Lucky Luciano Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen her som har efaring med Toffs.com? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Cassano mer eller mindre klar for Milan nå. Zlatan, Seedorf, Robinho, Ronaldinho, Boateng og ikke minst Cassano. Bare jeg som lukter bråk? Ser jo også mer og mer ut som en reell CL-utforder nå, om de ikke var det allerede. http://www.youtube.com/watch?v=FUggFUx2Fqs&feature=player_embedded#! @Jørgen: Godt å høre. Verdt hvert eneste øre. Endret 17. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hohoho, gleder meg til å følge med fremover. Bestilte forresten "A season with Verona" takket være dag, Lucky Luciano. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal bli spennende å se hvordan de greier å sjonglere startoppstillingen. Gode spillere hele gjengen, noe som garanterer surmuling med benketilværelsen i enkelte kamper. Lykke til. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg tror det ikke før jeg får se det. Garrone har åpnet døra på gløtt, men det spørs om Cassano velger å benytte seg av den muligheten, han kneler neppe nok en gang. Når det er sagt, en overgang til Milan ville vært et lite stikk mot de som hevder at Cassano er en Interista invendig. Marotta sa også i dag at han ønsker å etterligne Barcelona's ungdomsmodell i fremtiden. Jeg lo. Hvor mange kjøpte de sist og hvem er ikke offensive på fremtidens overgangsmarked? Marotta er ikke annet enn en sekk med dritt, fult av dritt. Prater inkonsekvent og mot seg selv i en altfor varierende grad. Den ene dagen skal det spares, mens den andre dagen skal det kjøpes, den tredje er det en mellomting, deretter er vi tilbake på spareblussen. Jeg er like lei han som jeg er Garrone. Endret 17. desember 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Han er vel mer en venn av Matrix og Valentino Rossi enn noen interisti.. Endret 17. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har alltid betvilt det faktumet at han er Interista, isåfall skal det lite eller ingenting til. Å fortelle at du heier på en side i en enkel kamp holder ikke til å bli en supporter av laget. Skal bli godt å få Cassano-sagaen ut av verden, småbitter på at han ikke dro til Bari, forhåpningene var der alltid, men han får heller ta det en annen gang, for det må han. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Barcelona 5-1 over Espanyol, i det som blir sett på som den tøffeste matchen utenom El Clasico. Laget er ustoppelige for tiden. 2 mål av Pedro og Villa, 2 assist av Messi, som også skapte 3-1 selv uten målpoeng. Viser hvor god han er annet enn mål og assists også, som han leder i La Liga. Litt kul situasjon som skjedde på slutten også da Iniesta ble byttet ut. Iniesta viste jo fram en t-skjorte til minne om Dani Jarque(tidligere Espanyol) som døde, da Iniesta scoret seiersmålet i VM finalen. Synes vanligvis at slike markeringer er litt falske, men morsomt å se hele Cornella klappe Iniesta av banen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Viser egentlig stadig mer hvordan FC København sin innsats var mot dem. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eller Hercules... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Barcelona anno 2010 tidenes beste lag? Kan da ikke være mange andre lag gjennom tidene som har de resultatene de har i tilegg til å spille så fin fotball. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hercules var vell mer et blaff? Ivertfall om jeg skal tro resultatene fra tippingen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det var vel FCK også? Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Barcelona anno 2010 tidenes beste lag? Kan da ikke være mange andre lag gjennom tidene som har de resultatene de har i tilegg til å spille så fin fotball. Er det jevnt i La Liga? Nei Flere trenere ifjor sa man burde dele La Liga i flere ligaer, pga det er flere mil mellom flere av lagene, da 1 og 2 til 3 og fra 3 til de andre. I år så blir det kanskje bare fra 1 og 2 til de andre? Barca og RM har også fordelen av at de ikke blir så hardt presset, som Bayern osv osv, derfor vil man heller trekke italienske, engelske og tyske lag i CL, for alle må yte 100% i ligaen. Ja, Barca er gode, men de må overbevise mer i Europa for å kunne si seg som det beste. 85++ poeng i La Liga med Barca imponerer meg ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Overbevise mer i Cl? Semi i fjor og seier året før. I tilegg har de en seier og en semifinale til på de 5 siste årene. 4 ganger i semifinalen de siste 5 årene og du mener de må overbevise mer...? Ser vi på samlet poengsum blant topplagene i PL og La liga så er faktisk topplagene i PL mer dominante enn i La liga, i tilegg er det flere La liga mestere enn det er PL mestere. Barcelona har blitt enda bedre de siste årene og det blir for dumt å skylde på at de andre lagene er dårligere enn i andre ligaer. Endret 18. desember 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vanskeleg å rangere ligaene opp mot kvarandre, men det stemmer som Teipball skriv at statistisk sett er topplagene meir dominant i PL enn LL. CL er nok beste måten å analysere det på, sjølv om enkeltkampar vanskeleg kan gje noko definitivt svar. At Barcelona for augeblikket er eit av tidenes beste lag trur eg ikkje det er noko tvil om. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 La Liga er intet annet enn en vits. Tegneserielaget Real Madrid og Barca er topnotch men resten er crrap, med et og annet mediocre innslag på nivå med Fulham (type A.Madrid) 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Valencia? Var ikke bare bare å riste av seg de i CL. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I uefa cupen så har spanske lag vunnet 4 av de siste 7 årene. Ingen engelske, og det er nettop disse lagene som er så utrolig dårlige i Spania i følge "fotballekspertene" som holder med engelske lag. Et lite eksmpel på at La liga ikke er en vits som noen mener. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen andre som legger merke til at utover i kampen, lagger det berre mer og mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå