Manuzet Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 athetico var veldig uheldig. søren asso. gerrard bare hopper fram og legger seg ned. stundt siden eg har sett filming asså Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har vid av straffesituasjon? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg kan ta imot gratulasjoner fra nå av Gratis mann Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Grattis ja. Godt Roma endelig gjør litt nytte for seg. hehe Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Grattis ja. Godt Roma endelig gjør litt nytte for seg. hehe Hehe, som jeg sa før kampen "dette vinner vi". Totti er tilbake og Roma er et helt annet lag Fin kommentar fra Spalletti. "Rome is a special city to work in. The enthusiasm and emotional connection with the club colours are extraordinary and utterly unique." Endret 4. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Herregud, Les dette Hvor ufattelig idiot går det an å bli i hodet? Greit nok at Deco sin situasjon kanskje ikke var Gult (for andre gang), men han ble dømt utifra sine tildigere situasjoner, dessuten så viste dommeren tydlig (ihvertfall på opptakene) hva han mente og sa splleren skulle gjøre, altså å la være å ta frisparket, Deco tar det likevell. Uansett, Deco fortjente det røde kortet for lenge siden, eneste han gjorde gjennom hele kampen var obstruksjoner og/eller slenge dritt Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen som kan linke til tabellene i CL? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Grattis ja. Godt Roma endelig gjør litt nytte for seg. hehe Hehe, som jeg sa før kampen "dette vinner vi". Totti er tilbake og Roma er et helt annet lag Fin kommentar fra Spalletti. "Rome is a special city to work in. The enthusiasm and emotional connection with the club colours are extraordinary and utterly unique." Men hvor mange Roma fans kom for å se kampen? 10 stk elns? Så jo helt glissent ut på tribunen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hehe, nå må du huske på at Roma's stadion tar 85 tusen Regner med at det var 40 000 på kampen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 noen som kan linke til tabellene i CL? På høyresiden her står alle gruppene. Hehe, nå må du huske på at Roma's stadion tar 85 tusen Regner med at det var 40 000 på kampen Det var 38.425 tilskuere der for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Klarer de ikke fylle stadion altså? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nei, og det skjønner jeg godt med denne sesongens resultater. Og ikke kom å si at de er medgangssupportere. Nesten alle lag merker en nedgang i tilskuertallene når resultatene uteblir. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nedgang og halvering er to forskjellige ting føler eg! Hadde kanskje trodd at når fjorårsfinalisten (den tapende sådan ) tropper opp på stadion så trekker det folk.... Men men! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er jo ikke sikkert det er en halvering. Jeg aner ikke hva snittet var på i fjor, men jeg tviler på at det var 80.000. Skal mye til for å fylle en sånn stadion hver kamp. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nedgang og halvering er to forskjellige ting føler eg! Hadde kanskje trodd at når fjorårsfinalisten (den tapende sådan ) tropper opp på stadion så trekker det folk.... Men men! Det er sjeldent fult på Olimpico, utennom mot storlagene. Jotun: Ikke kommenter uten å vite slit Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Chelsea er jo et B lag ja... Glemte det Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fy Faen!, dette viste Platini før han og hans trangsynte folk i styret valgte Olimpico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det burde være bedre alternativ enn Roma mtp sikkerheten. Nok et eksempel på hvor mongo Platini er. Hans storhetstid forsvant med fotballkarrieren. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skal Cl finalen spilles på verdens styggeste bane ja. jipip liksom... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skal Cl finalen spilles på verdens styggeste bane ja. jipip liksom... Velkommen etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå