Prusk Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 USA har vel det meste av hva som trengs på plass i dag, og ingen av byene blir ølelagt og overbefolket med 150-200k turister fra eller til. Quatar blir vel en haug med stadion alla Stade de France, hvor ingen brukes til vanlig.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper på Russland og Qatar. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper på Spania/Portugal i 2018, og Qatar i 2022. Tror Spania hadde hatt større sjanser for å gjort det alene, siden Portugal hadde EM for ikke så lenge siden. Hpåer virkelig ikke England får det, kommer til å bli så mye omtale om det at jeg kommer til å bli kvalm. Så kommer England til å misse i VM når det først kommer og vi må høre på gnølet enda engang. Qatar hadde vært så anderledes enn de andre mesterskapene som er blitt arangert at jeg synes de burde få det. Stadione er fantastiske og jeg bryr meg ikke noe om hva som skjer med de etter mesterskapet. Det at de kan skape en tempratur på 27 grader konstant er også rimelig fasinerene og jeg synes det hadde vært kul hvis de hadde fått det. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Rule Britannia! http://www.youtube.com/watch?v=PErEDySO8pU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper på England (2018) og Qatar (2022) av den enkle grunn at de har omtrent samme tidssone som oss. Tenk om USA eller Australia får VM 2022. Kjipt å se VM-kamper gå midt på natta. Premier League er verdens beste liga, så håper britene får arrangere i 2018. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Unconfirmed reports that Qatar has won the 2022 vote. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Å gi et fotball-VM til Qatar - som i mine øyne er selve symbolet på den moderne fotballen blir i mine øyne feil. Håper forøvrig på England i 2018. Trodde ikke du var for noe slikt, spesielt ikke i disse dager. Jeg er for Spania (...Og Portugal), Spania har fortjent det og er i rivende utvikling. Å gi dem et ekstra push er bare gledlig. Portugal er jeg derimot imot ettersom de fikk Europamesterskapet i '04, en tildeling som var en katastrofe. For øvrig er det helt håpløst at denne avstemingen går av i dag og ikke utsettes. Endret 2. desember 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen spesiell grunn til at avstemmningen ikke burde gått i dag, for oss som er helt oppdaterte? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hundrevis av folk har samlet seg utenfor Old Trafford og i andre storbyer også. Man kan se hvor engasjerte engelskmennene er. Håper de får mesterskapet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) The Editor: Everyone is now taking their seats in Zurich. The announcement is just moments away. ohh. SkySports_Simon: Oh dear it sounds like it could be a miss for #england2018. Rumours all over Twitter it's not us. [via Twitter] Endret 2. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å gi et fotball-VM til Qatar - som i mine øyne er selve symbolet på den moderne fotballen blir i mine øyne feil. Håper forøvrig på England i 2018. Trodde ikke du var for noe slikt, spesielt ikke i disse dager. Hva sikter du til? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Rykter på Sky: England er visst ute allerede i første runde av avstemningen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, England ut i første stemme-runde. Blir deet Russland, er systemet så korrupt at jeg dør av latter. Quatar og Russland, hahaha. Siden det er Blatter som styrer skuta er det vel ikke u-typisk at Spania får det. Anti-anglofile cunts Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Unconfirmed rykter på Sky nå: Russland har fått 18-VM, mens Qatar har fått 22-VM. Endret 2. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.fifa.com/worldcup/bidders/live/index.html Livestream Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Noen spesiell grunn til at avstemmningen ikke burde gått i dag, for oss som er helt oppdaterte? Korrupsjonsskandalen som brer rundt seg, er det tilfeldig at England det stemmes på? Endret 2. desember 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hm...er det ikke VM igjen før 2018 altså? Trodde det var myyyye oftere? Går live på Eurosport nå også. Endret 2. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er i Brasil i 2014 om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Åja sant det..derfor de rydder opp i narkoslummene i Rio, tross alt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hm...er det ikke VM igjen før 2018 altså? Trodde det var myyyye oftere? Går live på Eurosport nå også. VM i 2014 også. Man pleier å trekke arrangør langt tidligere, slik at landet får god tid til å forberede seg. Endret 2. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå