Stephenjazz Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hjelper lite når man bommer på 9/10 sjanser Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 leste frode johnsen sa at det ikke var så lett i ruve i lufta som han hadde trodd. Japanerene var spretne folk. Men så er jo Aarøy høyere, så jeg tror han skal klare seg greit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=nmSGF2yeUpU Ser deilig ut på slutten der for Robinho Endret 3. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hehe, kameramannen hadde en god posisjon til å filme situasjonen da Pleier de å sitte så nærme til vanlig forresten, synes han satt veldig nærme banen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Stemmer det at Ronaldinho stikker til Brasil? Har alltid likt fyren, synd hvis man får se og høre ennå mindre av han. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Stemmer det at Ronaldinho stikker til Brasil? Har alltid likt fyren, synd hvis man får se og høre ennå mindre av han. Han drar til Brasil visst han vil ha strender og være nærmere familie, men velger Blackburn visst han har lyst på penger Noe ifølge broren hans er veldig viktig Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er han ikke på et stadie der han har tjent opp så mye penger at han kan prioritere annerledes? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Altså, nå spør du meg som Blackburnsupporter sier vel seg selv hva jeg ønsker, jeg mener han fortsattt har 2-3 gode år igjen før han dabber skikkelig av. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Lest noen overgangsrykter at han er på vei til Premier League... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Velkommen etter... Vi er i det humøret, ja. Hadde fanen oppe en stund før jeg svarte, og så ikke at det hadde kommet nye svar. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fy faen det jeg håper at Blackburn hopper et par divisjoner ned. Er vel ikke første gang i PL historien at fansen har jublet over pengedoping. Ikke i samme klasse som City, men like kvalme. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fordi de kanskje henter en råtten gammel avdanket Brasse for 6.2millioner pund? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fy faen det jeg håper at Blackburn hopper et par divisjoner ned. Er vel ikke første gang i PL historien at fansen har jublet over pengedoping. Ikke i samme klasse som City, men like kvalme. Hvordan våger du å snakke stygt om Jack Walker! Mannen er en legende og var en ekte roverssupporter, ingen over og ingen vedsiden av den mannen! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fy faen det jeg håper at Blackburn hopper et par divisjoner ned. Er vel ikke første gang i PL historien at fansen har jublet over pengedoping. Ikke i samme klasse som City, men like kvalme. Hvordan våger du å snakke stygt om Jack Walker! Mannen er en legende og var en ekte roverssupporter, ingen over og ingen vedsiden av den mannen! Mannen er eneste grunn til at dere løfta PL bøtta i 95, jeg gir blanke faen om han var supporter eller ikke, fakta faen var at han spruta inn masse penger i klubben som dere ikke fortjente. Akkurat det samme som skjedde med Chelsea og som skjer med City. Nå skjer det jo igjen, dog i en mindre grad foreløpig. Fremdeles kvalmt. 3 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er vel ikke pengedoping av å kjøpe 1 god spiller en gang iblant. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå