Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drogba kan putte så mye han vil, men det er fortsatt ingen tvil for meg.

Messi var ikke like god i VM som vanlig, men de som sier at han spilte dårlig har ikke peiling. Hadde Messi prestert akkurat det samme, men vært en ukjent spiller på f.eks Ghana hadde han blitt hyllet som en av VMs beste spillere.

Helt fantastisk å se førstelaget til Barcelona igjen, nydelige mål og flotte kombinasjoner. Skjønner lite av folk som snakker om dårlig fotball. Skjønner at folk kan bli sure på hvordan Barcelona opptrer på overgangsmarkedet, og quite frankly er jeg ikke deres største fan på akkurat den fronten selv, men jeg klarer ikke annet enn å bli sjarmert når jeg ser verdens beste egenutviklede spillere i Xavi, Iniesta, Messi, Pedro og Bojan. Gi meg mer av det framfor kjøp av Ibra, Chygrynskiy og alt annet man måtte ønske.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jørgen leker moderator ser jeg, hehe.

aunmar setter standaren med et hardt stykke realitet. Må være lov til å si det som det er noen ganger, eller hva? Enkelte folk mangler essensielle antenner og når slikt skinner gjennom på et anonymt nettfora er vedkommede, tja, i beste fall såpass "spesiell" at man må regne med visse reaksjoner.

Kjakan virker ikke til ha noen annen agenda enn å drite ut andre, så da får han tåle kritkken han derved mottar. Name of the game.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det ender uansett bare med at det blir rapportert inn og innlegg må slettes. YNWA er nok helt klar over hva mange mener om han akkurat nå, men han bryr seg ikke. Det minner meg i grunn om en annen bruker på forumet whistle.gif

Jeg klarer ikke å se hvordan Real Madrid skal konkurrere mot Barcelona i år heller til tross for nye spillere inn. Et helt fantastisk fotballag som er trofast mot filosofien hele veien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Drittlag og drittlag, Partizan har vel vært i CL et par andre ganger de siste årene og alltid spennende å se om de har noen uoppdagende stjerner. Men det skal sies at det hadde vært morsomt å fått se Lukaku mot topp motstand.

Angående Lukaku, dette må da være en saftig skrivefeil i wikipedia artikkelen om han, eller er det bare jeg som missforstår hele greia?

Even though he was only 15 years of age, Lukaku managed to score 206 goals in 1 match against players 4 years older.

Han scorte 206 mål i en (1) kamp?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...