Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes du om Coutinho så langt, Herthugen?

Han var fantastisk og en av våre beste spillere før han ble skadet, da spesielt i hjemmemøtet med Sampdoria. Nærteknikken er glitrende, spilleforståelsen average pluss. (imo meget god for alderen) Han virker også som en seriøs og ydmyk herremann, og forhåpentligvis lar han seg ikke lure av Milanos mange fristelser (i motsetning til Dinho, altså)

Det eneste jeg har å sette fingeren på pdd. er skuddtekningen - han er litt vel overivrig hver gang han kommer i posisjon og skuddene går både hit og dit. (typ Robinho)

http://www.youtube.com/watch?v=uy2oZhE9LjM

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Jeg tror det har rent over for Moratti for lengst. Uttalte jo for noen uker siden at hadde Rafa vært trener i Inter på 90-tallet hadde han vært fjernet allerede. Tviler på at Benitez sparkes før klubb-VM, men skulle det gå til helvete der også (noe det gjør) tror jeg ikke Moratti har noe annet valg enn å sparke han. Men hva vet jeg? Moratti kan plutselig finne på å gi Benitez tillit ut sesongen; skremt av hva som skjedde på 90/tidlig 2000-tallet. Selv håper jeg på en midlertidig løsning med Baresi/Zenga, så kan Branca/Moratti få tid på seg til å kartlegge en skikkelig erstatter. Altobelli har gutsen til å si hva alle tenker: "A ridiculous Inter without soul

Situasjonen er bare helt absurd .. Hvor skal det ende? Gruer meg til fortsettelsen.

Endret av Lucky Luciano
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...