Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Merkelig at det er som oftest RBK-supportere som ikke liker Ståle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ingenting med at FCK slo oss ut fra CL, fyren er bare jævlig kvalm. Han får det til som trener dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Mislikt han lenge jeg du. E:Er helt klart imponerende hva han har fått til, det er det ingenting å si på. Endret 8. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva er egentlig kvalmt med Ståle Solbakken? Husker jeg ble ekstremt imponert over fyren når jeg så den dokumentaren om han på TV2 mens han styrte skuta på Hamar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Just downloaded the new FIFA to my laptop, tried to open the file and it said it was corrupt. :!: 6 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ståle prater litt sleskt, ellers klarer jeg ikke se noe galt i han. God humor og herlig lune. 2 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=e1q035fBSi4&feature=player_embedded#! For de som ikke har sett den enda. (spol til 3min) Hva tenkte du Giallo..? Borriello er seg selv lik! Endret 8. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 @Herthugen: Da virker det som om jeg har fått med meg det riktige inntrykket av Coutinho, har ikke fått sett alle opptredenene hans, men har sansen for han. Takk for innlegget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva jeg tenker? Borriello stjeler Okaka's påkrevde oppmerksomhet. 1. Okaka. 2. Julio Sergio. 3. Borriello. ...In that order. Mange millioners kontrakt + en fancy frisyre og ander fjonglerier, tiltrekker meg ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Helt utrolig at Sneijder ikke er blant de tre nominrte. 'Absurd' som Zanetti sa. Blant toppskårerne i VM og trippelmester for klubblaget var ikke nok. Haha, når jeg tenker meg om er jeg egentlig bare glad Gyan ikke er blant de tre siste. Hadde han satt den straffen mot Uruguay hadde han garantert vært der. Xavi: - Sneijder burde vært nominert til Ballon D'or Xavi er hvertfall enig med deg. Lurer på hvem Xavi ville fjernet av nominasjonene Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Barcelona med ny sponsor(eller sammen med Unicef), Qatar Foundation betaler 30 millioner euro i året, soleklart best i verden. Likte egentlig den gamle Barca drakten uten noen form for reklame så synd at de nå får reklame på drakta. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Æsj, for noe dritt. En av de tingene jeg likte best med Barcelona, og så fucker de det opp med Qatar Foundation? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Qatar Foundation skal etter det jeg har fått med meg være en non-proffit organisasjon, altså en veldedighetsorganisasjon. Men noe Unicef er det nok ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Greit nok det, men det det går på er at folk skal betale for å være sponsor på drakten til Barcelona. Var veldig godt fornøyd med at Barcelona, som eneste toppklubb, ikke hadde noen sponsor, og når de først fikk det, var det gratis reklame for Unicef. Forhåpentligvis blir sponsoren like/mindre synlig enn Unicef og passer godt inn i drakten. På en annen side... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det der kan bli stygt. Som sagt før her likte jeg det bedre da de ikke hadde reklame. Unicef kan gå, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Eit tre på magen ville blitt snodig. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Barcelona har bare gått en vei siden Nuñez gikk av, desverre. Fra en skikkelig klubb med en skikkelig fanskare til en plastikklub som utestenger sine mest lidenskapelige fans. Man kan si mye rart om lederne i Madrid, men den verste gjengen sitter i Barcelona. Endret 10. desember 2010 av Lucky Luciano 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er glad jeg ikke har noen følelser for Barca, og gir litt bæng i hva de gjør med drakten sin. Når det er sagt, så er den Qatar-logoen rimelig stygg. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er temmelig utrolig at folk faktisk velger å kritisere Barcelona for å ville utnytte markedsverdien sin. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er temmelig utrolig at folk faktisk velger å kritisere Barcelona for å ville utnytte markedsverdien sin. Yepp. Spesielt når absolutt alle andre topplag har sponsorer på drakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå