Latias Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har tenkt litt på en ting. Hvis dommeren blåser frispark, og ingen spillere kommer for å ta det, hva skjer? Får det andre laget frisparket? Mulig at han gir kapteinen (evt. spilleren som står nærmest) gult kort for drøying av tid. Hvis de fortsatt ikke tar det, blir det vel gitt til motstanderen i stedet. Jeg vet ikke helt, har aldri opplevd en slik situasjon i hvert fall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kapteinen får gult kort og får beskjed om å ta dødballen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 G, takk Del Neri kjører Juventus hardt. Håper dette vises i resultater, slo dårlig ut i Porto. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kom over denne i dag, måtte ha et bilde: Må være bilen til Torres det der. Transit. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette regner jeg med blir en utrolig dårlig dag. Kortpusta, tankeløs, forvirra og usikker er ord som beskriver meg godt i dag. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 FIFA lover endringer i dømmingen til VM 2014 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Må være bilen til Torres det der. Transit. Det som var litt kult, var at bilen var overaskende fin, til trans(v)i(s)it å være that is. Så, ikke umulig at den er Torres sin Endret 9. juli 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 FIFA lover endringer i dømmingen til VM 2014 Deilig å høre. Skjeldnt jeg har vært så mye frustrert på dommerene og de avgjørelsene de har tatt, som i dette VM'et. Det har for meg ødlagt litt av godfølesen rundt dette mesterskapet. Godt de lærer av feil, men synd det skal så mye til før de gjør endringer. Blir spennende å se hva slags endringer de kommer til å foreta seg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 http://www.football-italia.net/jul11l.html I didn’t reject any offer because I never even thought of leaving Juventus. When that intention isn’t there, it’s pointless to look at proposals or know someone is interested in you. I believe the love shown daily by Juve fans is something grand and priceless. Jeg vet han bare sier det alle sier, men fy faen så deilig å høre det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Giallorossi om Tysklands midtbane før VM... Talent har de alle. Men der stopper det. Ingen av dem er klassespillere, ingen av dem har bevist over flere år, muligens med unntak av Khedira, selv om han har variert veldig på større nivå. Det funker rett og slett ikke å starte med 11 valper som skle ikle seg mannsdrakter. Ehem Endret 12. juli 2010 av Maefteda 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Folkens, dersom dere vil ha endringer i fotballkategoriene, ta en titt i denne tråden. Kom gjerne med forslag til kategoristruktur. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Giallorossi om Tysklands midtbane før VM... Talent har de alle. Men der stopper det. Ingen av dem er klassespillere, ingen av dem har bevist over flere år, muligens med unntak av Khedira, selv om han har variert veldig på større nivå. Det funker rett og slett ikke å starte med 11 valper som skle ikle seg mannsdrakter. Ehem Kan vel si at jeg bommet på den, selv om jeg fortsatt er av samme oppfatning; Vi får se hvor gode dem faktisk er når Bundesliga starter. Selv om han har bært Tyskerne til en flott triumf i Sør Afrika, så tror jeg Bastian vil møte hverdagen med et hardt slag. Nå var også min kommentar nevnt på bakgrunn av Hitzelsperger, som jo opptrer som et defensivt midtbaneanker (Såfremt laget ikke spiller med ballposision-aktig, som f.eks Stuttgar den gang gjorde), det utelukker selvsagt Øzil m.f. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Cavani er klar for Napoli; Skal si både han og Napoli tok en hel fotballverden på senga med denne overgangen, meg inkludert. Trodde Cavani hadde større ambisjoner enn som så, med Benitez 4-2-3-1 formasjon så etterlater det seg et backup alternativ til en aldrende Milito - Hvorfor hoppet han ikke på det toget? La Gazzetta hadde en interessant avis-artikkel om nettopp dette. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Og med det er As Roma snart under Arabiske hender, vi snakker ikke om noen Roman Abramovich, men verdens 19'ende rikeste mann i verden. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er jo ikke sikkert de blir ett kjøpelag fordi om det kommer en med penger inn i klubben. Barcelona derimot begynner å komme close til ett kjøpelag etter min mening. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det var egentlig ment som en liten spøk siden de blir kjøpt opp av en så rik fyr, derav bak. Barca er ikke en kjøpelag om du spør meg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Valdes Alves-Pique-Puyol-Abidal Busquets-Xavi Iniesta Messi-Villa-Pedro 8/11 er tidligere junior-spillere i klubben. Det kommer vel ann på hvordan man definerer kjøpelag. Når det er sagt er jeg ikke fornøyd med hvordan Barcelona har vært på overgangsmarkedet i det siste. Zlatan, Chygrynskiy, Villa og Adriano for tilsammen 1 milliard og Eto'o er ufattelig mye. Burde bare brukt halvparten og skaffet seg Villa og Adriano. Samtidig vil man bruke 400 millioner på Fabregas(som er for lite). Fortsatt vil jeg definere et kjøpelag som et lag som har kjøpt seg til suksess, som f.eks City(uten suksess) og Chelsea. Om man går gjennom de lagene er det langt mindre egenproduserte spillere. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ser den. Ikke? Begynner å ta på nå altså. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvilket lag i verden produserer flere verdensklassespillere enn Barcelona? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå