Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I'm forever blowing bubbles. Sangen avsluttes med "United!", "United", United!. Sånn vil det alltid være. For meg også.

 

Minner om at jeg senest i Mai ble kalt ABU og Chelsea-supporter siden jeg sa imot enkelte Man Utd fans som mente at FA bevisst hjalp Chelsea. I tillegg liker jeg Tevez :)

 

Eneste sympatiene Man Utd får av meg er fordi bror(forøvrig store deler av familien) heier på dem. Da blir det litt dårlig stemning når de taper. Håper forøvrig Arsenal vinner PL siden jeg er litt småforelsket i RvP og liker fotballfilosofien.

 

Når det gjelder Chelsea så er det en blanding av heldige rubler og spillere på laget jeg misliker sterkt. Terry, A. Cole og til dels Drogba(han er grei utenfor banen) hjelper ikke noe særlig. Nå er jeg ikke noe glad i Man City som klubb heller, men de har unektelig mange spillere jeg har proklamert for og som jeg liker. Det gjør at de foretrekkes framfor Chelsea for min del, selv om jeg ikke hater de heller.

 

Hat sparer jeg til Lillestrøm, Real Madrid og kanskje litt Tottenham grunnet 'Arry. Forferdelig hvordan de alltid skal blande seg i vår business. Darren Bent var på vei inntil Tottenham hentet han til å floppe i klubben. Samme sak med Gudjohnsen.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Herlig for Moa. 1 mål bak toppscoreren i Bundesliga og fortsatt toppscorer i TL, 5 kamper etter han dro. Han hadde garantert fått over 20 hadde han blitt ut sesongen.

 

Drømmer om at vi tar seriegull og at Moa er med på feiringen, hadde vært knall. Jubler hver gang han scorer i Tyskland.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor det skulle irritere, viser jo vare at de som styrer fotball klubbene i norge er idioter og ikke vet hvordan de skal utnytte folk som fatisk kan spille fotball.

 

Er du RBK fan kan jeg jo skjønne det, godt gjort å kvitte seg med spillere som siden storspiller internasjonalt.

 

Nå har det seg sånn at ikke alle spillere kan gjøre det bra i Norge, er mer enn bare at det er noen såkalte idioter i ledelsen.

 

Se bare på Forlan, brukbar i United, strålende i Spania.

Lenke til kommentar

Var sykt keen på å få Konan Ya til VIF da han var på vei bort grunnet manglende "attityd" jeg. Synes han var klart TLs beste innebytter.

 

In other news er Messi(og Abidal) med i Barcelonas tropp mot Rubin Kazan. Det betyr at Messi er tilbake igjen til helgens oppgjør hjemme mot Mallorca hvor David Villa må stå over med karantene.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Leeds U. [4 - 6] Preston North End

5' [0 - 1] J. Parkin

15' [1 - 1] L. Becchio

20' [2 - 1] A. Bruce

27' [3 - 1] D.E. Somma

39' [4 - 1] D.E. Somma

40' [4 - 2] J. Parkin

54' [4 - 3] K. Treacy

58' [4 - 4] C. Davidson (pen.)

64' [4 - 5] J. Parkin

79' [4 - 6] I. Hume

 

Haha, faen som jeg ler av Leeds. Burde nesten ikke være mulig. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...