Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så overskriften på en eller annen nettavis før i dag og gadd ikke å klikk på overskriften en gang :)

Men nå skal jeg gå og fyre igang BC2 i PS3'en fram til 1. etappe av touren starter, så kan agurknyheter får lov til å gurke seg for min del :p

Lenke til kommentar

Da er det snart over for Rosella og Sensi-familien i Roma, ihvertfall som eiere. Forhåpentligvis viser ryktene å være sanne og Rosella beholder sin "president"-posisjon. Det fortjener hun, uavhengig om hvor omdiskutert hun har vært. Hun sto imot da det haglet som mest, som sin far har hun alltid vist både styrke og vilje. Det blir spekulert i om Unicredit allerede har en avtale med Angelucci. Selv håper jeg på Angelini, som tidligere. Han har penger og innsikt i klubben, som få. Itilegg er han Romer, det viktigste av alt.

Min neste drakt blir uten tvil med Sensi bak på ;)

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg mer om at Ronaldo er blitt pappa enn Tour de France hvertfall.

Trodde ikke man ble gravid av analsex jeg, men man lærer stadig noe nytt. :whistle:

Syns nesten synd på deg, for sykkel er gøy. Man må bare oppdage det.

Men mest gleder vi oss til liga start, og for en start det blir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg mer om at Ronaldo er blitt pappa enn Tour de France hvertfall.

Trodde ikke man ble gravid av analsex jeg, men man lærer stadig noe nytt. :whistle:

Som mange Liverpool supportere sier: Det er helt utrolig hva Torres får til....

Og ja, det er hun som er Mammaen...

Ooooh... How low can you go?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Som han kjenningen som var på United kamp og sov gjennom den, mer bråk er helt på sin plass.

Nå er det snakk om at NRK vil dempe lyden av tribunebråket i produksjonen, sammen med en del andre tiltak for å gjøre TVen mer tilgjengelig for de med nedsatt hørsel, som gjerne sliter mer enn de med normal hørsel med å høre kommentatorer når bakgrunnsstøyen blir høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...