Teipball Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bare bra at Capello tar ut unge spillere. Selv om de ikke får spille så får de i alle fall smake på hvordan det er å være en del av den engelske landslagstroppen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wKD_jSF7qbM&feature=related Neymar scorer i debuten for Brasil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg forstår ikke helt hva Chelsea holder på med om dagen. Ingen forsterkninger(Bønna brekker begge beina og får hjerneblødning i neste Skrtel duell), samtidig lemper det ut en masse etablerte spillere som kansje har sett sine beste dager, men forsatt full av erfaring. At genrasjonsskiftet kommer har de vist lenge, og jeg tror kansje det blir litt brått. Ikke at det det er noen fare for klubben, men at de kan komme til å slite med å forsvare gullet. Forsterkninger er på vei. Ramires er så godt som klar for Chelsea. David Luiz og Neymar er også linket til klubben er gode forsterkninger hvis dei blir hentet. Neymar kan dere glemme, Santos is pissed på Chelsea så. Tror de heller selger Neymar til Rosenborg enn Chelsea. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Neymar kan dere glemme, Santos is pissed på Chelsea så. Tror de heller selger Neymar til Rosenborg enn Chelsea. Det er som å se en drittunge grine fordi han ikke får nok godteri, allikevel tar han den usselige kjærligheten. Det kommer nok helt an på hva Neymar vil, ønsker han å dra så har neppe Santos mye de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dommerne favoriserer rødt Interessant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Neeeeh.... Eg vet med stor sikkerhet at dommerne liker veldig veldig godt blått. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 «Lads! Fuck'em all. Defence, defence, defence» :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tror ikke fargen har så mye å si, bare klubben har stripete drakter og en svart bifarge. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Får blodsmak i kjeften når jeg leser dette. Dette visste man utmerket godt, men jeg trodde ikke de var så desperate og æreløse at de måtte gå ut i media for å presse opp/holde oppe prisen. Det er svakt, selv for Inter. Branca og Moratti har drevet med dette maktspillet lenge nok, som vanlig går dette upåvirket på den vanlige Italiener. Ikke bare er dette reinspikka bullshit da alle de nevnte klubbene har benektet interesse, men spilleren selv har også gjentatte ganger, sagt at hans fremtid ligger i hovedstaden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvilken kamp bør man se i kveld? Rosenborg kampen kan da bli bra? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det flere å velge i da? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tenkte i forhold til å gå på pub å se, om det var noen annbefalte. Dama vil se Tottenham, må si jeg drar litt på det Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Så ganske nettopp Tottenham i aksjon så velger det nordiske oppgjøret i stedet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tenkte i forhold til å gå på pub å se, om det var noen annbefalte. Dama vil se Tottenham, må si jeg drar litt på det Du får gjøre som hun sier så du beholder husfreden Eg skal se RBK tror eg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Skal se Spurs siden det er på Sky HD osv. Er ganske stor kamp egentlig, så det blir bra. Håper på Huddlestone-magi Endret 17. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Fy faen, skjerpings Spurs, så jævlig svake. 1-0 Young Boys. Dritt. Men Huddlestone spiller ikke, får som de fortjener... Endret 17. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Oioioi, for ett mål av RBK... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fy faen, skjerpings Spurs, så jævlig svake. 1-0 Young Boys. Dritt. Men Huddlestone spiller ikke, får som de fortjener... 3-0 nå. Hadde faktisk håpet på Spurs. Men hvis de ikke kommer videre betyr det jo en betydelig sum ekstra til United, Chelsea og Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 3-1! It's still on. Håper så jævlig på Spurs jeg også, come on. Etter Huddlestone kom inn har det gått mye bedre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Var vell strengt tatt han som scoret først som snudde kampen for dem, du så hele laget var anderledes etterpå. Still, Young Boys var like nær 4-1/5-1 som Tottenham var 2-3. Følte meg litt snytt, Young Boys levert en knall første halvtime, Degen spilte god og han ble ikke skadet (Tvillingbror til Phillip) Fikk med meg RBK også da, så det ble litt av alt. Endret 17. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå