DJ_Dark Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Haha. Herlig liten kid! http://www.youtube.com/watch?v=FORPMvOvEvA Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Haha, har faktisk vært på den Stadion der av alle steder Lierses hjemmebane. De har seriøst korps på tribunen, som spiller midt i kampen, i tide og utide :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Det hørtes en smule sært ut. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 I det Lierse slapp inn 2-0 målet begynte korpset(som fulgte Lierse) å spille musikk Helt random opplevelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Hahaha! Det er litt sært ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Bedre en Vuvuzela spør du meg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Atletic-Barcelona i kveld 22.00 med Spaghetti og Albondigas(spanske kjøttboller) som nattmat. Gleder meg. Trenger bare seieren her nå for å få en veldig bra lørdag. Så får jeg håpe Rosenborg taper poeng og Vålerenga knuser Brann, så blir dette ikke bare en bra lørdag, men en veldig bra helg. Uten Messi er dette en ytterst spennende bortekamp. Fornøyd med 1-0 her for å si det sånn, men frykter en liten smell. EDIT: Real nå også ja, hadde glemt det. Det går slag i slag på lørdagene. Endret 25. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Poengtap for real er fantastisk. Rødt kort til Athletic, blir tungt for de nå. Heia Barca! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) 3-1 til slutt! Deilig. Gjør opp for tapet mot Hercules ved å slå Athletico og Athletic som vi fikk 1 poeng mot totalt ifjor. Real taper poeng og vi er foran igjen. Deilig! Forresten en fantastisk fotballdag all around. Håper det fortsetter neste år imorgen.. Endret 25. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Messi er vel ikke tilbake til neste ligakamp? Kan bli tøft for Barca uten både Messi og Villa. Forresten en fantastisk fotballdag all around. Håper det fortsetter neste år. Du kommer til å få en slik dag neste år også, jeg lover deg det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Så den rett før deg. Lykkerusen ødelegger tankegangen her. Mallorca hjemme skal være 3 poeng, selv uten de to. Men tror Messi kan være tilbake. Det skal gå greit uansett siden vi har Pedro og Busquets Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Æsj. For en jævla drittdag. Først karrer Milan til seg en heldig 1-0 seier over Genoa, før Inter greier å cocke det totalt til å tape 1-0 mot et svakt Roma. Ingen overraskelse at det ble tap for nettopp Roma, tiltross for en grusom sesonginnledning. Det laget har en spesiell evne til å reise seg mot Inter, uheldigvis. Hadde null tro på denne Inter-utgaven før sesongen og ser ut som jeg fikk rett, tiltross for et lite "håp" etter Palermo og Bari-kampene - et håp om at denne Inter-utgaven kunne vinne det 19 i rekken. Er bare vondt å se hvor dårlig laget fungerer - Sneijder virker uinteressert (jeg setter en 50lapp på at han blir å finne i Madrid neste sommer) og Milito er katastrofedårlig. Rafa gjør også sin sedvanlige dose idiotiske bytter. Si meg, hvem i helvete setter inn Muntari for Milito i det 67 minutt på stillingen 0-0? Uansett; neste helg er det Derby d'Italia, og den må vinnes skal det være noe håp. Selv tviler jeg på det blir seier, typisk Juventus å mobilisere akkurat som Roma. Skal jeg finne et lyspunkt må det være måten Lucio planter knottene i bakhodet på Boriello, herlig spiller. Endret 26. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Snipp Jeg liker deg litt, men holder du med like mange lag som Giallo? Jeg har Liverpool, og kun dem. Skal jeg først sympatisere med noen så blir det en underdog i Norge, eller Shalke 04, merkelig nok. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Vålerenga, West Ham og Barcelona. I den rekkefølgen. Er en del lag jeg sympatiserer med da. Liker generelt god fotball og gode spillere. Ikke noe galt å holde med flere lag, så lenge de ikke er i samme liga. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Kjapt svar Shalke pga tipping forresten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Alltid parat Egentlig litt flaks, hadde ikke vært innpå på en stund og det at jeg i det hele tatt er oppe på denne tiden av døgnet. Sympatiserer litt med Hannover i Tyskland, grunnet Moa. Kjipt med Schalke forresten, forferdelig start. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Skal jeg finne et lyspunkt må det være måten Lucio planter knottene i bakhodet på Boriello, herlig spiller. Du er trist. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Med tap for Inter ligger veien åpen for Brescia til å ta tabelltopp. Herlig. Et av de lagene jeg sympatiserer med Alessandro Diamanti & Co Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Maefteda er i tillegg skap-United supporter. Han vil ikke at Chelsea skal ta gullet, samtidig jubler han når United vinner. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Skapsupporter? Jeg er jo fullt ut United-supporter. Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå