Geir M Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Messi er bedre, men leverte ikke under VM. Han leverte, men scoret ikke. Han var ikke dårlig, men han var ikke spesielt god heller. Xavi hadde et mye bedre VM. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva synes du om Coutinho så langt, Herthugen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Klose nærmar seg Ronaldo som mestscorande i VM, men han er vel ikkje kandidat til ein av tidenes beste av den grunn? Klose er en kandidat til tittelen "tidenes mest undervurderte fotballspiller". 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Klose nærmar seg Ronaldo som mestscorande i VM, men han er vel ikkje kandidat til ein av tidenes beste av den grunn? Klose er en kandidat til tittelen "tidenes mest undervurderte fotballspiller". Klose er kandidat til tittelen "tidenes mest undervurderte landslagsspiller". Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hva synes du om Coutinho så langt, Herthugen? Han var fantastisk og en av våre beste spillere før han ble skadet, da spesielt i hjemmemøtet med Sampdoria. Nærteknikken er glitrende, spilleforståelsen average pluss. (imo meget god for alderen) Han virker også som en seriøs og ydmyk herremann, og forhåpentligvis lar han seg ikke lure av Milanos mange fristelser (i motsetning til Dinho, altså) Det eneste jeg har å sette fingeren på pdd. er skuddtekningen - han er litt vel overivrig hver gang han kommer i posisjon og skuddene går både hit og dit. (typ Robinho) http://www.youtube.com/watch?v=uy2oZhE9LjM Endret 7. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Omg. City strikes back http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-city-vil-sprenge-banken-for-aa-kjoepe-iniesta-3360131.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg sliter med å forstå tankegangen til City... "Vi kjøper så mange verdensstjerner vi bare kan. Det MÅ jo bare bli seriegull!" Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har de egentlig endt opp med en eneste verdenstjerne utenom Tevez? Baliotelli kan bli det, men ikke enda. Føler de henter veldig mange b-spillere, Barry, Milner, Kolarov, Lescott, Adebayor ++ Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 tja, jeg syntes Silva og Yaya toure stiller sterkt iallefall. To veldig gode spillere i mine øyne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Silva, Toure x 2, Santa Cruz, Tévez, Adebayor, Balotelli og går man enda et år tilbake så finner du megafloppen Robinho som også kostet skjorta... De har handlet mye og dyrt, og ting funker ikke noe bedre av den grunn. Endret 7. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Omg. City strikes back http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-city-vil-sprenge-banken-for-aa-kjoepe-iniesta-3360131.html Nei kutt ut da, jeg får vondt i magen av slik latter, Iniesta til Shitty, nei så dum er han ikke Endret 7. desember 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tviler på at verken Iniesta eller Barcelona ønsker det. I så fall ville det vært for å hente inn Fabregas for Barcelonas del, men tviler på at Iniesta vil forsvinne selv. Hadde vært spennende å se Iniesta i PL, men aldri for Man City. Nei takk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Målet til Tottenham var relativt komisk. :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Barcelona klarte ikke å slå Rubin på 3 forsøk, men så vinner man 2-0 når man stiller dette laget: Pinto - Adriano, Piqué, Fontas, Maxwell - Busquets, Mascherano, Jonathan - Jeffren, Thiago Alcantara, Bojan Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Messi's Barcelona lekte seg til gruppeseier." Hehe, jeg skal prøve å legge av den grinete Barca-holdningen litt. CL er mystisk, man møter nye fotballkulturer og lag man vanligvis aldri ville lagt opp en plan mot. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er så stygt å høre Fjørtoft uttale Barcelona. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Herthugen, jeg skal ikke le, men nå må det snart renne over for Moratti? Laget kan ikke fortsette slik. Moratti må innse selv at han ikke kan tviholde på viktigheten i deltagelsen til klubb-vm, man får vel neppe en mer ubetydelig cup enn denne for de Europeiske toppklubbene. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg tror det har rent over for Moratti for lengst. Uttalte jo for noen uker siden at hadde Rafa vært trener i Inter på 90-tallet hadde han vært fjernet allerede. Tviler på at Benitez sparkes før klubb-VM, men skulle det gå til helvete der også (noe det gjør) tror jeg ikke Moratti har noe annet valg enn å sparke han. Men hva vet jeg? Moratti kan plutselig finne på å gi Benitez tillit ut sesongen; skremt av hva som skjedde på 90/tidlig 2000-tallet. Selv håper jeg på en midlertidig løsning med Baresi/Zenga, så kan Branca/Moratti få tid på seg til å kartlegge en skikkelig erstatter. Altobelli har gutsen til å si hva alle tenker: "A ridiculous Inter without soul Situasjonen er bare helt absurd .. Hvor skal det ende? Gruer meg til fortsettelsen. Endret 7. desember 2010 av Lucky Luciano 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer til Ståle Solbakken. Jeg liker ikke fyrn et kvekk, men gratulasjoner fortjener du likeså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ståle er nesten tidenes fyr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå