Hyperio Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 En jævla runde er spilt og Barca vinner som forventet, mens Real sleit mot Mallorca som er et meget habilt hjemmelag. Tidlig å si noe etter denne runden. Jeg tror Mourinho får i gang maskineriet sitt snart og da vil de og Barca kjempe i toppen som vanlig. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Real og Barcelona tar definitivt de to første plassene i La Liga, men jeg føler meg veldig sikker på at Barcelona vinner. De er bare for gode, selv for Real Madrid. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 jeg kunne sagt før serieåpningen at Barcelona vinner iår. Det er jeg ganske sikker på. Men neste år derrimot, vist Mourinho er der forsatt og klarer og få godt samspill så tror jeg faktisk real madrid kan løfte pokalen igjen. Uansett, er lite spenning i la liga sånn sett, står alltid mellom real og barca selv om forrige sesong var veldig spennendes på slutten da siden det var så jevnt mellom disse to Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Var jo et passe artig mål av Iniesta i dag. http://www.youtube.com/watch?v=jeCmSjieEXs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Synes den til Messi var drøy. En skikkelig "drittsekk-chip". Med det mener jeg at han så enkelt chipper den over keeperen som lett kan "tro" han har ballen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er med feil fot i tillegg at han chipper den over keeper. Ser ut til at Messi opprettholder formen fra ifjor. Mye som tyder på at han ikke vinner Ballon D'Or likevel, siden han hadde et "forferdelig" VM som enkelte sier. Helt latterlig ettr min mening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han hadde jo ikke et dårlig VM. Det eneste han ikke gjorde var å score. Det kan han takke enkelte keepere som dro i gang med et par greit syke redninger på skuddene hans. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er det jeg også mener. Men det er enkelte som ikke klarte å se dette og sier at Messi hadde et dårlig VM, selv om han ikke var langt ifra de beste spillerne i VM. 2 av skuddene hans gikk jo i stang ut og trillet på streken til Higuain som scorte, det er nesten Messis mål der også. Synes totalt sett VM teller alt for mye når det kommer til anseelse av spillere. Rart at et eneste mesterskap skal ha så mye å si, spesielt dette, som hadde masse rare situasjoner i seg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg føler motsatt. Jeg syns det blir feil at noen snakker om at Messi hadde ett strålende mesterskap, da det var haugevis med spillere som var bedre. Langt unna topp 10 for min del. Synes totalt sett VM teller alt for mye når det kommer til anseelse av spillere. Rart at et eneste mesterskap skal ha så mye å si, spesielt dette, som hadde masse rare situasjoner i seg. Dette derimot, 100% enig. Endret 30. august 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Problemet var jo bare at "alle" forventet et fantastisk VM av Messi - på høyde med Maradonna anno '86. Når han da ikke helt innfrir forventningene til folkemassene - skal alle ha det til at han hadde et forferdelig VM. Hadde han vært ghaneser, derimot 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Så skal det litt mer til å spille sinnsykt bra på et ghana lag enn et argentina lag. Fotball er og blir et lagspill, og når man har veldig gode medspillere blir man bedre selv. Til og med eg har spilt akseptabelt i fotball enkelte ganger, med veldig gode medspillere, men eg er så langt fra en akseptabel fotballspiller som er mulig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Problemet var jo bare at "alle" forventet et fantastisk VM av Messi - på høyde med Maradonna anno '86. Når han da ikke helt innfrir forventningene til folkemassene - skal alle ha det til at han hadde et forferdelig VM. Hadde han vært ghaneser, derimot My thoughts exactly. Hadde Messi ført ballen, skutt og herjet slik for Ghana hadde han helt sikkert blitt trukket fram av "eksperter" som Semb. Dessuten hadde han som ukjent ghaneser hatt en mye enklere jobb med å ha et bra mesterskap. Enig i at det var flere spillere som hadde et mye bedre VM enn Messi. Men synes likevel det er feil å sende han ned på Rooney/Torres-nivå som enkelte andre gjør. For min del er ikke Messi så alt for langt unna et drømmelag i VM, hvertfall reservelaget. Endret 30. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Trond Sollid er NOK engang klubbløs. Sparket nok en gang, denne gangen etter kun 3 kamper. Hvorfor? Jo, fordi han er uenig med hvordan klubben styres, nok engang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Virker som de går på navn framfor system. Det der er jo en selvmotsigelse i seg selv siden hovedstaden ikke har bringt de største navnene i år, itilegg til at Mou muligens er den største systematikeren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Haha, alltid like gøy å høre Harry gå berserk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) 'Appy 'Arry på'n igjen. Idiot Virker som de går på navn framfor system. Det der er jo en selvmotsigelse i seg selv siden hovedstaden ikke har bringt de største navnene i år, itilegg til at Mou muligens er den største systematikeren. Özil og Khedira hadde vel blitt kjøpt før VM hvis det var tilfellet. Canales er et veldig godt kjøp, men det var jo egentlig ingen tvil om at han tilhørte en bedre klubb enn Racing. Pedro Leon derimot. Carvalho er jo en favoritt hos Mou, så det var egentlig heller ikke overraskende, og han har fortsatt litt ferdigheter inne. Når det er sagt så er ikke Barcelona særlig bedre. Zlatan, Villa, Cesc, Masche, Torres. Man går mer på status enn hvordan de skal passe inn akkurat her. Ikke rart siden det har kommet ny klubbpresident egentlig, da blir det alltid litt bananas med overgangsrykter. Synes verken Real eller Barcelona trenger å forsterke så mye egentlig. Har allerede kanskje de beste troppene i verden. Da gjelder det bare å få dem til å spille sammen, noe Barcelona har greid bedre, hvertfall før Mou kom. Endret 30. august 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Real Madrid har kjøpt flere enn de du nevner. Jeg sammeligner selvsagt årets overgangener med fjoråret, selv om det ikke er like stort mangfold som i fjor så er det heller ikke et eneste navn som direkte kan sammenlignes med fjorårets kjøp. Hvis du mente "Navn" i den forstand at de ikke nødvendigvis måtte være verdensklasse spillere, så, hvilken storklubb er det som ikke handler etter navn og anerkjennelse? Bortsett fra Fergie. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 lol Hvem er det som er så dum og spår flopp for Mourinho allerede nå? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 :!: http://www.youtube.com/watch?v=8ISMWYNBjAo&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå