Maefteda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Store stjerner selger, det vet også avisene. Synes det er bra at de får fram Ujfalusis kommentarer jeg. Barcelona er en stor populær klubb og mange lurer på detaljer vedrørende situasjonen. Helt naturlig at det kommet noe etterspill i avisene. Uansett er Messi verdens beste spiller, og takling/skade ga litt flashback tilbake til Maradonas tid i Barcelona. Synes det er bedre at det legges fokus på stygge taklinger for å skade en god spiller, enn å snakke om hvem Cristiano Ronaldo dater. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Siden det først ble så mye snakk rundt Messi/Ronaldo: http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=10027430 Hva var egentlig poenget med artikkelen? Hvorfor ikke utdype seg når de først skal publisere slike artikler? Er Ronaldo en stor egoist on eller off the pitch? Eller postet de den bare fordi de visste det ville være populært med et bilde av den deilige dama til Casillas på forsiden? Media nå til dags altså. Gjør alt de kan for å få mest mulig folk interessert i fillesaker. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Media er stort sett ofte bare søppel. Alt de tenker på er lesere/seere og penger, kvalitet kommer i andre rekke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Der er jeg helt enig. De tenker bare på cash, ikke på de beste sakene. Men sånn er det nå en gang. Synes ikke fokuset på taklingen på Messi er det verste de har gjort for å si det sånn da. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Garantert pga bildet av Carbonero ville trekke til seg flere lesere. Gikk selv inn, men det hadde jeg vel uansett gjort... Endret 21. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Hvilken kanal går Spurs - Gunners på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Canal+ Sport 3 (ikke det samme som Extra). Selv skal jeg se den i HD på Sky Sports. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Faen da. Må visstnok ha mye kanaler om jeg skal få all fotballen med meg iår.. Trodde det holdt med Viasat 4, Viasat Fotball, TV2 PL. Jeg trenger selvsagt TV2 Sport+Canal+ også... Herlighet Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Deilig å ha alt sammen må jeg si Avbestillingen av Viasat har 3 måneders oppsigelse, så faren min betaler motvillig for at vi har alt av Viasat i 3 måneder til Kan bestille og avbestille kanalpakker fra alle leverandører når jeg måtte trenge det uansett da. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har viasat kanalene, canal + kanalene, alle PL kanalene og TV2 sport. Med andre ord alt utenom eurosport, men de sender jo tross alt bare japans liga og annet ræl så det gjør ikke så alt for mye. Bortskjemt, ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Driver å dette ut av mine innlegg denne. .. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har viasat kanalene, canal + kanalene, alle PL kanalene og TV2 sport. Med andre ord alt utenom eurosport, men de sender jo tross alt bare japans liga og annet ræl så det gjør ikke så alt for mye. Bortskjemt, ja. Bundesliga Den har jeg også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Du måtte jo si det, da fikk jeg plutselig en stor trang til å få eurosport. Jaja, man kan ikke få alt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Er vel strengt tatt Eurosport 2 som viser BL. Vanlig Eurosport er "gratis". Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 1-0 Villa. Lets go! Crushing nå. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Crushing i Inter-Bari også, iallefall delvis Eto'o er enorm (surprise?) og Milito fikk endelig målet sitt ... og der ble Samuel tatt av, får håpe det ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Nå må faen meg Barca og Inter putte mer mål snart, har satt penger på de med handikap i fleng. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Eto'o har vært vill i det siste. Fantastisk god spiller, unner han det også. Barcelona har nå 15 min på å score på nytt. Ser litt ut som at det ebber ut med 1-0, men vet aldri. 1-0. Sporting la seg bakpå hele kampen, selv når de lå under. Kunne fort fått med seg poeng om de hadde brukt dødballsjansene de hadde mot slutten. Endret 22. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Allerede 5 poeng foran Milan og 8(!) foran Roma. Samtidig er Milito endelig igang og netter twice, mens Eto'o fortsetter det fantastiske spillet. Til helgen venter Roma - som er totalt i krise. Kunne ikke fått en bedre sesongstart, egentlig Endret 22. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 23. september 2010 Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 Pastore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå