Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

For et antiklimaks....

Jeg skumleser det ordet som klitoris hver bidige gang. hmm

Ikke akkuratt overasket over at det endte null-null, Juventus er grå fremover og Inter har Rafa som manager.

Dagen i dag var mildt sagt kjip på fotball fronten. Faen heller, to uker til neste Prem runde. Jeg hater landskamper, det betyr bare skader på favorittspillere og triste søndager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lettet over 0-0.

Selv om vi hadde sjangser til å score framover var Inter som forventet jevnt over bedre. Kom dog veldig i buksa før jeg så at Iaquinta ble blåst av for offside(riktig), hadde trengt det idag.

Game; Juve har hatt et rykte på seg for å være grå framover, men ikke sålangt i år. Da er det bakover det har svikta. Synes selv vi har vært et veldig underholdende lag denne sesongen, både på godt og vondt. Aquilani synes jeg også hadde en god kamp idag, og ble litt forbannet når Delneri byttet han ut. Sissoko-Melo; mer grå midtbane finnes ikke utenom Liverpool. Hadde vi ledet så hadde jeg forstått, men en skal aldri slå seg fornøyd med 1 poeng i en kamp om en har muligheten til noe annet.

Lenke til kommentar

http://www.dittnettsted.com/forum/forums/mufc/index.php

Hei alle sammen, ikke for å spamme, ødelegge eller reklamere i den forstand. Men jeg har nå opprettet et eget forum for United interiserte. Altså Manchester United! :)

Foreløpig er jeg bare i startsfasen, derfor trenger jeg en kyndig som er god på design og united-fan naturligvis. Bare og melde seg inn. Som sagt er alt nytt enda, derfor jeg trenge kyndige folk :)

Lenke til kommentar

Det stemmer, ble 3 kamper da også.

Reisen kom alt i alt på 2800 kroner, tur-retur Gardermoen-Fiumicino, hotell i Roma og Lecce, togbilletter tur-retur Roma-Lecce.

Du må komme deg sørover...

Det stikker dypt når jeg sier det, men jeg trives langt bedre sørover enn i Roma. All den turismen har ødelagt en god del. Ektheten er der fortsatt, men den er godt gjemt, det er den ikke sør i landet.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Vi får se. Skal iallefall ikke lengre nord enn Milano, det er helt sikkert. Skal ærlig innrømme at Bari frister, bare selve San Nicola er et arkitektonisk mesterverk. Puglia-regionen generelt frister voldsomt :p

..Det meste frister egentlig, bortsett fra Torino. Der har jeg vært én gang for mye

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Var nære ved å velge Parma, inntil jeg så at Lecce var en mulighet. Hadde vært litt nedtur å dra til Parma, selv om det er 'akseptabelt'.

San Nicola er et fantastisk byggverk, Bari by likeså. Men Lecce er mye mer massivt enn det Bari er. Som kjent er Puglia regionen inspirert av ting fra barokken, Spania, fønikerne, Hellas og Romerne, i den rekkefølgen, er de som har inspirert mest.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte, siden jeg er Manchester United tilhenger så det holder, at når jeg blir litt eldre har jeg litt lyst og følge United i europa. Mesterliga, treningskamper, pre-season, samma det.

Har dere da noen anbefalinger om hvilke stadioner i europa som er vakre?

Noen som absolutt verdt å besøke, men united bør jo spille kamp der..

Lenke til kommentar

Old Trafford kan være et fint sted å starte. Som regel pleier United å spille opptil 25-30 kamper der per sesong, så du trenger ikke å være redd for at de ikke spiller der. OT er absolutt verdt å besøke. Har vært der en gang, det var en helt fantastisk opplevelse. ;)

Nei sier du det? Jeg vet jo det, og jeg har tenkt meg over der noen turer. Første tur blir i April mot Everton. Jeg er ikke helt blank? :)

Men det jeg lurte på var om det var noen andre stadioner som er verdt å besøke. Har bare ellers vært på olympisa stadion i berlin, ikke på kamp, bare omvisning.

Mr. Wonderful: Jeg fikk melding av deg så jeg, men jeg klarte ikke åpne meldingen :S

Lenke til kommentar

Old Trafford kan være et fint sted å starte. Som regel pleier United å spille opptil 25-30 kamper der per sesong, så du trenger ikke å være redd for at de ikke spiller der. OT er absolutt verdt å besøke. Har vært der en gang, det var en helt fantastisk opplevelse. ;)

Nei sier du det? Jeg vet jo det, og jeg har tenkt meg over der noen turer. Første tur blir i April mot Everton. Jeg er ikke helt blank? :)

Men det jeg lurte på var om det var noen andre stadioner som er verdt å besøke. Har bare ellers vært på olympisa stadion i berlin, ikke på kamp, bare omvisning.

Mr. Wonderful: Jeg fikk melding av deg så jeg, men jeg klarte ikke åpne meldingen :S

Du må skifte på noe helt nede på venste sida,det står sikkert diskusjon.no så du kan skifte til noe annet så det kommer en annen ``type`` diskusjon:) Meldingen var om Dream Team foresten;)

Endret av Mr Wonderful
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...