Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror ikke det er nevnt enda at Sportings kaptein Joao Moutinho har gått til Porto for en overgangssum på €11.000.000. En av de mest rare overgangene jeg har sett hittil i sommer. Han har vært i klubben fra han var 13 år, og nå skal han plutselig spille for Porto. Drøyt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 G, som du helt sikkert er klar over har vi signert Marco Motta, noen tanker rundt spilleren? Må innrømme at jeg har heller lave kunnskaper om backen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror ikke det er nevnt enda at Sportings kaptein Joao Moutinho har gått til Porto for en overgangssum på €11.000.000. En av de mest rare overgangene jeg har sett hittil i sommer. Han har vært i klubben fra han var 13 år, og nå skal han plutselig spille for Porto. Drøyt. Sporting Chairman José Eduardo Bettencourt described Moutinho's conduct as deplorable and called him a "rotten apple", adding: "The deal was done because Sporting wanted it, because it did not want a rotten apple in its orchard, and it did not want someone who was not an example, nor dignified the flag of the club." Merkelig overgang ja. Vet ikke hvordan Sporting har gjort det de siste årene, men han har vel lyst til å vinne noe. Selv om det i alle fall før har vært interesse fra klubber både i Italia, Spania og England, så merkerlig at han ikke går til et av de landene. Mulig han ikke kan engelsk? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Barcelona må låne penger for å betale lønninger. Ganske absurd med tanke på hvordan de har oppført seg på overgangsmarkedet de siste årene. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fjoråret var jo helt katastrofe på overgangsmarkedet for Barcelona. Inn med Zlatan og Chygrynsky og ut med Eto'o for hundretalls millioner kroner. I år har vi virkelig fått inn en erstatter for Eto'o i Villa, men har allerede solgt Chygrynsky og prøver febrilsk å selge Zlatan også med tap. Det hele kan toppe seg med et unødvendig kjøp av Cesc Fabregas for flere hundretalls millioner i år på en midtbane som holder Fabregas ute av Spania i VM. David Villa var hvertfall en klassespiller å få inn, men han koster også penger. Liker ikke helt utviklingen må jeg si. Vil ikke kalle Barcelona en kjøpeklubb, for mesteparten av laget har de fostret til gode fotballspillere selv, men det begynner å bli litt for mange unødvendige kjøp for store summer nå. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Real og Barca er barn i leketøysbutikken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Barca burde ikke helt sammenliknes med Real her. Hadde du sagt Shitty og Real hadde jeg vært mer enig. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Enig med DJ Dark. Real og Barca har heilt forskjellig overgangspolitikk. Barca bygger opp laget rundt spelarar dei har i større grad enn Real gjør. Endret 7. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Barca er en av de få klubbene i europa ikke bør kalles kjøpelag. De har selvsagt kjøpt noen, men når stiller med 6-8 mann i hver kamp som er katelanere og oppfostret i klubben skal det ikke være grunn til å kalle dem kjøpelag. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg mente fremgangsmåten til klubbene i enkelte overganssaker, ikke at de er kjøpeklubber. Forøvrig ser jeg på verken Real eller Barca som kjøpeklubber Endret 7. juli 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Real brukte vel 2 milliarder på kjøp i fjor. Hvordan kan de ikke kalles det da? 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 G, som du helt sikkert er klar over har vi signert Marco Motta, noen tanker rundt spilleren? Må innrømme at jeg har heller lave kunnskaper om backen. Hehe, jeg har sagt mitt på det norske Roma-forumet. Langt bedre enn deres tidligere alternativer, men skal han styrke den betraktelig må han tilbake på sitt fjorårs nivå rett etter at han ble signert (Lånt). Det har jeg ingen tro på at han klarer, men dere bør forvente noe i nærheten ihvertfall. Ilikhet med Bonucci så er han en allround'er, god på omtrent alt, men han har ingen store styrker. Offensiv og artig back. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Real brukte vel 2 milliarder på kjøp i fjor. Hvordan kan de ikke kalles det da? Skal man kalle en klubb for kjøpeklubb etter hvor mange spillere man kjøper, eller etter hvor mye penger man bruker? Nå gjorde Real Madrid begge deler i fjor, så prøver ikke å forsvare dem. Etter min mening teller Manchester United sitt kjøp av Mame Biram Diouf like mye av katogorien kjøpeklubb som Real sitt kjøp av Kaka. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ser på en klubb som kjøpeklubb når de bruker mye penger og kjøper mange spillere. United har ikke dette. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvorfor er man ikke en kjøpeklubb hvis man kjøper 10 spillere hvert år, men kjøper de til en billig penge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Joda. I Norge kan vi jo bare se på Hønefoss som fikk seg nesten et nytt lag. Men greia er at du dro inn United der, og de har virkelig ikke kjøpt mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 For min del handler det litt om hvor pengene kommer fra. Onkler har eg ikke sansen for. Suksess er tingen. City og Chelsea er klare kjøpeklubber grunnet måten de skaffer pengene på. Real vet eg litt for lite om hvor pengene kommer fra. Dog leste eg på tekst-tv (!!!) at Barca måtte ha 1,2 milliarder i kortsigtig lån fordi de sleit med kontantstrømmen... Hmmm Overraskende igrunn, Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5xLn-X8YJRg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Har tenkt litt på en ting. Hvis dommeren blåser frispark, og ingen spillere kommer for å ta det, hva skjer? Får det andre laget frisparket? Endret 7. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmmm Overraskende igrunn, Egentlig ikke da det står på forige side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå