Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

FC Sibir Novosibirsk 1-0 PSV Eindhoven

Hjembyklubben min vinner den første play-off-kampen til Europa League mot selveste PSV! Dette er forresten deres debutsesong i russisk Premier League og de kvalifiserte ved å komme til semifinalen i cupen, eller noe lignende. Haha, de hører absolutt ikke hjemme i europa.

Hadde vært sykt fett om de klarte å holde nullen borte. Fikk du sett kampen på TV eller?

Du er forresten fra langt faen uti gokk. Hvem i all verden er det som bor her? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krasic til Juventus.

Usikker. Han fyller definitivt en rolle vi trenger i laget, men de lille jeg har sett av han har ikke vist at han er verdt €15 mill. Håper dog at han motbeviser meg :)

Tiago er forresten også gått på et sesonglangt lån til Atletico Madrid, ettersom de ikke vil betale for han. Selv synes jeg at Marotta har gjort en akseptabel jobb sålangt. Har fremdeles noe dødvekt som må vekk, men når Poulsen forsvant ble jeg veldig glad. :)

Forøvrig har det vært rykter i Italia idag om at Inter skal være intereserte i Marchisio, noe spilleren selv var ute å sa ifra umiddelbart at ikke kom til å skje :D

Lenke til kommentar

Krasic til Juventus.

Usikker. Han fyller definitivt en rolle vi trenger i laget, men de lille jeg har sett av han har ikke vist at han er verdt €15 mill. Håper dog at han motbeviser meg :)

Gratulerer. Om han faktisk er verdt de €15 er dog en helt annen sak, hadde ikke forundret meg om han floppet. (selv om jeg selvsagt ikke er objektiv :p)

...Marchisio-ryktene tar jeg med en stor klype salt. Trenger ikke flere Tardellier, Zlataner osv.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Krasic til Juventus.

Gratulerer. Om han faktisk er verdt de €15 er dog en helt annen sak, hadde ikke forundret meg om han floppet. (selv om jeg selvsagt ikke er objektiv :p)

Hadde ikke forundret meg idet hele tatt heller. Vi har hatt en tendens til å ha helt ræva kjøp siden Lucky Luciano forsvant.

Men jeg håper selvfølgelig han blir en stor suksess.

Lenke til kommentar

FC Sibir Novosibirsk 1-0 PSV Eindhoven

Hjembyklubben min vinner den første play-off-kampen til Europa League mot selveste PSV! Dette er forresten deres debutsesong i russisk Premier League og de kvalifiserte ved å komme til semifinalen i cupen, eller noe lignende. Haha, de hører absolutt ikke hjemme i europa.

Hadde vært sykt fett om de klarte å holde nullen borte. Fikk du sett kampen på TV eller?

Du er forresten fra langt faen uti gokk. Hvem i all verden er det som bor her? :p

Fikk ikke sett kampen på TV, nei. Satser på å få sett returkampen.

Novosibirsk er faktisk Russlands 3. største by og hovedstaden i Sibir. Byen er dog plassert i verdens anus. Det er langt til absolutt alt, og en gjennomsnittlig innbygger kan bare drømme om å se selv Moskva, for å ikke snakke om utlandet (tidligere sovjetiske republikker telles ikke som utlandet). Sier absolutt alt om plasseringen at Moskva er 5 timer unna med fly. Altay-fjellene og Baikal (verdens største innsjø) er dog innen kjøre-rekkevidde. Det er til gjengjeld ekstremt vakkert, men det er omtrent det eneste man får sett, og selv ikke alle får sett det heller.

Beklager OT, men det virka som (noen) folk var noenlunde interesserte.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hvor kaldt er det der om vinteren? Hadde vært intresangt med sydlige lag i europakamper der.

I gjennomsnittet 30 minusgrader, men det kan fort gå ned til -40. Det kaldeste jeg har opplevd var -43 vinteren 2000. Det er dog en helt annen klima enn her i Norge, lufta er tørrere der borte, så -20 på kysten i Norge kan lett kjennes like ille som -30 i Sibir. Det som er morsomt med klimaet i Sibir er at det kan fort bli opptil 40 varmegrader om sommeren, noe som kan resultere i over 80 graders forskjell fra vinter og sommer.

Dersom FC Sibir faktisk kvalifiserer seg til Europa League blir det ikke lett for tilreisende motstandere. For det første er flyturen en bitch (først 2-4 timer til Moskva, deretter en del ventetid i hovedstaden, og så 5-6 timers flytur til kalde Sibir). I tillegg har man temperaturen og jetlag (Novosibirsk er 6 timer foran Norge, f. eks.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...