Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zlatan gikk jo i August-måneden mens dere ble dømt ned i Juli? Holder ikke en hel måned?

Siste anken før Serie A og Serie B startet det året kom riktignok i August måneden, men Juventus var definitivt forberedt på å rykke ned lenge før den tid. Thuram og Canna var solgt lenge før den tid.

Zlatan ønsket å bli i Italia, helt sikker på at det ikke er her irritasjonen ligger?

Lenke til kommentar

...og da var Leonardo offisielt klar for Inter. For å være ærlig vet jeg ikke hva jeg synes, lite stikk mot Milan er det nå uansett (Skal heller ikke se bortifra at dette er Leonardos fu til Berlusconi). Tror dog han kunne passet enda bedre inn i en slags direktør/speider-jobb; vi snakker trossalt om mannen som står bak kjøpene av T. Silva, Pato og Kaka. Spillere som Hernanes, D. Luiz og Ganso ville også spilt i rødt og svart i dag om ledelsen på Milanello hadde fått ut fingeren.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Har du sett, midt på selveste Julaften? Det er rett og slett sykt. Regner med at den kristlige delen av Italia hever øyenbrynet et hakk eller to.

Hva angår Leonardo ønsker jeg ikke konkludere noe rundt, det føler jeg de færreste kan gjøre ettersom han har liten fartstid. Det man derimot kan se er at Moratti ønsker seg en trener som er litt mer beskjeden og holder ting for seg selv - Forstår spillereglene.

For Leonardo er jo ikke rare karen i media.

Ser også at Moratti legger igjen et lite stikk til de røde og svarte, og godt er det.

Lenke til kommentar

Sant, henviste ikke akkurat til hendelsesforløpet til Jesus Kristus. Julaften er en dag hvor alt skal roes ned og familien skal få tid sammen. Det minnes man på i dagens (Italienske) aviser, det står ikke akkurat noe nevneverdig i dag, men Inter fant det naturlig å annonsere en ny trener.

Når det er sagt; Et typisk trekk fra det profesjonelle Nord, når en trener sparkes er man omtrent enige med en etterfølger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...