Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en vesentlig forskjell på det å ha en mening, og det å rope "korrupsjon" kun fordi noen andre enn England vant.

Nå har ikke jeg gjort det, men det er heller ikke en unaturlig påstand etter de siste dager. Men det er umulig å si noe om det har skjedd noe, så for de fleste er nok det bare en måte å få ut frustrasjon på for at FIFA valgte (i de respektives syn, hvert fall) et betydelig dårligere alternativ.

Lenke til kommentar

Ja, det har jeg og det virker for meg som om det er flere indisier rettet mot England enn det er mot Russland. Nå skal vi ikke glemme Russlands noe trøblete fortid når det kommer til korrupsjon, men det virker for meg som om at folk forherliger England og glemmer å se på fakta.

Nå har jeg egentlig ikke satt meg inn i noe når det gjelder denne prosessen, annet enn at jeg vet at England og andre land enn de utvalgte ville skapt et fantastisk VM. Så hva er fakta, hvorfor fikk Russland og Qatar VM? For jeg har rett og slett null peiling hvorfor disse landene skal kunne trekke noe slikt iland. Aller minst Qatar, så jeg hadde satt pris på en forklaring som ikke baserer seg på tull om at Midt-østen fortjener det og Russland har ventet på det. Så hva er egentlig fakta?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Noen som vet om en side/butikk hvor man kan kjøpe gamle drakter?

Lurer på om jeg skal hvis mulig handle en Alan Shearer drakt til pappa til jul.

Tenker fra storhetstiden i Newcastle.

Classic Football Shirts > Newcastle

I tillegg så har man auksjonssider som f.eks Ebay. Det er heller ikke uvanlig at klubbens egne hjemmesider har gamle drakter ute til salgs.

Ja, jeg fant den siden etter hvert også.

Nå er 1997-99 Newcastle Home Shirt Shearer #9 XL bestilt. Bare kjipt de ikke hadde en i L.

Fant forøvrig også drakten han (Shearer) hadde på seg i FA cup finalen i '98 tror jeg det var, men den skulle selgeren ha £400 for, så det ble litt mye.

Selv om det hadde vært drit fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...