Hewitt Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Tragisk. Så mye for "avkjølte stadioner som løser hele problemet". Hva faen er galt med å bare velge det beste fotballmessige alternativet, isteden for å drive og leke kul, "hei nå skal vi reise til ørkenen og spille fotball, det blir kult for dette landet er så lite og annerledes hehehe ... btw så må vi endre på hele jævla ligasesongen for å få til dette, MEN DET ER VERDT DET!!". Satan. 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Det er ikke bare den ene sesongen som blir fucked-in-the-A av dette. Må tenke på at ferien for spillere må komme seinere, ergo sesongen må starte mye seinere. Blir en ond sirkel det der. FIFA can go fuck off. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Luca Toni klar for Juve etter å ha falt på kant med Preziosi. Hva sier du Big Tone? For meg virker det ganske impulsivt og lite gjennomtenkt etter Quagliarellas skade. Endret 7. januar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er fremdeles ekstremt skuffa over hele Dzeko greia og nå dette. Vet ikke helt. Han scorer i det minste mer mål enn det Amauri gjør, selv om det sier lite. Får gi han litt tid, men vil helst se G. Rossi i klubben snart, selv om jeg ikke tror det skjer. Når det gjelder Quag så er det selvfølgelig leit, men mannen er ingen klassespiss. Synes mest synd i han, da jeg tror vi greier oss fint ellers. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Trist at VM havner om vinteren. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Har ikke de fleste europeerne ferie om sommeren? Er jo de som er mest fotballinteressert og som har de beste fotballagene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 El doblo postolo. Diouf er seg selv Lærer han aldri? Blir han aldri irrettesatt av klubben sin? Medspillere? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Skulle likt å høre på Gamsten mener om Diuf, eller Riise fra Liverpool tiden. Fyren er et enormt rasshøl og merkelig at han ikke får flere taklinger/slag/spark på seg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hadde en fin episode på Anfield med Diouf, i Blackburn-kampen tidligere i år. Han fikk tyn, stort sett spyttelyder, mot seg når han var i ballen og når han kom nær sidelinja og publikum. Den ene gangen han skulle hente ballen til kast og sprang helt bort til en publikummer, latet han som skulle spytte på han mens han smilte fra øre til øre. Wtf. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Skulle likt å høre på Gamsten mener om Diuf, eller Riise fra Liverpool tiden. Fyren er et enormt rasshøl og merkelig at han ikke får flere taklinger/slag/spark på seg. Gamst er jo nesten like ille som Diouf. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Skulle likt å høre på Gamsten mener om Diuf, eller Riise fra Liverpool tiden. Fyren er et enormt rasshøl og merkelig at han ikke får flere taklinger/slag/spark på seg. Gamst er jo nesten like ille som Diouf. Gamst er en kjernekar på det personlige plan, ei klyse ja, men en bra fyr uavhengig av det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet hvilket lag Newcastle stilte med i dag? De tapte ivertfall så det sang etter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Trist at VM havner om vinteren. Nei. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Care to elaborate? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som vet hvilket lag Newcastle stilte med i dag? De tapte ivertfall så det sang etter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702200&view=findpost&p=16739422 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Vi tapte fullt fortjent i dag. Tafatte saker, og ekstremt begrederlig å se f.eks Simpson miste ballen på Stevenage sin banehalvdel og bare jogge tilbake mens hele Stevenage spurter så det jomer opp i angrep. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Care to elaborate? Du har åpenbart ikke vært i et land i midtøsten om sommeren. Greit nok med tempererte areanaer, men der skal man bare være i 90ish minutter uansett. Ikke uvanlig å oppleve 50 grader flere steder og da blir det uholdbart. Jeg synes Sepp Blatter gjør det riktig å legge det til vinteren, da jeg mener det er skadelig for folks helse og sikkerhet hvis man har det midt på sommeren. PS: Jeg er oppvokst i midtøsten, så jeg tror jeg vet noe om dette her. PSS: Nei, jeg er norsk og ikke innvandrer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Problemet er bare det faktum at det totalt ødelegger de fleste av sesongene i Europa. Mulig resten av verden også. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Problemet er bare det faktum at det totalt ødelegger de fleste av sesongene i Europa. Mulig resten av verden også. Folks sikkerhet > Fotballsspillernes ferie? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er midt i sesongen og som noen har sagt her tidligere vil det har ringvirkninger også på senere sesonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå