Tubiz Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Drogba får jo mye mer omtale i skandinavia, eller Sverige i dette tilfelle, enn Etoo gjør. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Enig. Vi hører om Zlatan daglig, og Eto'o meget sjeldent, selvom han gjør det meget så bra. Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Zlatan gjør noe ut av seg i media, skaper blest om seg selv. Det er klart han da kommer ofte opp i media, iforhold til en mediesky og sutrete Afrikaner. Jeg kjenner meg ikke igjen i at Eto'o ikke får den anerkjennelsen han fortjener, men det får så gå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lurer på om det finnes noen god side for streaming av kamper i spesielt Champions League. Leter etter noe med engelske kommentatorer og helst HD. I hvertfall bedre enn det gratisgreiene klarer å stille opp med. Viasat sine løsninger blir for dyre for en student. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg har egentlig aldri brydd meg, for det er ganske normalt at en spiller som går fra manu til city får tyn, selv om fakta ikke er helt til å stole på. Ja jeg sikter til tevez og pengehore. Hvorfor det er morsomt nå? Pga rooney vel :!: Snakk om å lure til seg mer penger. Godt fornøyd med å ha rett i at han aldri var aktuell for city. For en absurd tanke. Helt enig med Mourinho, rooney hører hjemme i manu. Endret 22. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ligner jo litt i grunn. Ronaldo med 4 mål. Og det er ikke over. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 PSV - Feyenoord 10-0 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor er det så morsomt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fordi det er et sykt resultat og VM i kollaps. Litt artig synes nå jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sikkert god stemning hos Feyenoord sine supportere som jo ikke brenner litt for klubben sin engang.... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Sikkert gøyt for PSV fansen...... Endret 24. oktober 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Yyl7Rs5OZ-s&feature=player_embedded Takket være hjertestarter klarte han seg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Bra det gikk bra. Jævlig viktig å ha hjertestarter tilgjengelig på idrettsarenaer. Er det bare jeg, eller er det blitt langt flere tilfeller av hjertestans hos fotballspillere de siste årene? Alle målene mellom PSV og Feyenoord http://www.youtube.com/watch?v=5PYoUfjmoOg Endret 24. oktober 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Bra det gikk bra. Jævlig viktig å ha hjertestarter tilgjengelig på idrettsarenaer. Er det bare jeg, eller er det blitt langt flere tilfeller av hjertestans hos fotballspillere de siste årene? I alle fall i Spania. Puerta, Daniel Jarque, Ruben de la Red og nå Miguel Garcia. To dødsfall og to alvorlige tilfeller på 4(?) år er ikke bra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Og det er ikke sååå mange år siden Ståle Solbakken gikk i bakken selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vi snakket om dette i pausen på skolen for en liten stund sider om grunner og så videre. Husker ikke akkurat alt hva vi kom frem til, men mener det var noe med en type medisin eller enkel behandling som kunne komme med feil utslag på folk. Mener at Voltaren ble tatt opp i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så rykket søsteren min og Avaldsnes opp i første divisjon til neste år Damefotball ass. Rocker! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Damefotball = kyr på travbanen, som Mini så flott sa det. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 http://www.overstream.net/view.php?oid=a7trrvljnqei :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Blekkspruten Paul døde i går. En trist dag for fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå