Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på Spania/Portugal i 2018, og Qatar i 2022.

Tror Spania hadde hatt større sjanser for å gjort det alene, siden Portugal hadde EM for ikke så lenge siden. Hpåer virkelig ikke England får det, kommer til å bli så mye omtale om det at jeg kommer til å bli kvalm. Så kommer England til å misse i VM når det først kommer og vi må høre på gnølet enda engang.

Qatar hadde vært så anderledes enn de andre mesterskapene som er blitt arangert at jeg synes de burde få det. Stadione er fantastiske og jeg bryr meg ikke noe om hva som skjer med de etter mesterskapet. Det at de kan skape en tempratur på 27 grader konstant er også rimelig fasinerene og jeg synes det hadde vært kul hvis de hadde fått det.

Lenke til kommentar

Håper på England (2018) og Qatar (2022) av den enkle grunn at de har omtrent samme tidssone som oss. Tenk om USA eller Australia får VM 2022. Kjipt å se VM-kamper gå midt på natta. Premier League er verdens beste liga, så håper britene får arrangere i 2018.

Lenke til kommentar

Å gi et fotball-VM til Qatar - som i mine øyne er selve symbolet på den moderne fotballen blir i mine øyne feil. Håper forøvrig på England i 2018.

Trodde ikke du var for noe slikt, spesielt ikke i disse dager.

Jeg er for Spania (...Og Portugal), Spania har fortjent det og er i rivende utvikling. Å gi dem et ekstra push er bare gledlig. Portugal er jeg derimot imot ettersom de fikk Europamesterskapet i '04, en tildeling som var en katastrofe.

For øvrig er det helt håpløst at denne avstemingen går av i dag og ikke utsettes.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Hm...er det ikke VM igjen før 2018 altså? Trodde det var myyyye oftere? Går live på Eurosport nå også.

VM i 2014 også. Man pleier å trekke arrangør langt tidligere, slik at landet får god tid til å forberede seg.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...