Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cassano mer eller mindre klar for Milan nå. Zlatan, Seedorf, Robinho, Ronaldinho, Boateng og ikke minst Cassano. Bare jeg som lukter bråk? Ser jo også mer og mer ut som en reell CL-utforder nå, om de ikke var det allerede.

http://www.youtube.com/watch?v=FUggFUx2Fqs&feature=player_embedded#!

@Jørgen: Godt å høre. Verdt hvert eneste øre.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Jeg tror det ikke før jeg får se det. Garrone har åpnet døra på gløtt, men det spørs om Cassano velger å benytte seg av den muligheten, han kneler neppe nok en gang. Når det er sagt, en overgang til Milan ville vært et lite stikk mot de som hevder at Cassano er en Interista invendig.

Marotta sa også i dag at han ønsker å etterligne Barcelona's ungdomsmodell i fremtiden. Jeg lo. Hvor mange kjøpte de sist og hvem er ikke offensive på fremtidens overgangsmarked? Marotta er ikke annet enn en sekk med dritt, fult av dritt. Prater inkonsekvent og mot seg selv i en altfor varierende grad. Den ene dagen skal det spares, mens den andre dagen skal det kjøpes, den tredje er det en mellomting, deretter er vi tilbake på spareblussen. Jeg er like lei han som jeg er Garrone.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg har alltid betvilt det faktumet at han er Interista, isåfall skal det lite eller ingenting til. Å fortelle at du heier på en side i en enkel kamp holder ikke til å bli en supporter av laget.

Skal bli godt å få Cassano-sagaen ut av verden, småbitter på at han ikke dro til Bari, forhåpningene var der alltid, men han får heller ta det en annen gang, for det må han.

Lenke til kommentar

Barcelona 5-1 over Espanyol, i det som blir sett på som den tøffeste matchen utenom El Clasico. Laget er ustoppelige for tiden. 2 mål av Pedro og Villa, 2 assist av Messi, som også skapte 3-1 selv uten målpoeng. Viser hvor god han er annet enn mål og assists også, som han leder i La Liga.

Litt kul situasjon som skjedde på slutten også da Iniesta ble byttet ut. Iniesta viste jo fram en t-skjorte til minne om Dani Jarque(tidligere Espanyol) som døde, da Iniesta scoret seiersmålet i VM finalen. Synes vanligvis at slike markeringer er litt falske, men morsomt å se hele Cornella klappe Iniesta av banen.

Lenke til kommentar

Barcelona anno 2010 tidenes beste lag? Kan da ikke være mange andre lag gjennom tidene som har de resultatene de har i tilegg til å spille så fin fotball.

Er det jevnt i La Liga? Nei

Flere trenere ifjor sa man burde dele La Liga i flere ligaer, pga det er flere mil mellom flere av lagene, da 1 og 2 til 3 og fra 3 til de andre. I år så blir det kanskje bare fra 1 og 2 til de andre?

Barca og RM har også fordelen av at de ikke blir så hardt presset, som Bayern osv osv, derfor vil man heller trekke italienske, engelske og tyske lag i CL, for alle må yte 100% i ligaen.

Ja, Barca er gode, men de må overbevise mer i Europa for å kunne si seg som det beste. 85++ poeng i La Liga med Barca imponerer meg ikke.

Lenke til kommentar

Overbevise mer i Cl?

Semi i fjor og seier året før. I tilegg har de en seier og en semifinale til på de 5 siste årene. 4 ganger i semifinalen de siste 5 årene og du mener de må overbevise mer...?

Ser vi på samlet poengsum blant topplagene i PL og La liga så er faktisk topplagene i PL mer dominante enn i La liga, i tilegg er det flere La liga mestere enn det er PL mestere. Barcelona har blitt enda bedre de siste årene og det blir for dumt å skylde på at de andre lagene er dårligere enn i andre ligaer.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Vanskeleg å rangere ligaene opp mot kvarandre, men det stemmer som Teipball skriv at statistisk sett er topplagene meir dominant i PL enn LL. CL er nok beste måten å analysere det på, sjølv om enkeltkampar vanskeleg kan gje noko definitivt svar.

At Barcelona for augeblikket er eit av tidenes beste lag trur eg ikkje det er noko tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...