Alastor Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Det her har ingenting med hvor mye man elsker en person, eller hva man synes om at en person ikke gidder å jobbe - "billedlig" snakk rundt å slå inn skallen på nevnte person ER feil. Det kommer man ikke utenom. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 "N' It's Back To That Moral-shit" Kan du med hånda på hjertet si at du aldri f.eks sa "Tor Andre Flo - jeg skal drepe deg", etter den evindlige situasjonen hvor han misset på åpent mål? (Se for deg at du hadde Værte en ihugget Norge fan). Hvis ja: Da er du ikke realist, en supporter kommer alltid med dumme utsagn Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Forskjell på dumme utsagn og utsagn som innebærer å skade eller drepe noen G! Og det er hvertfall latterlig å fysisk gå løs på spillerne i en klubb fordi de ikke presterer godt nok! Det finnes da andre måter å straffe de på! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da må jeg spørre deg hva du karrakteriserer som dumme utsagn? Se på det eksemplet jeg ga til Alastor. Helt enig i det andre du sier, men nå har vi supportere som bryr seg altfor mye om klubben. Riktig budskap, feil handling Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dumme utsagn: Begge de to tingene du har skrevet her om stein i hodet på folk, og dreping... Det er faktisk så latterlig at ja, det kan eg med hånden på hjertet si 100% sikkert at eg aldri har sagt hverken til en fotballspiller eller noen andre.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 det kan eg med hånden på hjertet si 100% sikkert at eg aldri har sagt hverken til en fotballspiller eller noen andre.... Bullshit, du som United-supporter har levd i en god tid hvor det ikke har vært så store kriser som jeg som Roma-supporter har opplevd, jeg skulle likt å sett det i samme situasjon. Isteden for 4 Utropstegn i vær setning, hadde det blirr 40 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Tror egentlig du vet svært lite om ka tid eg har vært united supporter i og ikke..... husk nå på at du er kun 18 år! Noen av oss har levd litt lengre... Men skal ikke akkurat klage på de siste års resultater! Men skal si deg en ting: Det eneste som er bullshit er dine kommentarer! Hvorfor løper du rundt og tror du vet så innmari mye om alt og alle? Å komme med sånne utsagn som dette er bare tragisk... Men bare slapp av Giallorossi: For de av dere (les:du) som ikke har medfødt de egenskaper som trengs så vokser du deg til de! Endret 2. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror egentlig du vet svært lite om ka tid eg har vært united supporter i og ikke..... husk nå på at du er kun 18 år! Noen av oss har levd litt lengre... Jupp, og som Roma-supporter i over 10 år så har jeg opplevd endel (Som supporter) Tipper den største "krisen" du har hat tsom United supporter er tiden når Becksy og kun titlene uteble, hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Så gammel at det gikk en god del år med meg som "supporter" før 92! Men og så ung at eg husker ikke så mye av 66 sesongen! Endret 2. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Trond Olsen, my man! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Stilig tabell i år med Tromsø og BodøGlimt så høyt oppe! Selv om eg gjerne skulle sett Viking lenger oppe.... Hadde de klart den umulige ( ) oppgaven å slå strømsgodset så hadde de jo klatret bra.... Men men.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Alt i alt en grei sesong med Tippeligaen, gleder meg til neste sesong. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nå har Milan klatra opp på 1. plassen i Serie A. Milan har snudd den dårlige trenden fra i fjor. Ronaldinho scorte på frispark rett før slutt og Kakà brant en straffe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Milan burde ha vunnet mer. De hadde tross alt en mann mer i over en omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvor langt er de komt i Italia? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 De har spilt ti serierunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Okay! De fleste lagene har vært sløve siden Milan leder, etter en horribel start? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jepp. Roma ligger helt nede på en 17. plass. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Roma ligger helt nede på en 17. plass. Watch Your Mouth! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den er sur. Forøvrig jævlig irriterende at Rosenborg driter seg når det gjelder. Det har vært sykt vekslende prestasjoner i år, og mange av spillerne er jo helt ute av form for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå