Olum Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Morsomt at Atletico leder. Jeg har litt sansen for dem, men jeg vil ikke påstå at jeg er noen fan. CL er uansett ikke det helt store uten Milan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Elendig defensiv jobb av Chelsea, haha. Det morsomme er at det er tre Chelseasupportere i klassen mot 0 Romafans Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Morsomt at Atletico leder. Jeg har litt sansen for dem, men jeg vil ikke påstå at jeg er noen fan. CL er uansett ikke det helt store uten Milan. You guys make me laugh Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du, vi ligger et godt stykke over dere i serien da Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Elendig defensiv jobb av Chelsea, haha. Det morsomme er at det er tre Chelseasupportere i klassen mot 0 Romafans Det er overhode ikke ufortjent at vi leder, vi ble itilegg snytt for et straffespark, jeg la ikke merke til den (Var fortsatt i lykkerus!) Du, vi ligger et godt stykke over dere i serien da Nå må du slutte å bortforklare ting her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Aldri sagt det, som nevnt i den andre tråden er jeg glad for at Roma leder. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Aldri sagt det, som nevnt i den andre tråden er jeg glad for at Roma leder. Neh, mente det ikke sånn heller. Men faen: Vi leder! (Har ikke gått opp for meg enda!) FYYYYYYYYYY FAAAAAAEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN VII ER VIIIIIILLE I DAG!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hoho, x2! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) 2-0 ja. Håper det går veien for alle italienske lag. Selv om jeg ikke er spesielt glad i Inter og Roma er jeg jo italiofil. Edit: Og nå ligger Inter under mot Anorthosis (?). Endret 4. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg blir faen meg litt skeptisk nå - Er det virkelig meningen at vi skal lede så mye!? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg blir faen meg litt skeptisk nå - Er det virkelig meningen at vi skal lede så mye!? 3-0 ROMA! OMG! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 JAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dæven, 3-0 til Roma nå! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 JAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal jeg heie på Roma litt oftere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg dør på meg av Famagusta! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg driter i Inter, ærlig talt. Bare digg at Chelsea taper så mye. Og Liverpool. Veldig mye rart som skjer i kveld. PSV taper mot Marseille, Inter, to Engelske lagene. Weeeeird. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Må si jeg liker disse resultatene som er nå. Inter, Pool og Chelsea er ikke noe lag jeg har sansen for. moro moro moro. Og der skårte Barcelona. Enda mer moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå