andre3028 Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 ka kamp ? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 OK, nå mente eg Head to Head kamper. Har spilt 5 kamper, og alle har endt slik. Starter fint, så blir det berre verre og verre lagging utover i kampene! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Dette er ikke FIFA-tråden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Ehh, hæ? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 HAHAAHAH Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Faen:p Shit happens Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 La Liga er intet annet enn en vits. Tegneserielaget Real Madrid og Barca er topnotch men resten er crrap, med et og annet mediocre innslag på nivå med Fulham (type A.Madrid) Du ser for lite på LL. Jeg er sikker på at lag som Villareal, At. Madrid, Sevilla, Valencia, Espanyol alle hadde klart å hevde seg i PL. La Liga har verdens beste spillere, 2 av verdens klart beste lag. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja når Liverpool klarer "å hevde seg" i PL så burde absolutt de lagene klare det sammen. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Barcelona anno 2010 tidenes beste lag? Kan da ikke være mange andre lag gjennom tidene som har de resultatene de har i tilegg til å spille så fin fotball. Er det jevnt i La Liga? Nei Flere trenere ifjor sa man burde dele La Liga i flere ligaer, pga det er flere mil mellom flere av lagene, da 1 og 2 til 3 og fra 3 til de andre. I år så blir det kanskje bare fra 1 og 2 til de andre? Barca og RM har også fordelen av at de ikke blir så hardt presset, som Bayern osv osv, derfor vil man heller trekke italienske, engelske og tyske lag i CL, for alle må yte 100% i ligaen. Ja, Barca er gode, men de må overbevise mer i Europa for å kunne si seg som det beste. 85++ poeng i La Liga med Barca imponerer meg ikke. Ditt innlegg faller bare på sin egen urimelighet. Å påstå at Barca må overbevise mer i Europa blir bare for dumt. Barca har dominert kraftig i Europa de siste sesongene. 2 triumfer og 2 semifinaler på 5 år er å dominere. 6 spillere fra Barcelona var i startoppstillingen da de vant vm. Si meg et annet lag som har hatt så mange spillere på banen samtidig i en vm-finale. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg prøver å få med meg en og annen kamp fra La Liga, Serie A og Bundesliga selv om jeg først og fremst følger PL. I tillegg til å se noe/noen nytt så er det deilig å være stort sett nøytral. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 6 spillere fra Barcelona var i startoppstillingen da de vant vm. Si meg et annet lag som har hatt så mange spillere på banen samtidig i en vm-finale. Do your research. Juventus hadde 9 på banen i 2006. 8 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Barcelona starter faktisk med 7 mann i vm finalen. Pique, Puyol, Xavi, Busquets, Inieste, Pedro og Villa. 6 av dem er egenproduserte. I tilegg kom Fabregas som også er produsert av Barcelona innpå. Italia starter med Buffon, Zambrotta, Cannavaro, og Cabronesi, 4 stykker. og Frankrike hadde vel Vieira og Thuram, 2 stykker, totalt 6. Så kom sikket noen innpå deriblant Del Piero. Men synes at det Barcelona gjorde i årets Vm finale er ganske ekstremt og selv om han sikkert kunne gjort researchen sin bedre så mener jeg at Barcelonas prestasjon er bedre enn Juve sin. edit: etter en kjapp titt var det Trezeguet og Iaquinta som kom inn sammen med Del Piero. Endret 20. desember 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 6 spillere fra Barcelona var i startoppstillingen da de vant vm. Si meg et annet lag som har hatt så mange spillere på banen samtidig i en vm-finale. Do your research. Juventus hadde 9 på banen i 2006. Gjør i hvert fall skikkelig jobb, om du skal påpeke andres reasearch. Verken Italia eller Frankrike hadde 9 stk fra Juventus i startoppstillingen i 2006. Det var 5 fra Juventus i staroppstillingen til både Italia og Frankrike. Hvis man tar med innbyttere så er tallet 9. Men jeg snakker om startoppstilling ikke hvor mange spillere fra et og samme lag som har vært på banen i løpet av en kamp Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Uff så hårsår du skulle bli, men ja. Teknisk sett har du rett, Barcelona startet med 6 spillere i VM finalen, selv om jeg synes det er latterlig at Villa telles med da han tross alt ikke hadde spilt et minutt i Barca trøya enda. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Uff så hårsår du skulle bli, men ja. Teknisk sett har du rett, Barcelona startet med 6 spillere i VM finalen, selv om jeg synes det er latterlig at Villa telles med da han tross alt ikke hadde spilt et minutt i Barca trøya enda. Ikke hårsår, skulle bare påpeke det;) Og nei jeg telte ikke med Villa, siden han ikke hadde spilt èn eneste kamp for Barca på det tidspunktet Lenke til kommentar
Betico Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, selvfølgelig er dette den første sida jeg går inn på som ny bruker hehe. Blir litt off-tema men. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Fy fader, sykt å tenke på at Zlatan kan bli ligamester for niende år på rad! Det er sykt! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Teknisk sett så er han vel ikke lengre seriemester fra Juve-tiden, men abselutt en meget stertk prestasjon, viser jo også hvor god fyren faktisk er. Som merkelig nok er undervurdert av folk på dette forumet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Tja. Det er da folk både veldig for (f.eks. Jørgen, Raste) og folk i mot (f.eks. Gold). Personlig elsker jeg karakteren akkurat som jeg digger P. Northug. Et teknisk vidunder og herlig fysikk. Absolutt min type spiller, men aldri hatt gleden av å se Serie A eller Primera Division regelmesig, så har ikke fått sett han så ofte som jeg skulle ønske. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Det er vel 1/4 som er for her på forumet, men jeg er som niko sier veldig for. Herlig type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå