Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bedre for norsk fotball om Molde kommer videre. Slik at det blir ''litt'' lettere for RBK å komme til Cl neste år. (ikke at det er nødvendig, selvfølgelig :cool: :cool: )

Lenke til kommentar

Og nei det har ikke bare med å forsvare alle kjøpene og pengene som styrer fotballen, men gidder man ikke være seriøs, så fortjener man heller ikke et fint svar tilbake. Det er mange ting jeg selv ikke liker, men det får være grenser til usakligheter.

Hvorfor skal vi være seriøse over et leketøy? Du ser sjeldent voksne menn sitte å snakke om Actionman seriøst.

Lenke til kommentar

Tv2 Sporten: "Le President (Blanc) mot Professoren (Drillo) møtes på Ullevål den 11 Aug (...)" - Mannen med grilldress og gummistøvler, ja det er han som er professoren.

Han ser skummelt smart ut;

Laurent_Blanc_766027i.jpg

...Og hissig med tannpirkeren;

laurent-blanc.jpg

Giallo: Hvordan tror du Reginiussen kommer til å gjøre det i Chievo?

...Lecce mener du vel.

Han har alle forutsetningene for å gjøre det bra ihvertfall, rolig og avbalansert samtidig som han er treningsvillig. Kan bli en favoritt på lik linje som Riise i Lecce-Curva'n. Jeg tror det blir et vellykket opphold, førstelagsspill og videreutvikling trenger han sårt. Overgangen til Schalke var nokså uforståelig, men det var vel en ren desperasjonsovergang fra det kalde nord for å få en fot i utlandet. Det støtter jeg han i.

...Nå synes jeg heller ikke Reginiussen er den mest spennende på Lecce, vi har to utlånte Romere denne sesongen, i Lecce. Bertolacci og Sini. Førstnenvte har jeg ingen store forhåpninger til, men sistnevnte, Sini, kan få verdifull opplæring og førstelagsspill. En spennende spillertype. En tidligere midtstopper som har blitt omskolert til venstrebacken, fornuftig da han verken har stor fart eller er uhorvelig sterk. Tidligere har jeg sammenlignet han med Aldair som rent praktisk hadde nøyaktig samme kvalifikasjoner.

Endret av Giallorossi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...