Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de fleste fans av engelske lag er det gunstig at Tottenham går videre, jo bedre de engelske lagene gjør det, jo letter vei blir det til Europa, og jo mer attraktivt blir det da å dra til Premier League. For Premier Leagues beste er det bra om Tottenham gjør det bra ute i Europa.

Når det er sagt håper jeg de ryker langt ut. Er ikke akkurat favorittlaget(defoe... finnes ikke større sviker) og samtidig virker det som om Tottenham går etter hver spiller som blir aktuell for West Ham. Gudjohnsen-dealen ifjor var jo bare kvalmt.

Lenke til kommentar

Spørsmålet var rettet til de som holder med andre lag i PL. For det første, PL er attraktivt så det holder, de fleste vil komme dit. FOr det andre så trenger ikke de andre topp 4-lagene en lettere vei, de kan fikse det sjøl. Så nei, håper spurs går rett på kjeften. Uansett hvem som hadde tatt den 4.plassen, så hadde jeg håpet de skulle rtke ut.

Lenke til kommentar

Herregud, det blir som å sitte å si at jeg håper United videre for de er engelske, er dere helt Loco?

Nekter å tro at TC og Niko ønsker å se Liverpool vinne CL, dersom United feks hadde røket i semien.

Spurs er forresten et dass lag. Kjøpe lag i forkledning som en sa her. Rednapp redda dem. Kunne lett vært det nye Leeds/Sunderland.

Har hatet dem som pesten etter det forsmedelige tapet hjemme i 08/09.

Eneste lag jeg føler dette med er Rosenborg, da det er bra for norsk fotball. Og hovedgrunnen er at jeg ikke har noen sterk tilknyning til noe norsk lag.

Lenke til kommentar

Du virker ikke oppriktig i hatet ditt mot Spurs, Sattern. Sorry at jeg sier det, men om noe så virker det som at en mangel på en ordentlig sterk rival blir litt overkompansert med ett sleivspark. Men for all del, jeg aner ikke hva som foregår i toppen hos deg.

Misforstå meg rett guttorm. Jeg avskyr Tottenham selv. Mye p.g.a. at jeg har venner som liker Spurs og har null peiling på kjøpspolitikken dems. Jeg har sansen for et par av spillerne (Huddlestone, Modric, Bale, Ekkoto), men Mad Harry og resten er dislike deluxe. Uansett vil jeg heller se en Tottenhamkamp i CL enn en Young Boyskamp, fordi jeg er fan av engelsk fotball. I en eventuell finale så heide jeg heller på Fulham enn Atletico Madrid i fjor for å ta ett eksempel. Når det kommer til f.eks Norge, så håper jeg vel også at norske lag hevder seg, selv om jeg er Vålenga selv.

Det er ikke snakk om å unne Liverpool seieren om United ryker ut, men tanken om at CL var litt tommere uten Liverpool i fjor slo meg. Uten om jeg vet om jeg er enig med meg selv :)

Lenke til kommentar
Liverpool without European football is like a banquet without wine

Roy Evans

Roy agrees :thumbup:

Vell, jeg ser den på en måte. Men nå har Sveitsisk fotball hatt en god fremgang både før og etter EM, og den første halvtimen de viste i går, var omtrent som i første omgang Spurs-City, bare med 75% uttelling på sjansene. Det var faktisk meget underholdene.

Samtidig ser vi at når noen utenom de 4 store får sjansen, så søler de den bort med en gang, Tottenham gikk nesten i baret i går.

En på Dagblandet sitt debattforum sa det bra(!):

Det er de værste 42 minuttene jeg har vært med på som Spurs supporter. Var rett å slett så fordømt dårlig. Takker Gud for at Paven klarte å gjøre en ting riktig i den kampen. Kunne fort vært 5-2. Noen skremmende unødvendige tversover baller. Uff.. Får håpe gutta har skjønt alvoret til neste kamp. Ser at de "gamle" topp 4 har litt mer rutine når det gjelder Champions League. Spurs er bare "Young Boys" når det gjelder dette gamet.
Lenke til kommentar

Du virker ikke oppriktig i hatet ditt mot Spurs, Sattern. Sorry at jeg sier det, men om noe så virker det som at en mangel på en ordentlig sterk rival blir litt overkompansert med ett sleivspark. Men for all del, jeg aner ikke hva som foregår i toppen hos deg.

Misforstå meg rett guttorm. Jeg avskyr Tottenham selv. Mye p.g.a. at jeg har venner som liker Spurs og har null peiling på kjøpspolitikken dems. Jeg har sansen for et par av spillerne (Huddlestone, Modric, Bale, Ekkoto), men Mad Harry og resten er dislike deluxe. Uansett vil jeg heller se en Tottenhamkamp i CL enn en Young Boyskamp, fordi jeg er fan av engelsk fotball. I en eventuell finale så heide jeg heller på Fulham enn Atletico Madrid i fjor for å ta ett eksempel. Når det kommer til f.eks Norge, så håper jeg vel også at norske lag hevder seg, selv om jeg er Vålenga selv.

Det er ikke snakk om å unne Liverpool seieren om United ryker ut, men tanken om at CL var litt tommere uten Liverpool i fjor slo meg. Uten om jeg vet om jeg er enig med meg selv :)

Thisthisthisthis. (Jeg avskyr ikke Spurs da). Ler litt av kjøspolittikken da, selge Kaboul, kjøpe Kaboul, etc.

Lenke til kommentar
Mye p.g.a. at jeg har venner som liker Spurs og har null peiling på kjøpspolitikken dems.

Jeg skjønner ikke helt hva det er å mislike med kjøpspolitikken til Spurs. At den er underholdende er en ting, men hva er galt med å forsøke å kjøpe brittiske spillere selv om man må betale overpris for de? Og hva er galt med å bruke penger man selv har tjent for å forsterke laget?

Lenke til kommentar

Kan du gå litt dypere inn i dette?

Lenke til kommentar
Liverpool without European football is like a banquet without wine

Liverpool uten CL er som en tallerken uten mat ja. CL uten Liverpool derimot kan egentlig gå helt fint.

Jeg skjønner ikke helt hva det er å mislike med kjøpspolitikken til Spurs. At den er underholdende er en ting, men hva er galt med å forsøke å kjøpe brittiske spillere selv om man må betale overpris for de? Og hva er galt med å bruke penger man selv har tjent for å forsterke laget?

Aldri sagt at det er galt å bruke penger man selv har tjent. Tottenham er som guttorm bra sa det, ett kjøpelag i forkledning. For min del går det på at jeg irriterer meg av uvitenhet og det er mange Spurs-supportere som ikke har registrert pengebruken dems, nettopp fordi de er så svake suksessmessig i forhold til summene de bruker. Er ikke fan av London generelt og Tottenham blir inget unntak.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Kan du gå litt dypere inn i dette?

Får nesten ta tilbake denne. Du skal få lov å hate hva du vil, og dette blir uansett veldig rett på person. Syns det bare ofte blir litt mye "faen", "kukk", "hælvete" og andre tøffe banneord og det virker litt påtatt bare. I tilegg har jeg selv et par Arsenal-supportere som kanskje "savner" et så sterkt oppgjør som f.eks Liverpool - Man United og får en litt påtatt følelse for rivalen Tottenham fordi historien sier så. Egentlig totalt meningsløst at jeg skrev det, og særlig rett mot deg. Får beklage :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...