The Hoff Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har aldri turt å skrive det der i frykt for å bli forumets rasist,men jeg tror du har et poeng.Nevner også Essien,Mikel og,vår alles store favoritt,Annan... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nå syns jeg ikke dere skal dra alle under en kam. Det finnes mange spillere som er styggere enn alle dere nevner der, og det med å dra inn at de er afrikanske blir bare for dumt. Ingen av de der er farligere en Nigel De Jong uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 De Jong er tidenes tulling. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nå syns jeg ikke dere skal dra alle under en kam. Det finnes mange spillere som er styggere enn alle dere nevner der, og det med å dra inn at de er afrikanske blir bare for dumt. Ingen av de der er farligere en Nigel De Jong uansett. Du har selvsagt rett,kanskje det er negere Neida,det er jo ikke det heller.Van Bommel... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Så nå har dere kommet fram til at alle Afrikanere er sånn, samt hollendere i alle farger og fasonger? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Også har man Bakke, svensken som taklet bakke, Keane osv... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Så nå har dere kommet fram til at alle Afrikanere er sånn, samt hollendere i alle farger og fasonger? Ja,samt alle som spiller på lag jeg misliker,uansett hvilken farge / nasjonalitet. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Afrikanere... Eto'o, Zidane, Adebayor, Drogba, Balotelli... Generalisering much? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Afrikanere... Eto'o, Zidane, Adebayor, Drogba, Balotelli... Generalisering much? Jepp! Book it! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Og Solskjær som kommer til å brenne i helvete grunnet en spesiell hendelse. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 At han ble Molde trener? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 At Alan Shearer sa at han ville byttet bort gullet fra Blackburn med gull i Newcastle er en dødssynd! Men allikevel er han en legende for klubben Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg var på St. James under Shearer's siste kamp for Magpies. Får fortsatt gåsehud og frysninger av å tenke på stemningen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Shearer i riktig drakt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Huff og huff. For en vantro kjøter du er. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser jeg Nolberto Solano der? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Oh yes. Herlig fyr det og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har aldri turt å skrive det der i frykt for å bli forumets rasist Hvis jeg skal frykte forumet av alle ting kan jeg vel like godt knaske Prozac med en gang. Men så vet jeg jo med meg selv at jeg ikke er rasist. Afrikanere... Eto'o, Zidane, Adebayor, Drogba, Balotelli...Generalisering much?Jepp! Book it! Neida, jeg generaliserer ikke. Kan i motsetning ta eksempler som Cantona, Keane, Nani, Solskjær til og med. Fra spøk til alvor så ventet jeg bare på tilbakeangrep siden jeg trakk fram stråmannen "afrikanere". Kan jo trekke fram ærverdige afrikanere som Diouf for å renvaske meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå