Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Vi hører om Zlatan daglig, og Eto'o meget sjeldent, selvom han gjør det meget så bra.

Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Zlatan gjør noe ut av seg i media, skaper blest om seg selv. Det er klart han da kommer ofte opp i media, iforhold til en mediesky og sutrete Afrikaner.

Jeg kjenner meg ikke igjen i at Eto'o ikke får den anerkjennelsen han fortjener, men det får så gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri brydd meg, for det er ganske normalt at en spiller som går fra manu til city får tyn, selv om fakta ikke er helt til å stole på. Ja jeg sikter til tevez og pengehore. Hvorfor det er morsomt nå? Pga rooney vel :!: Snakk om å lure til seg mer penger.

Godt fornøyd med å ha rett i at han aldri var aktuell for city. For en absurd tanke. Helt enig med Mourinho, rooney hører hjemme i manu.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Bra det gikk bra. Jævlig viktig å ha hjertestarter tilgjengelig på idrettsarenaer.

Er det bare jeg, eller er det blitt langt flere tilfeller av hjertestans hos fotballspillere de siste årene?

I alle fall i Spania. Puerta, Daniel Jarque, Ruben de la Red og nå Miguel Garcia. To dødsfall og to alvorlige tilfeller på 4(?) år er ikke bra.

Lenke til kommentar

Vi snakket om dette i pausen på skolen for en liten stund sider om grunner og så videre. Husker ikke akkurat alt hva vi kom frem til, men mener det var noe med en type medisin eller enkel behandling som kunne komme med feil utslag på folk. Mener at Voltaren ble tatt opp i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...