Mr Wonderful Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Veldig bra, men jeg var inne å kikka på det. Og det var litt mange kamper, lag som Irland og slik kjenner jeg ikke spillerne engang ..? Jeg vet det blir litt vanskelig med landslag,men etter denne uka blir det forskjellige kamper fra premier league,la liga,seria a og da blir det lettere;) Altomfotball.no er det liste over alle spillere og statistikk for de forskjellige landslagene og vanlige lag;) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Nicht; Allianz Arena (Bayern Münchens hjemmestadion) er nok verdt et besøk hvis det skulle passe slik en gang. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Fint. Men hva heter verdens største fotballstadion? Er det ikke en i Brasil? Over 200.000 tilskuere? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ok. Men OT her: Jeg har byttet profilbilde (rettere sagt jeg har fått meg et profilbilde) Men det kommer ikke opp i postene mine? Hvorfor? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ok. Men OT her: Jeg har byttet profilbilde (rettere sagt jeg har fått meg et profilbilde) Men det kommer ikke opp i postene mine? Hvorfor? Kanskje den er for stor? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Tipper det er fordi du har satt det som profil bilde og ikke som avatar... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Du må bytte avatar. Profilbildet vises kun på profilen din. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Å ja. Det forklarer saken. Takk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fc-K4p8D940&feature=player_embedded Lekent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Legg spesielt merke til det lure smilet hun gir han. :!: Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Wow, er det på olympia stadion i Berlin??? For der vart jeg nemligfor rundt en måned siden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Legg spesielt merke til det lure smilet hun gir han. :!: Jeg ville gjort det samme Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Legg spesielt merke til det lure smilet hun gir han. :!: Jeg ville gjort det samme Er du dame? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Som han.. Quotet tydeligvis feil, var uansett ikke så vanskelig å skjønne, var det? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Sett målet på dagbladet? Booooner! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke verst scoring, nei! http://www.youtube.com/watch?v=KzAZTdyOXcA&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Smule flaks, men faen meg herlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ikke verst scoring, nei! http://www.youtube.com/watch?v=KzAZTdyOXcA&feature=player_embedded#! Faen så gullhår fyren hadde, men faen så pent også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå