Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, etter denne utdelingen kan de ikke engang late som at hele prosessen ikke er kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha Sepp Blatter: "Now you have it" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Hva skal Quatar med fotball-VM egentlig? Stadionene blir vel spøkelsesbyer etter VM. Og ikke minst en vertsnasjon med 0p. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 korrupte jævler. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kompis på face: For det første er Russland et land med ekstrem korrupsjon, for det andre er det store problemer med organisert kriminalitet, ekstremt langt mellom arrangørbyene hvor de etter hva jeg har forstått tilbyr tog! Siste punktet jeg har mot Russland som arrangør er at til og med at det russiske politiet går for å være ett av verdens mest korrupte politistyrker. TOG mellom byene?! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det blir vel et par timer med tog mellom hver by. Og skulle ikke en 18 VM være i Europa? 80% av Russland ligger jo i Asia... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Russland Qatar Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Hva skal Quatar med fotball-VM egentlig? Stadionene blir vel spøkelsesbyer etter VM. Altså det finnes eget ligasystem i Qatar også, mesteparten av stadionene har øvre tribuner som skal fjernes og gis til land som trenger tribuner. Mange av stadionene vil klubblag ta over! Den største av dem vil landslaget til Qatar garantert bruke etter VM 2022 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Dette er jeg fornøyd med, ikke noe tidssonetrøbbel (2-4 timer sånn ca. avhengig av hvor i Russland kampene skal spilles) i alle fall. Qatar kan bli magisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Russland Overraskelse? Qatar Store penger? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Qatar blir helt definitivt et spennende VM. Skal ikke se bort ifra at jeg tar en tur til Qatar for å få med meg VM'et der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Dette er enkelt matte Russland: Korrupt nasjon, null fotballhistorie, rasistiske innbyggere (haha, gleder meg til type Nigeria - Russland allerede) MEN: De har penger. Qatar: Religonsbarrierer, 1.6 mill innbyggere elns, brennende varme (ja, jeg vet at de skal bygge aircondition stadia) men hva med fansen? Aldri har de kvalifisert seg til VM heller. Faktisk så trodde jeg Qatar var en hudsykdom inntil i dag. MEN: De har penger. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Blir nok bedre enn Sør-Afrika uansett. Det er såpass lenge til at jeg klarer ikke helt å se det for meg ennå. Brasil 2014 blir nok konge da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Qatar kan bli magisk! This. Det var overraskende, men det kan bli veldig bra! Hva skal Quatar med fotball-VM egentlig? Stadionene blir vel spøkelsesbyer etter VM. Du har ikke lest søknaden/sett søknadsvideoene? De sier selv at de ikke har bruk for så store stadioner etter VM, så de vil fjerne mesteparten av tilskuerkapasiteten, og flytte stadiondeler til land som trenger det. Nok til å bygge ca. 22 nye arenaer, sier dem selv. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d-z2jtUS9-Y http://www.youtube.com/watch?v=pPUgp9_ZnLU&feature=related Stadionene blir hvertfall magiske Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Dette er enkelt matte Russland: Korrupt nasjon, null fotballhistorie, rasistiske innbyggere (haha, gleder meg til type Nigeria - Russland allerede) Hehe, tenkte akkurat det samme. Blir i hvert fall INGEN vuvuzela. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det blir derimot; Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det blir vel et par timer med tog mellom hver by. Og skulle ikke en 18 VM være i Europa? 80% av Russland ligger jo i Asia... Ja, men de fleste (om ikke alle?) stadionene ligger i Europa. Er vel kun Yekaterinburg som er foreslått som ikke ligger vest for Uralfjellene. Russland er egentlig perfekt for VM spør du meg. Eneste jeg stiller spørsmål ved er måten de skaffet seg deg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Selv om de har drøye 800k innbyggere, er jeg strålende fornøyd med Qatar som arrangør. Kommer til å ha syke stadioner, og var det beste alternativet blant søkerlandene. Korea og Japan hadde VM for åtte år siden. USA ligger 7-8 timer bak oss, kamper midt på natta norsk tid. Australia er jo helt borte når det gjelder årstid og tidssone. Vinter, snø på banene og midt på natta norsk tid. Hadde ikke fristet å se på da. Når det er sagt, så er det vel 45-50 grader i juli i Qatar. Lykke til med å få spilt kampene i slike forhold. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal så jævlig til Qatar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå