DJ_Dark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Og der scorer M**** igjen og er foreløpig videre. Meget pent mål av Rindarøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bedre for norsk fotball om Molde kommer videre. Slik at det blir ''litt'' lettere for RBK å komme til Cl neste år. (ikke at det er nødvendig, selvfølgelig :cool: ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Se der var de ute igjen ja. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Og nei det har ikke bare med å forsvare alle kjøpene og pengene som styrer fotballen, men gidder man ikke være seriøs, så fortjener man heller ikke et fint svar tilbake. Det er mange ting jeg selv ikke liker, men det får være grenser til usakligheter. Hvorfor skal vi være seriøse over et leketøy? Du ser sjeldent voksne menn sitte å snakke om Actionman seriøst. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Giallo: Hvordan tror du Reginiussen kommer til å gjøre det i Chievo? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Tv2 Sporten: "Le President (Blanc) mot Professoren (Drillo) møtes på Ullevål den 11 Aug (...)" - Mannen med grilldress og gummistøvler, ja det er han som er professoren. Han ser skummelt smart ut; ...Og hissig med tannpirkeren; Giallo: Hvordan tror du Reginiussen kommer til å gjøre det i Chievo? ...Lecce mener du vel. Han har alle forutsetningene for å gjøre det bra ihvertfall, rolig og avbalansert samtidig som han er treningsvillig. Kan bli en favoritt på lik linje som Riise i Lecce-Curva'n. Jeg tror det blir et vellykket opphold, førstelagsspill og videreutvikling trenger han sårt. Overgangen til Schalke var nokså uforståelig, men det var vel en ren desperasjonsovergang fra det kalde nord for å få en fot i utlandet. Det støtter jeg han i. ...Nå synes jeg heller ikke Reginiussen er den mest spennende på Lecce, vi har to utlånte Romere denne sesongen, i Lecce. Bertolacci og Sini. Førstnenvte har jeg ingen store forhåpninger til, men sistnevnte, Sini, kan få verdifull opplæring og førstelagsspill. En spennende spillertype. En tidligere midtstopper som har blitt omskolert til venstrebacken, fornuftig da han verken har stor fart eller er uhorvelig sterk. Tidligere har jeg sammenlignet han med Aldair som rent praktisk hadde nøyaktig samme kvalifikasjoner. Endret 7. august 2010 av Giallorossi 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tv2 Sporten "Le President (Blanc) mot Professoren (Drillo) møtes på Ullevål den 11 Aug (...)" Pfft, hermegåser. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er jeg stalker om jeg tar kontakt med de deilige Lyn-jentene man ser på tv2, på facebook? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Neiiiida, langt ifra. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er jeg stalker om jeg tar kontakt med de deilige Lyn-jentene man ser på tv2, på facebook? Jeg prøvde å se, men den eventuelle skjønnheten drukna i den totale mangelen på motorikk. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fotballen var så kjedelig at jeg måtte finne noe annet å gjøre. Ivar Hoff hadde pugget navnet på en del av de( ), så var lett å finne de på facebook. Deilig var de. Tror jeg flytter til Oslo jeg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 De som spiller nå er da alt for unge, aunmar? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er jeg stalker om jeg tar kontakt med de deilige Lyn-jentene man ser på tv2, på facebook? Jeg prøvde å se, men den eventuelle skjønnheten drukna i den totale mangelen på motorikk. Så enig. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 De som spiller nå er da alt for unge, aunmar? Tja, kan jo se på kvinneklassen. Jeg er ikke så gammel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Pfft, hermegåser. Hehe, altfor mange kaller seg det, selv R. Cutolo kalte seg det en gang i tiden... Endret 7. august 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=mjZzGQRTVSs&feature=player_embedded Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Om dere trodde "fiske-feiringen" var det eneste... Tro igjen! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så den på Matchball Mandag i går kveld, morsomme karer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Dette er et sjokk http://www.thedailyrover.com/archives/4598?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook&utm_campaign=Feed%3A+TheDailyRover+%28The+Daily+Rover%29&utm_content=FaceBook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå