Jørgen Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Har du fulgt med i det siste LarsP? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, det har jeg og det virker for meg som om det er flere indisier rettet mot England enn det er mot Russland. Nå skal vi ikke glemme Russlands noe trøblete fortid når det kommer til korrupsjon, men det virker for meg som om at folk forherliger England og glemmer å se på fakta. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det er en vesentlig forskjell på det å ha en mening, og det å rope "korrupsjon" kun fordi noen andre enn England vant. Nå har ikke jeg gjort det, men det er heller ikke en unaturlig påstand etter de siste dager. Men det er umulig å si noe om det har skjedd noe, så for de fleste er nok det bare en måte å få ut frustrasjon på for at FIFA valgte (i de respektives syn, hvert fall) et betydelig dårligere alternativ. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Sepp Blatter was asked "Who is your favourite Qatar player?" He replied "Eric Clapton!" 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Folk tror vi slipper vuvuzela, enda Qatar ikke var med i år så virker det som supporterne deres har fått disse gjenstandene der oppe også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 FIFA har vel bestemt at vuvuzela og andre instrumenter ikke er lovlig lenger...? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Var vel bare UEFA det om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Må si jeg er skuffet over at det ikke ble England, men gleder meg like fullt. Kanskje det blir en tur til Russland Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ja, det har jeg og det virker for meg som om det er flere indisier rettet mot England enn det er mot Russland. Nå skal vi ikke glemme Russlands noe trøblete fortid når det kommer til korrupsjon, men det virker for meg som om at folk forherliger England og glemmer å se på fakta. Nå har jeg egentlig ikke satt meg inn i noe når det gjelder denne prosessen, annet enn at jeg vet at England og andre land enn de utvalgte ville skapt et fantastisk VM. Så hva er fakta, hvorfor fikk Russland og Qatar VM? For jeg har rett og slett null peiling hvorfor disse landene skal kunne trekke noe slikt iland. Aller minst Qatar, så jeg hadde satt pris på en forklaring som ikke baserer seg på tull om at Midt-østen fortjener det og Russland har ventet på det. Så hva er egentlig fakta? Endret 3. desember 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 FIFA har alltid villet la nasjoner som ikke har arrangert VM før arrangere det. Det var nok noe av det som talte i Russland og Qatar sin favør. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Men, i helvete: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om en side/butikk hvor man kan kjøpe gamle drakter? Lurer på om jeg skal hvis mulig handle en Alan Shearer drakt til pappa til jul. Tenker fra storhetstiden i Newcastle. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9t_8pfbCH-4&feature=player_embedded Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om en side/butikk hvor man kan kjøpe gamle drakter? Lurer på om jeg skal hvis mulig handle en Alan Shearer drakt til pappa til jul. Tenker fra storhetstiden i Newcastle. Classic Football Shirts > Newcastle I tillegg så har man auksjonssider som f.eks Ebay. Det er heller ikke uvanlig at klubbens egne hjemmesider har gamle drakter ute til salgs. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om en side/butikk hvor man kan kjøpe gamle drakter? Lurer på om jeg skal hvis mulig handle en Alan Shearer drakt til pappa til jul. Tenker fra storhetstiden i Newcastle. Classic Football Shirts > Newcastle I tillegg så har man auksjonssider som f.eks Ebay. Det er heller ikke uvanlig at klubbens egne hjemmesider har gamle drakter ute til salgs. Ja, jeg fant den siden etter hvert også. Nå er 1997-99 Newcastle Home Shirt Shearer #9 XL bestilt. Bare kjipt de ikke hadde en i L. Fant forøvrig også drakten han (Shearer) hadde på seg i FA cup finalen i '98 tror jeg det var, men den skulle selgeren ha £400 for, så det ble litt mye. Selv om det hadde vært drit fett. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Tatt fra facebooken til en jeg kjenner: FIFA blames Panorama for 2018 World Cup bid failure. FIFA says: "England crossed the line". Ohhh you fucking noticed that one this time did you ? 3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, den var fin Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Men, i helvete: NOOOOOOOO Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Wenger angriper FIFA etter at England ikke fikk VM. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er enig med Wenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå