La Liga. Når man har Adriano, Mascherano, Afellay og Bojan på benken til vanlig, så er det ikke snakk om en tynn stall heller. Veldig spent på kampene i CL mot Arsenal. Hadde vært morro å se begge lag på sitt beste. Tror Arsenal kan hevde seg på en god dag, men jeg tror ikke de har den nødvendige kynismen til å gå videre over to kamper. Gleder meg veldig i alle fall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tipper Barca leker seg videre mot Arsenal. Kvaliteten i laget er er helt sykt, verdens suverent beste lag ikke har noen svakheter. Skal et lag slå Barcelona så er det 10 mann i forsvar og håpe å flakse inn ett mål. Og i mine øyne så vinenr Barcelona da også, de er rett og slett et eksempel på hvordan man bør spille. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som har høydepunktene fra blackburn - Qpr kampen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tipper Barca leker seg videre mot Arsenal. Kvaliteten i laget er er helt sykt, verdens suverent beste lag ikke har noen svakheter. Skal et lag slå Barcelona så er det 10 mann i forsvar og håpe å flakse inn ett mål. Og i mine øyne så vinenr Barcelona da også, de er rett og slett et eksempel på hvordan man bør spille. FC København? 5 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Rubin Kazan er vel et bedre eksempel, siden de faktisk slo Barcelona. Eller Hercules for den saks skyld. Endret 9. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Alt er mulig i fotball. Håper Arsenal ikke får flere skader og klarer å stille med sin sterkeste 11'er. Er spent på hvordan de klarer seg mot Barcelona. Håper de får mer match enn det de fikk i fjor iallefall. Vet du om er det Emirates, eller Camp Nou første kampen spilles på? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Emirates først. Vet ikke hvem det er best for eller ikke. Inter slo oss på samme måte ifjor. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Å ha bortekamp først er en klar fordel. Tatt rett fra hukomelsen så var det 100% av lagene som gikk videre de som spilte bortekamp først i 08/09. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Begge finalelagene fra i fjor hadde hjemmekamp først i alle utslagsrundene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Selfølgelig kan Barcelona tape enkelte kamper, men i en kamp der de er fullstendig skjerpet(som i en CL 8/dels.), så tror jeg de skal bli enormt vanskelige å ha med å gjøre hvis motstanderen ikke legger seg bakpå. Og selv da tror jeg Barcelona kommer til å vinne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Et VM i England ville vært herlig. God tribunekultur, fotballnasjon fra topp til tå gjennom generasjoner, enkle avstander (for meg/nordmenn) og stadionanlegg som hadde vært fullstappa etter VM-spøkelse legger seg. Dog, for min del hadde også Spania, Frankrike, Italia, Portugal, Sverige, Danmark, Nederland osv osv (anywhere i Europa) vært tusen ganger bedre enn Qatar, såfremt at VM fortsatt hadde vært VM. Med andre ord, at det hadde gått om sommeren, til vanlig tid. Men det handler ikke om hvem som hadde de best forutsetninger for et VM, det handler om å utvikle konseptet. Et VM i England ville utviklet nada og niks ettersom interessen i landet og omegn er på topp fra før av. For øvrig er det godt å se at folk i Europa er så selvsentrerte og bare tenker på seg og sitt. Alt skal tilpasse seg det Europeiske markedet. For øvrig er enig med MacHansern. Altfor mye sutring og for lite forståelse for Fifa's avgjørelser. Enda verre er det med konspirasjonsteoriene som har blitt fremalgt i media av en rekke sentrale brikker i Englands VM-søknad. Fifa jobber neppe imot dere. Endret 9. januar 2011 av Giallorossi Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Snakk om frustrerende å se kamp. Real Madrid teaser hver jævla kamp at de holder på å tape poeng, men så tar de seieren mot slutten. Huff, hater når lag gjør slik når jeg håper de taper. Ronaldo er helt drøy på scoringsfronten for tiden. 3 mål idag også. Æsj. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fantastisk kamp! Villareal med herlig innstilling mot de to store i La Liga. Fikk også virkelig sansen for Bruno, for en spiller! Nå skal jeg kose meg med Napoli - Juventus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå