Hyperio Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Viasat Fotball. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 tror den skal gå på viasat fotball Takker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 @ CCola Å si at Zlatan var elendig i Barca er bare patetisk, men at han ikke levde opp til forventningene stemmer bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Real Madrid - Ajax på Viasat 4 i kveld. Bra denne blir prioritert foran f.eks. Zilina - Chelsea. Alltid store forventninger til Real, og de har jo handlet et par stjerneskudd fra VM pluss skaffet seg The Special One. Håper Ajax leverer varene, til tross for at Suarez er suspendert. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Håper på ketchup-effekt i kveld. Ajax burde være lett match uten Suarez og med det laget vi har i dag. Satser på litt Özil-magi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Faktisk overrasket at de ikke viser Chelsea eller Arsenal. De viser jo alltid engelske lag, selv om kampen er totalt uinteressant. Kanskje Viasat endelig har lært? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 De hadde nok vist LFC/Utd om en av dem hadde spilt. Da får dem uansett høye seertall uansett hvilket lag som står i andre enden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vi har forresten en egen tråd for CL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har vel mer eller mindre en egen tråd til alt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) For dere har jo ingen av de . Zlatan er virkelig latterlig ja, men som ofte med slike typer er de for gode til å bare ignorere. Jeg ser virkelig ikke at Zlatan er så god som alle skal ha det til. Han var elendig i Barca, akkurat som jeg forventet, og han var mektig overvurdert i Inter. Jeg er spent hva han får til i Milan, jeg tror han skuffer "alle". Inter gjorde tidenes deal med Zlatan.. Jeg vil gjerne vite hvordan han var mektig overvurdert i Inter? Han bar praktisk talt laget på sine skuldre i tiden der og vant ligaen tre år på rad i tiden hans der. Jeg mistenker at du enten undervurderer Serie A eller misliker Zlatan så sterkt at du ikke klarer og anerkjenne prestasjonene hans. I Barcelona så han ubekvem ut med restriksjonene han hadde i spillet, men elendig? Karen hadde 21 mål og 10 assist på 41 kamper.Forøvrig strålende å se Zlatan i dag igjen. Denne sesongen vil han skinne igjen http://www.youtube.com/watch?v=gxaxO3vQo_0 Endret 15. september 2010 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Venter i spenning på Strassers "det var bare en fleip"-kommentar regissert av Galliani, the clown himself. Det ville isåfall vært regissert av Berlusconi. Galliani er bare løpebikja til Don Silvio. Han er egentlig ikke nyttig, annet enn å å utføre enklere papirarbeid. Henger meg på Jørgen, hvordan folk kan komme til den konklusjonen at Zlatan var og er overvurdert er for meg helt uforståelig. Endret 16. september 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Q4fTiG8vKfg&feature=player_embedded#! Begynner å like han... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da leder Stuttgart 7 fuckings 0 mot M'gladbach. Småsykt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det blir Stuttgarts første seier for sesongen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Første seier, og første poeng de henter. Har en liten kjensle for Stuttgart etter at jeg traff ei jente fra byen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Gladbach slo jo Leverkusen 6-3 for et par uker siden og. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 noen som får til å logge inn på livesport? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nei, siden er nede. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hahahaha - Latterlig fint mål fra Capuano! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ronaldinho er en assist-maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå