Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"N' It's Back To That Moral-shit" :)

Kan du med hånda på hjertet si at du aldri f.eks sa "Tor Andre Flo - jeg skal drepe deg", etter den evindlige situasjonen hvor han misset på åpent mål? (Se for deg at du hadde Værte en ihugget Norge fan).

Hvis ja: Da er du ikke realist, en supporter kommer alltid med dumme utsagn ;)

Lenke til kommentar

Dumme utsagn: Begge de to tingene du har skrevet her om stein i hodet på folk, og dreping...

Det er faktisk så latterlig at ja, det kan eg med hånden på hjertet si 100% sikkert at eg aldri har sagt hverken til en fotballspiller eller noen andre....

Lenke til kommentar
det kan eg med hånden på hjertet si 100% sikkert at eg aldri har sagt hverken til en fotballspiller eller noen andre....

Bullshit, du som United-supporter har levd i en god tid hvor det ikke har vært så store kriser som jeg som Roma-supporter har opplevd, jeg skulle likt å sett det i samme situasjon. Isteden for 4 Utropstegn i vær setning, hadde det blirr 40 ;)

Lenke til kommentar

Tror egentlig du vet svært lite om ka tid eg har vært united supporter i og ikke.....

husk nå på at du er kun 18 år! Noen av oss har levd litt lengre...

Men skal ikke akkurat klage på de siste års resultater! Men skal si deg en ting: Det eneste som er bullshit er dine kommentarer! Hvorfor løper du rundt og tror du vet så innmari mye om alt og alle? Å komme med sånne utsagn som dette er bare tragisk...

Men bare slapp av Giallorossi: For de av dere (les:du) som ikke har medfødt de egenskaper som trengs så vokser du deg til de!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Tror egentlig du vet svært lite om ka tid eg har vært united supporter i og ikke.....

husk nå på at du er kun 18 år! Noen av oss har levd litt lengre...

Jupp, og som Roma-supporter i over 10 år så har jeg opplevd endel (Som supporter) ;)

Tipper den største "krisen" du har hat tsom United supporter er tiden når Becksy og kun titlene uteble, hvor gammel er du egentlig? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...