Herr Brun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 FC Sibir Novosibirsk 1-0 PSV Eindhoven Hjembyklubben min vinner den første play-off-kampen til Europa League mot selveste PSV! Dette er forresten deres debutsesong i russisk Premier League og de kvalifiserte ved å komme til semifinalen i cupen, eller noe lignende. Haha, de hører absolutt ikke hjemme i europa. Hadde vært sykt fett om de klarte å holde nullen borte. Fikk du sett kampen på TV eller? Du er forresten fra langt faen uti gokk. Hvem i all verden er det som bor her? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Timisoara 0-0 City. De har spilt i 40+min. Laget de lyseblå møter er ikke verdt det de brukte på Milner engang. Endret 19. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvem i all verden er det som bor her? Ikke iRoman hvertfall Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hahaha. Kasakstan og Mongolia som naboer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 HEY! Ikke kødd med Vladimir! Han er en kjekk nabo å ha! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Krasic til Juventus. Usikker. Han fyller definitivt en rolle vi trenger i laget, men de lille jeg har sett av han har ikke vist at han er verdt €15 mill. Håper dog at han motbeviser meg Tiago er forresten også gått på et sesonglangt lån til Atletico Madrid, ettersom de ikke vil betale for han. Selv synes jeg at Marotta har gjort en akseptabel jobb sålangt. Har fremdeles noe dødvekt som må vekk, men når Poulsen forsvant ble jeg veldig glad. Forøvrig har det vært rykter i Italia idag om at Inter skal være intereserte i Marchisio, noe spilleren selv var ute å sa ifra umiddelbart at ikke kom til å skje Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Care to fill me inn om din fortid IRoman? Should be named The sibirian Tigers elns, mye bedre! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Krasic til Juventus. Usikker. Han fyller definitivt en rolle vi trenger i laget, men de lille jeg har sett av han har ikke vist at han er verdt €15 mill. Håper dog at han motbeviser meg Gratulerer. Om han faktisk er verdt de €15 er dog en helt annen sak, hadde ikke forundret meg om han floppet. (selv om jeg selvsagt ikke er objektiv ) ...Marchisio-ryktene tar jeg med en stor klype salt. Trenger ikke flere Tardellier, Zlataner osv. Endret 20. august 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Krasic til Juventus. Usikker. Han fyller definitivt en rolle vi trenger i laget, men de lille jeg har sett av han har ikke vist at han er verdt €15 mill. Håper dog at han motbeviser meg Gratulerer. Om han faktisk er verdt de €15 er dog en helt annen sak, hadde ikke forundret meg om han floppet. (selv om jeg selvsagt ikke er objektiv ) Hadde ikke forundret meg idet hele tatt heller. Vi har hatt en tendens til å ha helt ræva kjøp siden Lucky Luciano forsvant. Men jeg håper selvfølgelig han blir en stor suksess. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 FC Sibir Novosibirsk 1-0 PSV Eindhoven Hjembyklubben min vinner den første play-off-kampen til Europa League mot selveste PSV! Dette er forresten deres debutsesong i russisk Premier League og de kvalifiserte ved å komme til semifinalen i cupen, eller noe lignende. Haha, de hører absolutt ikke hjemme i europa. Hadde vært sykt fett om de klarte å holde nullen borte. Fikk du sett kampen på TV eller? Du er forresten fra langt faen uti gokk. Hvem i all verden er det som bor her? Fikk ikke sett kampen på TV, nei. Satser på å få sett returkampen. Novosibirsk er faktisk Russlands 3. største by og hovedstaden i Sibir. Byen er dog plassert i verdens anus. Det er langt til absolutt alt, og en gjennomsnittlig innbygger kan bare drømme om å se selv Moskva, for å ikke snakke om utlandet (tidligere sovjetiske republikker telles ikke som utlandet). Sier absolutt alt om plasseringen at Moskva er 5 timer unna med fly. Altay-fjellene og Baikal (verdens største innsjø) er dog innen kjøre-rekkevidde. Det er til gjengjeld ekstremt vakkert, men det er omtrent det eneste man får sett, og selv ikke alle får sett det heller. Beklager OT, men det virka som (noen) folk var noenlunde interesserte. 6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kunne høre den grove, men samtidig fløyelsmyke, stemmen til Attenborough. Faktisk det mest givende innlegget jeg har lest i dag. Synd det er i fotballpuben, jeg vil høre mer. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvor kaldt er det der om vinteren? Hadde vært intresangt med sydlige lag i europakamper der. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvor kaldt er det der om vinteren? Hadde vært intresangt med sydlige lag i europakamper der. I gjennomsnittet 30 minusgrader, men det kan fort gå ned til -40. Det kaldeste jeg har opplevd var -43 vinteren 2000. Det er dog en helt annen klima enn her i Norge, lufta er tørrere der borte, så -20 på kysten i Norge kan lett kjennes like ille som -30 i Sibir. Det som er morsomt med klimaet i Sibir er at det kan fort bli opptil 40 varmegrader om sommeren, noe som kan resultere i over 80 graders forskjell fra vinter og sommer. Dersom FC Sibir faktisk kvalifiserer seg til Europa League blir det ikke lett for tilreisende motstandere. For det første er flyturen en bitch (først 2-4 timer til Moskva, deretter en del ventetid i hovedstaden, og så 5-6 timers flytur til kalde Sibir). I tillegg har man temperaturen og jetlag (Novosibirsk er 6 timer foran Norge, f. eks.). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Problemet med flyturen og jetlag gjelder jo for FC Sibir når de spiller borte også da, men de har kanskje ikke like mye stjernenykker, de som spiller for dem. Eller har de mange kjente spillere? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 De har omtrent ingen kjente. Du får se om du kjenner igjen noen her. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Veliče Šumulikoski, holdt på å signere for Blackburn for noen år siden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 "Šumulikoski has been hailed as Macedonia's answer to Steven Gerrard or is simply known as "the Balkan Gerrard" by Macedonian fans" ....... 2 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Den klubben ligger på sisteplass i serien Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som vet om ett sted i Oslo som viser Inter - Roma i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå