Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg sa ikke at det var det, men at det var på god vei. So? Det kan fortsatt kjøpe mange spillere. Henter de Fabregas også, så er det der. Skal Fab bli squad spiller han eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fab har de jo ikke penger til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 De er jo nesten konk. Har jo ikke penger til lønn til stjernene sine engang..... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nei, merkelig dette der. Men likevell flørter de så mye med han. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kjøpelag Hehe, vi kommer neppe til å bli det, men en tilnærming vil vi nok få se. Dessverre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvilket lag i verden produserer flere verdensklassespillere enn Barcelona? Ajax og West Ham er ganske i nærheten Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvilket lag i verden produserer flere verdensklassespillere enn Barcelona? Ajax og West Ham er ganske i nærheten Ikke i nærheten nå til dags. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ajax produserer vel dem, men de blir fort solgt etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fortsatt vil jeg definere et kjøpelag som et lag som har kjøpt seg til suksess, som f.eks City(uten suksess) og Chelsea. Om man går gjennom de lagene er det langt mindre egenproduserte spillere. Viss det er dine kriterier så er alle lag med suksess kjøpelag. Og viss du hadde hatt litt peiling på City, så hadde du visst hvor mange egen produserte spillere de har hatt i troppen de siste årene, og at de har fått frem et stort antall spillere som nå spiller i andre klubber. City har ikke hatt mye suksess(trofeer) de siste årene det er riktig, men viss det er noe det kan være stolte av, er det nettopp akademiet. Det har ingenting med å forsvare pengebruken til city eller ei, det er i allefall ikke så svart hvitt som enkelte vil ha det til, men ditt grunnlag er rett og slett feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ja, de har og hadde mange egenproduserte spillere, men de har vel ikke rukket å kjøpe inn nok enda til å ta over i de posisjonene. De ble ikke kjøpt opp før foran fjordårets sesong. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ajax produserer vel dem, men de blir fort solgt etter hva jeg har forstått. Hva produserer de? Ingen verdensklasse spillere. Vi snakker om nuet (...Ihvertfall jeg), ikke hvilke storheter de tidligere har fått frem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ajax har et par unge på vei opp nå i alle fall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det visste jeg ikke, trodde de dreiv dank. Forskjellen mellom Barcelona og Ajax er at Barcelona fostrer opp verdensklassespillere per dags dato, det gjør ikke Ajax (Eneste unntaket jeg kommer på i farten er Sneij). Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ajax produserer vel dem, men de blir fort solgt etter hva jeg har forstått. Hva produserer de? Ingen verdensklasse spillere. Vi snakker om nuet (...Ihvertfall jeg), ikke hvilke storheter de tidligere har fått frem. Er vel bare 4-5 år siden de hadde Van Der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro, Babel og Stekelburg som potensielle verdensstjerner! Noen har klart det og noen har floppa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det er helt riktig med Barca og Ajax i dag. Ajax har i alle fall en meget lovende danske som har vært i akademiet. Han var vel med i Danmarks tropp i VM og. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Van Der Wiel er ikke ferdigutviklet ennå og var en av de beste høyrebackene i VM også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Synes ikke han hadde et godt VM jeg. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Er vel bare 4-5 år siden de hadde Van Der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro, Babel og Stekelburg som potensielle verdensstjerner! Noen har klart det og noen har floppa Hva har det med saken å gjøre? Vi diskuterer jo realiteten, og realiteten er slik at Ajax ikke har fått frem noen verdensklassespillere, med et hederlige unntak (Sikkert en eller annen jeg har glemt i farten også); Sneji. Derimot kan ingen si mot at Ajax er en av de fremste på å få frem gode fotballspillere i stor kvanta. Endret 17. juli 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Fortsatt vil jeg definere et kjøpelag som et lag som har kjøpt seg til suksess, som f.eks City(uten suksess) og Chelsea. Om man går gjennom de lagene er det langt mindre egenproduserte spillere. Viss det er dine kriterier så er alle lag med suksess kjøpelag. Og viss du hadde hatt litt peiling på City, så hadde du visst hvor mange egen produserte spillere de har hatt i troppen de siste årene, og at de har fått frem et stort antall spillere som nå spiller i andre klubber. City har ikke hatt mye suksess(trofeer) de siste årene det er riktig, men viss det er noe det kan være stolte av, er det nettopp akademiet. Det har ingenting med å forsvare pengebruken til city eller ei, det er i allefall ikke så svart hvitt som enkelte vil ha det til, men ditt grunnlag er rett og slett feil. La oss gjøre det samme med City da... Given Zabaleta-Toure-Lescott-Boateng Yaya Toure-De Jong Johnson-Silva-Bellamy Tevez Barcelona hadde 8/11... Hvor mange har Man City? Så det du sier er at ingen lag med et godt akademi kan være kjøpelag? Endret 17. juli 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Om et par år har Shitty ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå