Solaar Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg skjønner ikke helt hva det er å mislike med kjøpspolitikken til Spurs. At den er underholdende er en ting, men hva er galt med å forsøke å kjøpe brittiske spillere selv om man må betale overpris for de? Og hva er galt med å bruke penger man selv har tjent for å forsterke laget? Aldri sagt at det er galt å bruke penger man selv har tjent. Tottenham er som guttorm bra sa det, ett kjøpelag i forkledning. For min del går det på at jeg irriterer meg av uvitenhet og det er mange Spurs-supportere som ikke har registrert pengebruken dems, nettopp fordi de er så svake suksessmessig i forhold til summene de bruker. Er ikke fan av London generelt og Tottenham blir inget unntak. Merkelig hvis man som Spurs-supporter ikke har fått med seg kjøpshistorien vår de siste 20 åra. Men det er desverre hva som må til hvis man vil bli et topplag. Etter at PL og CL ble innført finnes det ingen annen måte å få suksess på enn å kjøpe den. Noen gjør det med selvtjente penger andre med rike onkler. For meg er det ett fett så lenge noen klarer å ødelegge for Sky-4 lagene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Mener dere virkelig at Spurs - Arsenal ikke er et storoppgjør på linje med Utd-'pool? Ja :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan du gå litt dypere inn i dette? Får nesten ta tilbake denne. Du skal få lov å hate hva du vil, og dette blir uansett veldig rett på person. Syns det bare ofte blir litt mye "faen", "kukk", "hælvete" og andre tøffe banneord og det virker litt påtatt bare. I tilegg har jeg selv et par Arsenal-supportere som kanskje "savner" et så sterkt oppgjør som f.eks Liverpool - Man United og får en litt påtatt følelse for rivalen Tottenham fordi historien sier så. Egentlig totalt meningsløst at jeg skrev det, og særlig rett mot deg. Får beklage Bare fordi noen av vennene dine somhar lite peiling i fotball og synes at Liverpool-ManUtd er et større oppgjør betyr ikke at det er et liten oppgjør når det blir spilt mellom Arsenal og Spurs. Liverpool-ManUtd er kanskje et oppgjør alle merker i her Norge siden omtrent alle heier på et av disse lagene. Men tro meg, vi goonere hater tottenham virkelig og vil dem alt vondt. Uansett hva. Mot dem, det finnes ikke et større oppgjør enn dem. Du har lite peiling ser jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Forskjellen blir at det er bare Arsenal som er store. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dere, Liverpoolsupportere, har ikke peiling om vår lidenskapelig for Arsenal og rundt laget. Vi hater Tottenham rett og slett, de fleste goonere-vennene mine gjør det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Liverpool og United har siden slutten av 1800 tallet vært de to eneste dynastiene i Engelsk fotball. Arsenal har aldri vært mer enn en utfordrer. Siden engelsk fotball kom igang har disse to herjet, da ved Man Utd først, så kom Liverpool, så kom United igjen. Som følge av den geografiske annligenhet, arbeidsforholdet (jamfør havnene) og en god dose bitterhet. Finnes ikke et oppgjør i England som kan måle seg og det kommer det nok aldri til å bli heller. Odemwinge på vei til WBA og kanskje Ben Arfa til Newcastle. Hadde vært grisefett. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Goldwing, hva med å lese mitt første innlegg? Dvs sitatet jeg har sitert i innlegget. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Poenget var at selv om Arsenal-Tottenham er hetere for deres respektive fans, så er det ikke et like stort oppgjør som United-Lfc. Dessuten var det ikke et svar til deg, men mer enn stadfestelse av virkerligheten. Tror de fleste med greie på engelsk fotball vet at Arsenal og spurs fans ikke kommer overens. Jeg har forøvrig lest endel om rivalieriet, så tør påstå at jeg har over middels greie på årsakene rundt hatsforholdet. Så vet du det. Endret 18. august 2010 av Goldwing MacLeach Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Pokker, da er Ireland gått til Villa. Jaja, vi fikk jo inn Paulsen, men ville mye heller hatt Ireland. Dog er £10mill mye for oss i denne situasjonen, men det spørs hva prisen ville vert om ikke de hadde fått Millner. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Bare fordi noen av vennene dine somhar lite peiling i fotball og synes at Liverpool-ManUtd er et større oppgjør betyr ikke at det er et liten oppgjør når det blir spilt mellom Arsenal og Spurs. Liverpool-ManUtd er kanskje et oppgjør alle merker i her Norge siden omtrent alle heier på et av disse lagene. Men tro meg, vi goonere hater tottenham virkelig og vil dem alt vondt. Uansett hva. Mot dem, det finnes ikke et større oppgjør enn dem. Du har lite peiling ser jeg. Nå roter du fælt. Den første setningen henger ikke på greip. "venner som har lite peiling i fotball og syns lfc-utd er større = at arsenal-spurs er lite". Såklart gjør det ikke det, og det har ingen ment heller. Det er ingen tvil om at Arsenal - Tottenham er et stort oppgjør. Ett hatoppgjør. Uansett så kommer du ikke utenom at United - LFC er større på generell basis. På så alt for mange plan og. Poenget er at her i Norge så er det enda større sprik på rival-kampene og at en del Arsenal-supportere har ett litt påtatt hat mot Tottenham fordi de ønsker at det var like stort. Du skal få lov å ønske hvem som helst "alt vondt", be my guest. Det er ikke snakk om at jeg har "lite peiling" eller hva du mener. Du bomma totalt på saken og innlegget mitt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Arsenal-Spurs er vel mer likt United-City. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis poenget er at man her i Norge opplever at Arsenal-Spurs er et mindre oppgjør fordi det ene laget har vært merkbart dårligere i en lengre periode nå så kjøper jeg den. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Mulig det varierer, men jeg har flere venner og bekjente som er både Arsenal og Spursfans. Ingen av de misliker det andre laget noe særlig... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg kjenner mange United supportere som ikke misliker Liverpool også... Uten at jeg veit for mye om hvorfor de er rivaler så tipper jeg at oppgjørene er ganske like store i England for de gjeldene supporterne, mulig at United-Liverpool oppgjørende er litt større, men ikke mye. Endret 18. august 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Rimelig absurd overgang egentlig, Ireland og Milner har begge kun hatt en kjempe sesong, likevel er Milner såpass mye dyrere. Men lite nytt at City handler dyrt og selger billig\gratis. Meget skuffende. Men helt klart at han blir nyttig på midtbanen, med så lite fart og mobilitet så man har med Barry, De Jong og Toure. Nei Vieira teller ikke, bås av en annen verden. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 FC Sibir Novosibirsk 1-0 PSV Eindhoven Hjembyklubben min vinner den første play-off-kampen til Europa League mot selveste PSV! Dette er forresten deres debutsesong i russisk Premier League og de kvalifiserte ved å komme til semifinalen i cupen, eller noe lignende. Haha, de hører absolutt ikke hjemme i europa. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noe sier meg at de går på en virkelig smell borte. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=k8BVRwRVjMY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=gd3NdpCUxls&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=dvITp14hQRY&feature=related Serie D Synd at Serie D ikke har startet, da kunne jeg i det minste fått opplevd en slik match iløpet av mitt opphold på Sicilia. Endret 19. august 2010 av Giallorossi 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Herlige videoer. Har du vært på kamper nedover i systemet? Selv var jeg på en Varese-kamp forrige gang jeg var der nede, blir ikke siste gangen! Endret 19. august 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Nei, har ikke hatt tid eller vært på riktig sted til riktig tid. Utrolig kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå