Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hva Chelsea holder på med om dagen. Ingen forsterkninger(Bønna brekker begge beina og får hjerneblødning i neste Skrtel duell), samtidig lemper det ut en masse etablerte spillere som kansje har sett sine beste dager, men forsatt full av erfaring.

At genrasjonsskiftet kommer har de vist lenge, og jeg tror kansje det blir litt brått. Ikke at det det er noen fare for klubben, men at de kan komme til å slite med å forsvare gullet.

Forsterkninger er på vei. Ramires er så godt som klar for Chelsea. David Luiz og Neymar er også linket til klubben er gode forsterkninger hvis dei blir hentet.

Neymar kan dere glemme, Santos is pissed på Chelsea så. Tror de heller selger Neymar til Rosenborg enn Chelsea.

Lenke til kommentar

Neymar kan dere glemme, Santos is pissed på Chelsea så. Tror de heller selger Neymar til Rosenborg enn Chelsea.

Det er som å se en drittunge grine fordi han ikke får nok godteri, allikevel tar han den usselige kjærligheten. Det kommer nok helt an på hva Neymar vil, ønsker han å dra så har neppe Santos mye de skulle ha sagt.

Lenke til kommentar

Får blodsmak i kjeften når jeg leser dette. Dette visste man utmerket godt, men jeg trodde ikke de var så desperate og æreløse at de måtte gå ut i media for å presse opp/holde oppe prisen. Det er svakt, selv for Inter.

Branca og Moratti har drevet med dette maktspillet lenge nok, som vanlig går dette upåvirket på den vanlige Italiener. Ikke bare er dette reinspikka bullshit da alle de nevnte klubbene har benektet interesse, men spilleren selv har også gjentatte ganger, sagt at hans fremtid ligger i hovedstaden.

Lenke til kommentar

Fy faen, skjerpings Spurs, så jævlig svake. 1-0 Young Boys. Dritt.

Men Huddlestone spiller ikke, får som de fortjener...

3-0 nå. Hadde faktisk håpet på Spurs. Men hvis de ikke kommer videre betyr det jo en betydelig sum ekstra til United, Chelsea og Arsenal.

Lenke til kommentar

Var vell strengt tatt han som scoret først som snudde kampen for dem, du så hele laget var anderledes etterpå. Still, Young Boys var like nær 4-1/5-1 som Tottenham var 2-3. Følte meg litt snytt, Young Boys levert en knall første halvtime, Degen spilte god og han ble ikke skadet :thumbup: (Tvillingbror til Phillip)

Fikk med meg RBK også da, så det ble litt av alt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...