Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Atletic-Barcelona i kveld 22.00 med Spaghetti og Albondigas(spanske kjøttboller) som nattmat. Gleder meg. Trenger bare seieren her nå for å få en veldig bra lørdag. Så får jeg håpe Rosenborg taper poeng og Vålerenga knuser Brann, så blir dette ikke bare en bra lørdag, men en veldig bra helg.

Uten Messi er dette en ytterst spennende bortekamp. Fornøyd med 1-0 her for å si det sånn, men frykter en liten smell.

EDIT: Real nå også ja, hadde glemt det. Det går slag i slag på lørdagene.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Æsj. For en jævla drittdag. Først karrer Milan til seg en heldig 1-0 seier over Genoa, før Inter greier å cocke det totalt til å tape 1-0 mot et svakt Roma. Ingen overraskelse at det ble tap for nettopp Roma, tiltross for en grusom sesonginnledning. Det laget har en spesiell evne til å reise seg mot Inter, uheldigvis.

Hadde null tro på denne Inter-utgaven før sesongen og ser ut som jeg fikk rett, tiltross for et lite "håp" etter Palermo og Bari-kampene - et håp om at denne Inter-utgaven kunne vinne det 19 i rekken. Er bare vondt å se hvor dårlig laget fungerer - Sneijder virker uinteressert (jeg setter en 50lapp på at han blir å finne i Madrid neste sommer) og Milito er katastrofedårlig. Rafa gjør også sin sedvanlige dose idiotiske bytter. Si meg, hvem i helvete setter inn Muntari for Milito i det 67 minutt på stillingen 0-0?

Uansett; neste helg er det Derby d'Italia, og den vinnes skal det være noe håp. Selv tviler jeg på det blir seier, typisk Juventus å mobilisere akkurat som Roma. Skal jeg finne et lyspunkt må det være måten Lucio planter knottene i bakhodet på Boriello, herlig spiller.

lucioborriello_get62.jpg

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...