Lucky Luciano Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Han var elendig i 2 omgang. Umotivert og uvanlig egoistisk Endret 29. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Lol! Her er forresten målene fra Leeds Preston North End kampen. http://www.footytube.com/video/leeds-4-v-6-preston-28-09-10-57808 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xVczsnRuOyg&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 wow, fantastisk mål av Pirlo. http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia//artikkel.php?artid=10041185 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Helvete for et treff! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ser du hvordan ballen roterer i lufta? Nei, for den roterer faktisk ikke i det hele tatt. Freak-mål. Pirlo har en vanvittig skuddfot. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Endret 3. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jævlig irriterende at Napoli - Roma krasjer med City - Newcastle i dag, men skal prøve å holde ett øye med begge kampene. Forza Roma! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Derby del Sole og Derby d'Italia på samme dag, blir ikke mye bedre enn det. http://www.youtube.com/watch?v=YWIq7usg9f8 Ouch. Endret 3. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Planen for dagen: Man City - Newcastle, Il Derby del Sole (Napoli - Roma), Chelski - Arsenal, Stabæk - Aalesund, Rosenborg - Vålerenga. Helt fair! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Derby del Sole og Derby d'Italia på samme dag, blir ikke mye bedre enn det. Chelsea - Arsenal også Dagen min kommer til å bli helt jævlig. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ikke vær så sikker på det. Selv har jeg hatt en forjævlig følelse i hele dag og ser ikke bort ifra at dere stikker av med alle tre poengene. Vil nødig gå inn i landslagspausen med tap for Juve og Milan på topp. Den følelsen har jeg kjent litt for ofte back in the 90s...Krysser fingrene for at Lazio knuser Brescia iallefall, får være mitt alibi denne sesongen. 5 Mai '02 glemmes aldri Endret 3. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Regner med dere tar tre poeng, tror dog at vi scorer men med Eto'o i den formen han er i, og når vårt forsvar er så shaky som det er så kan jeg ikke tro noe annet. Tilogmed Benitez skal ikke klare å fucke dette opp. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vi får se. Håper virkelig Santon starter, da tror jeg vi tar det. Spiller Chivu, derimot. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 City slår Newcastle, Chelsea slår Arsenal, Rosenborg slår Vålerenga, Mallorca får uavgjort mot Barcelona og Real får endelig i gang angrepsspillet sitt. For en forferdelig dag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Absolutt motsatt av sist helg med andre ord? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, men likt et par helger før der igjen. Sånn er livet i fotball. Ville ikke hatt det noen annen måte uansett. Med skuffelser kommer gleder. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For et antiklimaks.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 City slår Newcastle, Chelsea slår Arsenal, Rosenborg slår Vålerenga, Mallorca får uavgjort mot Barcelona og Real får endelig i gang angrepsspillet sitt. For en forferdelig dag. Dette var en kjip fotballsøndag ja, hverken Newcastle, Vålerenga eller Roma fikk med seg noen poeng. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Asi! Asi! Asi! Gana el Madrid! Bra slutt på kvelden i hvert fall Synd at shitty vant og Vålerenga faila, but shit happends Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå