kandinsky Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Deilig å se. De to spillerene jeg kanskje missliker mest i verden. Helt utrolig at de ikke startet en super slap battle! http://www.youtube.com/watch?v=kqeXXHjJq24&feature=fvw Endret 19. november 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Hvilken idiot er han nr.31? Hjelpe meg.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Hvilken idiot er han nr.31? Hjelpe meg.... Justin Hoyte Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Raul med hat-trick i dag El Rey har fortsatt noen tryllekunster i ermet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Barca opp i 0-7 nå. Spilt rundt 70 min. Syke greier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Make that eight. Latterlige greier. Skulle nesten tro de spilte FIFA på amatørnivå. Endret 20. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Ronaldo er seg selv lik. Spiller strålende, scorer, kommer på et nytt angrep, klarer ikke å sette ballen inn, så filmer han og setter seg ned på bakken og slår ut med hendene. Men god underholdning er det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 En drita Carragher har banket den opp i stumpen til Torres. "Ooh bollocks, I though he was a girl..." Jeg synes nå den godeste Hernandez ser ennå mer ut som en liten jente. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er det ikke gult kort først når drakta taes av? Så Hønefoss fikk kort når han tok bare drakta halvveis over hodet. Sånn at han ikke så da han løp. Det er vel ikk gult? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Jo, det ble endret for noen år siden - drakt over hodet halvveis av = gult kort. Derfor nesten ingen feirer sånn lengre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Gamsten scorte et mer eller mindre identisk mål nå som når han gjorde det mot Wigan. Innlegg fra skrått hold som går direkte i kassa. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Agurktimen! Another super injunction about a football player has been lifted. Får vite hvem det er og hva det gjelder over helga. Jeg tipper at det er Gerrard som har luftet junior. Det var ... Wilshere som hadde dreti seg. Husker ikke hva han hadde gjort enda jeg leste artikkelen i går og ikke orker jeg å sjekke det opp heller, så uinteressant var det faktisk. Fæl liten bleie ingen bryr seg om uansett. Endret 21. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Fra Europas beste lag til en middelhavsfarer i Serie A. Fire-fem kampers karantene på Eto'o (sannsynligvis) i tilegg. Det er det man kaller Benitez-effekten. Endret 21. november 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Agurktimen! Another super injunction about a football player has been lifted. Får vite hvem det er og hva det gjelder over helga. Jeg tipper at det er Gerrard som har luftet junior. Det var ... Wilshere som hadde dreti seg. Husker ikke hva han hadde gjort enda jeg leste artikkelen i går og ikke orker jeg å sjekke det opp heller, så uinteressant var det faktisk. Fæl liten bleie ingen bryr seg om uansett. Pult ei stripper bak kjærestens rygg. Helt fair, kan skje den beste. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Hva gjorde Eto'o Luciano? Kanskje Benitez blir sparket, og re-ansatt i Liverpool Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Skallet ned en motspiller. Nesten helt identisk med Zidane: http://www.youtube.com/watch?v=WQM8U4n_6vc Han fikk faktisk ikke kort engang. Garantert fem kampers-karantene, det vil si at vi sannsynligvis kjemper for tilværelsen når han er tilbake. Herlig :-) Endret 21. november 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Eg tror pinadø han brakk ribbeina på han!!! Såg hvertfall slik ut i etterkant. Tror kanskje han fikk et lite hjerteattakk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Men likevel er det Parry og Hicks/Gillettes skyld at LFC ikke vant ligaen hvert år og at dommerene gav United seieren. Haha. Ræva manager. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 De som ikke har sett det: http://www.youtube.com/watch?v=m44b2UE4Rrw Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Afrikanere... Eto'o, Zidane, Adebayor, Drogba, Balotelli... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå