Lucky Luciano Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Haha, herlig resultat å komme hjem til. På tide at PJH revurderer tabelltipset(igjen)? Endret 18. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ahh, fantastisk spill av Deki. Juve med en solid oppreisning etter torsdag, overraskende nok Endret 19. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Marchisio! For en spiller han er! Offensivt virker Juve veldig gode i år, det er bakover det ikke har funket til nå. 10 mål på de siste 3 er uvant kost for Juve etter Calcio. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Fantastisk deilig med tre poeng borte på Sicilia, hadde ikke regnet med det før sesongen for å si det sånn. Ellers: Marco Di Vaio Endret 19. september 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Veldig befriende å kunne bytte til svensk kommentator fra Arve "Kjedelig" Fuglum og Pære Tjærnås. Atletico vs Barcelona, det pleier å bli fyrverkeri. Kom igjen Barca, gjør denne helgen enda bedre. Messi*3 idag. Book it. EDIT: 1 Down... Endret 19. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Atletico borte er ikke til å spøke med, men det blir dessverre tre bortepoeng. 2xMessi og 1xPedro. 3-0. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Bare se! Se! Først knallpasning gjennom til Villa som bare en ufattelig redning av De Gea kan gjøre noe med, og så enkelt, gjennom forsvaret og 1-0. Fantastisk! Tragedie at han mest sannsynlig ikke får Ballon D'or... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Messi er skummelt god, hadde en liten Xavi periode i fjor der jeg mente han var like god som Messi. Men han er i en egen klasse. Ronaldo når han ikke til knærne en gang. Har en drøm der Perez punger ut klausulen hans og vi får se Messi i 10ern i Real Madrid. Men det blir nok med drømmen... Gutten er jo Barca gutt som bare det. Endret 19. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Faen. 1-1. Jinxer så og si. Satt og tenkte på hvor god og undervurdert Valdes var, så minner han meg om hvorfor det er feil... Den dagen Messi er i 10ern i Real, er den dagen jeg slutter å se på fotball. Messi kan spille i Xavis rolle og ikke være så alt for mye dårligere, Xavi hadde ikke kunnet gjøre det samme. Fantastiske spillere begge to da, men Messi har så og si alt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Rimelig greit mål av Pique også. Piquenbauer Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Pique er fantastisk. Verdens beste spillende midtstopper. Ikke så langt unna at jeg fjerner "spillende" fra den setningen, men da må Vidic slutte å spille så forbanna bra. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ole Martin Årst FOR EN TYPE! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Her sitter vi og snakker om Messi og Pique. Så kommer du og nevner Årst!? Way to kill the mood... (Irriterer meg over at jeg trodde jeg hadde Årst på TL-manager, men så hadde jeg Stokkelien! ) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) De Gea ødelegger det som kunne vært en målfest. Edit: David Villa kunne vært mer effektiv. Edit2: Håper ikke Messi fikk en alvorlig skade der. Endret 19. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Faen ta Ujfalusi, møkkaspiller. Det der bør heller ikke være en alvorlig skade på Messi. Så ikke bra ut. Ødelegger litt av det som er en god prestasjon i kampen. De Gea var enorm, flere syke redninger. Samtidig skuffer Villa litt i avslutningene, men rett før 1-0 var det igjen De Gea som sto i veien sammen med stolpen, og enda en gang på knallskuddet til Villa i andre omgang. Vi hadde bare tapt her siden 2007, så dette var veldig viktig. Kan svelge 2-0 mot Hercules når man slår Atletico på Vicente Calderon. Endret 19. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Haha, nå så jeg ikke kampen så jeg vet ikke om det var noe kontroversielt som gikk til fordel for Inter, men Zamparini er herlig! 4 straffer liksom? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. september 2010 Rapporter Del Skrevet 20. september 2010 Skulle vel hatt en straffe, hvor han får de tre andre fra vet jeg ikke Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Ujfalusi sendte Messi sms-unnskyldning Redder seg inn en del her den godeste Tomas Ujfalusi. Messi ute mot Sporting og Athletic burde gå greit. Men skulle gjerne hatt han tilbake til revansj mot Rubin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Godt å se at noen unnskylder seg i alle fall! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Forferdelig hvordan en sak blir oppblåst bare fordi mannen som ble takla heter Messi... 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå