Jørgen Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg liker Nilmar, morsom spiller. 2 - 1 målet er latterlig. Det er klasse ute av en annen verden. Lionel Messi, hva kan man si? Det største jeg har opplevd som fotballelsker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Link it, folkens. Link it! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=SRtq9dfU4Yc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Herregud det 2-1-målet var fint. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Da har cupfinale-sendingen begynt folks. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Godset har noen av Norges beste supportersanger "Godset fra Drammen" og "Gamle gress" er sanger som får hårene mine på ryggen til å reise seg hver gang jeg hører tusenvis synge dem Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Gamle gress er herlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Marcus Pedersen med 2 scoringer på 2min mot VVV Venlo i dag. Beistet fra Hamar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Nå skal det sier at VVV Venlo er et skikkelig drittlag da. Men likevel bra! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Har alltid digget Pedersen. Håper han kommer seg til England slik at man kan følge han bedre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Godset har noen av Norges beste supportersanger "Godset fra Drammen" og "Gamle gress" er sanger som får hårene mine på ryggen til å reise seg hver gang jeg hører tusenvis synge dem Eneste laget i Norges land som har en skikkelig sang er Ranheim. http://www.youtube.com/watch?v=N13_mTGFpLg 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Fy faen. Takk for ukens beste latter Giallo. Trodde virkelig ikke Bodø Glimts cup sang i 93 eller hva det var for noe kunne toppes når det kommer til corny, men dette tar kaka. Fuck it, selv om de er RBK 2 håper jeg de rykker opp nå. Vi trenger slike innslag i toppdivisjonen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ranheim-ra-ra-ra-ra-ra-ra-ranheim-ra-ra-ra-ra-rararararara-raaaaaaa HAhaha. Fantastisk :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Herlig, G. Lenge siden du har skrevet her nå, men det var en perle. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Ranheim står med 0-0 til pause mot Hønefoss. Håper det holder. In other news spilles "Derby della Madonnina" akkurat nå, hvor Zlatan satte et straffespark for Milan mot sin gamle klubb Inter. Spennende. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Har beveget meg over på andre sider dessverre. Et heidundrades straffespark fra Zlatan, selv jeg, i stolen min, ble overasket over hvor kontant og presist han skøyt, itilegg til et bestemt tilløp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hvilke sider G? Finnes det virkelig et liv utenfor diskusjon.no? Send de på PM om du vil. Du er en av de brukerne jeg føler har mest å fare med, så hvis du skriver innlegg på et annet forum vil jeg gjerne få kunne lese de. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Skal si Gomez leker seg i Bayern-trøya for tida. Bøtter jo inn med mål. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Haha, herregud, Canal+ studioet er jo helt på trynet. Dommerstanden har bedret seg? Zamparini går av i protest og den gjenværende Sensi-familien har talt sitt om det tidligere. Og da har man ikke nevnt sutregjengen i Milano. Joda, det står bra til, ihvertfall hvis man tror det selv.... Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Haha, herregud, Canal+ studioet er jo helt på trynet. Dommerstanden har bedret seg? Zamparini går av i protest og den gjenværende Sensi-familien har talt sitt om det tidligere. Og da har man ikke nevnt sutregjengen i Milano. Joda, det står bra til, ihvertfall hvis man tror det selv.... Bør man høre på de som styrer klubbene? Ja, Roma har det beintøft, 3 straffer de siste 2 kampene og Lazio fikk ikke straffer mot Roma. Ja, Roma har det virkelig urettferdig sammen de andre. Alle klager når ting går imot og da oftest mot dommeren, ingen skryter når dommeren gjør en bra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå