GLN Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har bilder der Putin og Blatter tar hverandre i hendene dagen før avstemningen. Neida, jeg har ikke det. Men FIFA er korrupt, og det vet alle. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Engelskmennene oppfører seg som idioter. Russland var et fint valg som arrangør, de har vel aldri arrangert et fotballturnering, noe England har gjort flere ganger. Det å skylde på at FIFA er korrupt er helt idiotisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Har du noen beviser eller i det hele tatt indisier når du sier dette, eller stoler du blindt på sensasjonsjournalistikken fra fornærmede engelske journalister som gjør alt for å sverte FIFA når de har tapt avstemmingen? Russer? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Har du noen beviser eller i det hele tatt indisier når du sier dette, eller stoler du blindt på sensasjonsjournalistikken fra fornærmede engelske journalister som gjør alt for å sverte FIFA når de har tapt avstemmingen? Russer? Nei, men jeg er vel den eneste her som ikke er anglofil. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Har du noen beviser eller i det hele tatt indisier når du sier dette, eller stoler du blindt på sensasjonsjournalistikken fra fornærmede engelske journalister som gjør alt for å sverte FIFA når de har tapt avstemmingen? Russer? Nei, men jeg er vel den eneste her som ikke er anglofil. Neida, vi er 2. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 England tar hevn under OL Bra. Fifa burde ikke få en dritt gratis. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 men det burde fifa 11 vært! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Æææh... De skulle jo bare avbestilt rommene og ikke sagt noe om det :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Har du noen beviser eller i det hele tatt indisier når du sier dette, eller stoler du blindt på sensasjonsjournalistikken fra fornærmede engelske journalister som gjør alt for å sverte FIFA når de har tapt avstemmingen? Vel, skandalene og avsløringene rundt FIFA sine topper kom vel gjerne før avstemningen. Og har ved tid og utide poppet frem de siste ti årene. Så at noen sier at FIFA er korrupt, vel det er ikke uten grunn. Sepp Blatter er jo blitt en slags gal bestefar i en organisasjon som har alt for mye makt. Jeg håper G(insert random number) med de største klubbene i ryggen kan danne en motvekt mot UEFA og FIFA som dikterer etter sin egen nese og synsinger. At de ikke har tillit hos flere bør ikke overraske noen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Messi, Xavi og Iniesta er nominert for gullballen i år. Messi vant den i fjor i konkurranse med Iniesta, Xavi, Ronaldo og Kaka. http://www.fifa.com/ballondor/media/newsid=1346940/index.html Endret 6. desember 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Messi har gjort det bra med klubben i år, mens derimot Xavi og Iniesta har gjort det bra med både klubb og landslag. Jeg håper at Xavi tar den i år! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Helt utrolig at Sneijder ikke er blant de tre nominrte. 'Absurd' som Zanetti sa. Blant toppskårerne i VM og trippelmester for klubblaget var ikke nok. Haha, når jeg tenker meg om er jeg egentlig bare glad Gyan ikke er blant de tre siste. Hadde han satt den straffen mot Uruguay hadde han garantert vært der. Endret 6. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Tøff konkuranse, synes ikke det er noe galt i de 3 som er nominerte. Messi er selvskreven, Xavi har hatt en meget god sesong både med klubb og landslag, det samme har Iniesta som også avgjorde VM finalen. Sneijder kunne også vært der, men er desverre bare 3 nominerte i finalen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Helt greit om Xavi vinner i år. Messi er bedre, men leverte ikke under VM. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Har ikke Sneijder vært en liten skygge av seg selv etter VM da? Etter semifinalene i VM, var jeg sikker på at Sneijder skulle stikke av med Gullballen, men etter det har det vært ganske lite fra han, og Inter har gått på noen smeller. Synes Iniesta bør vinne kanskje, siden han avgjorde finalen, og har vært bedre enn Xavi etter VM, etter min mening. Messi har jo hatt tidenes sesong, med 71 mål på like mange kamper eller noe i det siste, så han burde jo i grunn vinne, men Iniesta og Xavi vant VM, som teller stort i slike kåringer. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Sneijder har vært grusom etter VM som resten av Inter-laget, men det å bli en av toppskårerne i et verdensmesterskap fra midtbaneposisjon samt å vinne trippel med et forholdsvis begrenset lag (i forhold til Barca) burde i mine øyne være verdt en plass blant de tre beste. Når det gjelder hvem som burde vinne synes jeg helt klart Messi; fantastisk i hele fjorårssesongen pluss et godt verdensmesterskap. Det som feller han er vel at han hadde et "forferdelig" VM - opplest og vedtatt som så mye annet her i verden. Endret 6. desember 2010 av Lucky Luciano 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Messi er bedre, men leverte ikke under VM. Han leverte, men scoret ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Hadde sånn ca. 4 stangskudd som trillet langs streken da. Vanvittig uflaks at ballen ikke gikk direkte i mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Evt unøyaktighet og manglende egenskaper? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Klose nærmar seg Ronaldo som mestscorande i VM, men han er vel ikkje kandidat til ein av tidenes beste av den grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå