kandinsky Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Begynner å bli skikkelig slitsomt med alt som blir skrevet om City, de dikter jo opp nye historier hver dag og presenterer det som fakta. Trist og patetisk. Stopp å trykk thesun.co.uk, goal.com osv i søkefeltet så ordner det seg nok. 1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen er jo verre enn andre, men de aller fleste skriver søppel hver dag. Det bryr meg egentlig ikke så mye, for jeg leser de sjelden, problemer kommer når folk tror på alt de leser og presenterer det som fakta i sine argument :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva er dette slags fotball-pub? Den jeg skriver i nå virker litt mer veletablert. Forøvrig herlig frisparkmål av Spania U19 mot England U19. Canales målscoreren. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva er dette slags fotball-pub? Den jeg skriver i nå virker litt mer veletablert. Den tråden du linker til blei etablert i 2006 mens denne blei laget i 2008. Den gamle tråden blir rett og slett ikkje brukt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva er dette slags fotball-pub? Den jeg skriver i nå virker litt mer veletablert. Forøvrig herlig frisparkmål av Spania U19 mot England U19. Canales målscoreren. Har du video? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5W1mzz0_VwE Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Å steike den var perfekt utført gitt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Utrolig frekt! Er det Pacheco som chipper? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=AKlucE-5nIM&feature=player_embedded Vet ikke om det er postet før, men dette var rimelig nytt for meg. 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Utrolig frekt! Er det Pacheco som chipper? I følge Uefa var det Thiago som chippet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=AKlucE-5nIM&feature=player_embedded Vet ikke om det er postet før, men dette var rimelig nytt for meg. Hahahaha. Fy faen så bra! :!: Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Enig med DJ. Genial feiring Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Haha, nice fisk etterligning Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 FC Barcelona-troppen mot Vålerenga: Jose Manuel Pinto Ruben Miño Adriano Armando Lozano Benja Martinez Bojan Krkic Albert Dalmau Edu Oriol Zlatan Ibrahimovic Ilie Sanchez Jonathan Dos Santos Jonathan Soriano Seydou Keita Marti Riverola Maxwell Gabriel Milito Marc Muniesa Manuel Agudo Durán "Nolito" Sergi Gómez Sergi Roberto Cristian Tello Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Som forventet. Klarer ikke helt å sympatisere med de som forventet at de største stjernene skulle komme. Rett etter et langvarig mesterskap og en lang sesong, skal dem komme til ærbødige Norge og Vål'enga for å spille en latterlig uviktig og ubetydelig kamp med stjernene sine (Som ikke engang har startet oppkjøringen til den kommende sesongen)? Synes det blir for dumt å se seg blind på Vålerengas uttalelser, hadde man hatt et snev av sunn fornuft så hadde man funnet ut at det nesten, rent praktisk, er umulig. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kommer jo noen gode da, samt talenter som Dos Santos og Muniesa Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ikke misforstå meg, jeg er ikke negativ, snarere tvert imot. Ser heller ungvalpene til Barcelona enn Xavi, Iniesta and so on... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Vålerenga har bare servert en hvit løgn når det gjelder hvem som skulle komme. De sa at Barca ville stille med det beste tilgjengelige laget. Og siden halve laget ikke er tilgjengelig så holder Vålerenga det de lovte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå